Täällä olisi yksi koiran omistava ja hyvännäköiseksikin kehuttu mies vailla ulkoiluseuraa pääkaupunkiseudulta. Omistan myös auton, joten tarkalla asuinpaikallasi ei ole niin suurta väliä.
Jos kiinnostuit, niin meilaa: [email protected]
Ulkoiluseuraa Pks?
6
179
Vastaukset
- toinen samanmoinen
Missäpäin asut ja millainen koira sulla on?
- toinen samanmoinen
Jos siis miesseura kelpaa?
Olen itsekin kuulemma aika hyvännäköinen ja treenattu keskivartalo. - yksinainensusi81
Voihan pettymys! Saavuttuan äsken töistä ja tarkistettuani s.postini ei yhtään asiallista viestiä ollut saapunut ilmoitukseni tiimoilta:(
Onko todella niin, ettei kukaan palstaa seuraava halua/uskalla/jaksa/ehdi lähteä ulkoilemaan minun kanssa?. Kyllähän se itseänikin vieraan ihmisen kanssa aluksi kovasti jännittää, mutta mitäs sitten?. Pikkuhiljaa homma helpottuu ja juttuakin alkaa varmasti syntyä kun tutustutaan kunnolla:) Ja mitä tuossa on sitä paitsi menetettävänä, ei itselläni ainakaan juuri mitään..
Tämän kun luulisi olevan meille kaikille yksinäisille se paras tapa päästä eroon niistä arvottomuuden ja turhautumisen tunteista, joita yksinolo saa aikaiseksi.
Nyt jään innolla odottelemaan, josko joku rohkaistuisi ja laittaisi viestiä tulemaan..- totuuskolkuttaa
Kokemust asiasta ainakin 10 vuoden ajalta. Ihan turha toivo odotella jotain yhteydenottoa...
Been there, done that... - markkinointia
Ainakin minulle jäi vajaaksi tieto siitä mitä "ulkoilu" on ja kenen kanssa (nyt tietää vain minkä kanssa, eli nuorehko mies). Onko se kävelyä, vaiko jotakin muutakin. Mitkä ovat potentialiset keskusteluaiheet ja kelpaako vaari-ikäinen vai pitääkö olla kauniiksi mainittu nainen?
Minulla on yksi tapaaminen sovittuna, joten joskus onnistuu. Tosin vasta toteutuneen tapaamisen jälkeen tietää toistuuko se, tapaamisissa kun on kaksi osapuolta.
- Kaunis ilma tänään
Kelpaako ruma nainen ulkoiluseuraksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673