Taitaa vaan olla aika kallista.
Laserhoito tehoaa viiksiongelmaan.
9
69
Vastaukset
- ei hyvä, ei hyvä
Äänikin käheä..steroideja lisää niin kasvaa pian partakin. Väkivaltaisuuskin alkaa ottamaan täydellisen yliotteen marasta.
- paha oloko taas
yhdellä on yhtä vikaa ulkonäössä, toisella toista, mitä noita osittelemaan, katso alsti sentti sentiltä itseäsi useiden peilien kanssa edestä takaa ja jaökovälistä, johan on huomauttamista.
Katso katukuvaa ja naapureitasi, läheisiäsi ja men aukoo nille päätä ihan omalla nimellä ja pärställä.
Sut pitäisi otta okein kunnon muilutukseen isolla sakilla ja räkättää sulle joka päivä.
On raskausarpia, maksläiskää, mahaa ja persettä, paksua reittä, ihokarvoja ja kaikenlaista mutoa, m itä sitten, eikö terveys ole a ja o- Olen ihana
Naapurit on niin nökösiä, eihän heistä voi pahaa sanaa sanoa. Jaököväliään en tosin ole tarkistanut, saattaisi tulla ympäri korvia. Onko tämä "okein kunnon muilutus" jotain sukua niille 30-luvun muilutuksille? Eli itäraja odottaa. Maltoitkin olla pitkään pois täältä. Miten juridiikka edistyy?
Menen tästä kohta kaunistumaan, jotta olen parhaimmillani muilutuksen koittaessa. Pitäkää hauskaa sillä aikaa. - Muilutusta
Olen ihana kirjoitti:
Naapurit on niin nökösiä, eihän heistä voi pahaa sanaa sanoa. Jaököväliään en tosin ole tarkistanut, saattaisi tulla ympäri korvia. Onko tämä "okein kunnon muilutus" jotain sukua niille 30-luvun muilutuksille? Eli itäraja odottaa. Maltoitkin olla pitkään pois täältä. Miten juridiikka edistyy?
Menen tästä kohta kaunistumaan, jotta olen parhaimmillani muilutuksen koittaessa. Pitäkää hauskaa sillä aikaa.Ja joillakin on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa ja vielä neljännen miehen sukunimi.
- Olen ihana
Veronmaksajiltahan se menisi. Ei superien tarvitse laskuista huolehtia.
- Olen ihanan puhdas
Palasin jo. Homokaljun tugee jäi laittamatta Gyylillä, kun sitä muilutusta niin odotan.
Metkaa tämä toisten juridiikka, josta on väkivallalla uhkailu kokonaan unohtunut pois. Siis jos tuo muilutus kuitenkin tarkoitti jonkinasteista väkivallantekoa. Ja oikein "isolla sakilla". Hui kamala.
Nyt on puhdasta mahaa, persettä ja ihokarvoja. Niitä muiluttajia tässä odottelen.
Enpä ihmettele niitä päänkatkaisujuttuja, kun vihanhallinta on tuolla tasolla tai siis sitä ei ole ollenkaan. Kokkelipiimäkö puhuu? - Mara 15-v.
Auttaako se maksaläiskiinkin?
- esko 15v
mites pälvikaljuu
- Georges Gillette
Oui, meidän viitosteräkin tepsii aika hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756