Päivääkään odottaa,että näen komean mieheni,tulevan komean mieheni
En jaksa kohta enää
14
288
Vastaukset
- totuuksien mies
Jaa. No sit vissiin kannattais tehdä jotain.
- tiedän sen
Ei sille voi tehdä mitään,koska se näkemisen haluaminen on vain yksipuolista,hänelle se nyt on yksi ja sama,että näkeekö minua
- Näillä mennään
Sama täällä. Mitään ei oikeen voi tehdä (enää?) ettei sit leimata roikkujaksi tai takertujaksi. Täytyy kai vaan odotella että mieskin tajuaa että me kuulutaan toisillemme. Ja että mies tajuaisi myös ettei kukaan muu sitä rakastaisi niinkuin mä.
- kauheeta?
Näillä mennään kirjoitti:
Sama täällä. Mitään ei oikeen voi tehdä (enää?) ettei sit leimata roikkujaksi tai takertujaksi. Täytyy kai vaan odotella että mieskin tajuaa että me kuulutaan toisillemme. Ja että mies tajuaisi myös ettei kukaan muu sitä rakastaisi niinkuin mä.
joo, ei kannata edes yrittää aloitusta tehdä, muutenhan on roikkuja jne......
- Näillä mennään
kauheeta? kirjoitti:
joo, ei kannata edes yrittää aloitusta tehdä, muutenhan on roikkuja jne......
Aloitus on jo tehty. Juttu jäi niinsanotusti kesken, ainakin minun kannalta.
- kauheeta?
Näillä mennään kirjoitti:
Aloitus on jo tehty. Juttu jäi niinsanotusti kesken, ainakin minun kannalta.
no, voi harmi.... asiat selviää ja järjestyy jotenkin aina, jos ei ole kiinnostunut susta , ei hän ole sinua varten....löydät onnesi vielä joskus...
- totuuksien mies
Jaa. No sitten otan osaa.
- muka mies
Tiedän oot pinnallinen.
- sivusta*
Ja paskanmarjat sä mitään tiedä.
- ed
sivusta* kirjoitti:
pinallinen ja ylimielinen.
- luulee tietävänsä
sivusta* kirjoitti:
ei se tiedäkkään...
- jaksa nyt.
Miten kauan viimeksi kun näitte.
- .
.
- Secret
Saat selville, tahtooko hän nähdä sinut kun menet häntä lähemmäs. Jos hän kuitenkin toivoo sitä . . .
http://www.youtube.com/watch?v=pU46MClMIfg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691