Moikka! Sain hankittua tuon propral nimisen lääkkeen, ensiksi haluasin kysyä onko siitä ollut ihmisille apua esim. punastuminen äänen tärinä käsien hikoilu jne..
Lisäksi kuinka suuri määrä pitäisi ottaa että on hyötyä olen 15v ja painan n 60kg. Kiitos paljon avusta!
Propral jännitys ja punastuminen
4
1278
Vastaukset
- Kokemusta on
Propral 10 mg kokeiltu, otettu 2-3 taplettia kerralla, vaikutti lähinnä sydämmen tykytykseen, ei poistanut hikoilua eikä muita oireita. Jokainen ihminen on yksilö, joten vaikutus on henkilökohtaista, muista että Propraan alentaa sydämmen syketta ja verenpainetta joten älä ylitä annostusta. Propraal on alkujaan verenpainelääke ei ole oikea lääke jännitykseen.
Jos sinulla on vaikeaa ihmisjoukossa ja kun joudut oleen esillä ja puhuun niin hae apua nuorisipolilta, siellä on asian osaavat lääkärit ja saat oikeet lääkkeet. Terveyskeskuslääkäri voi laittaa lähetteen kun sitä pyydät. Nää tämmöset ongelmat on aika yleisii murrosiässä ja menee kyll ohi, joko lääkkeil tai aja kaa. - Pelkuri
No ei noi ongelmat kaikilla ohi mene. Itse olen jo 23-vuotias ja mulla vakava sosiaalisten tilanteiden pelko joka on pilannut ja pilaa edelleen minun elämääni. Mua taas kiinnostais kuulla että auttaako rauhoittavat lääkkeet kunnolla jännitykseen. Tiedän kyllä että rauhoittaviin voi jäädä koukkuun mut en ottaisi niitä kuin pahimmassa/jännittävimmässä paikassa. Sekin voi olla vaikeaa saada lääkäriltä reseptiä rauhoittaviin.
- EI ole helppoo
Joo ei mene iän myötä ohi vaan jännittämistä ja sospelkoa oireineen vaikeampi sietää ns. aikuisena, kun ei voi enää pistää nuoruuden piikkiin - käypi itsetunnon päälle. Hakekaa apua ajoissa ja tajutkaa, että ei lääkkeet pelkästään auta.
- PelkoPois
Valitettavasti lääkäri määräsi tuota samaa lääkettä minullekin kun menin hakemaan apua punastumiseen. Lopuksi todettiin että se johtui sosiaalisten tilanteiden pelosta eikä siihen pelkkä Propral auttanut. Söin SSRI-lääkkeitä mitkä auttoivat hyvin mutta lihottivat, sitten vaihdoin MAO-lääkkeeseen mitkä ei lihota, mutta ei täydellisesti autakaan. Mene keskustelemaan lääkärille ja itke vastaanotolla ja tee selväksi että tarvitset apua ja lääkitystä. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760