siinä se kysymys olikin, itse näen varmaan kerran viikossa unta karhuista?! kaikki karhu unet eivät ole pelottavia, mutta välillä uni tapahtuu samassa metsässä, tai niin että tiedän olen nähnyt tämän ennenkin mikä on outoa.
Toistuuko teidän unissanne joku teema?
5
98
Vastaukset
- tytsi 32v
vessa unet ja ne on ärsyttäviä heti kun näen jotain pissaamiseen liittyvää unessa herään ja on jo melkein juostava vessaan eli oikea hätä tulee niistä unista pikkase hermoon käyviä.
- kayeee
Olen 17-vuotiaasta saakka nähnyt unta autolla ajamisesta. Kerran viikossa näen sellaista unta jossa ajelen huolettomasti. Olen 20 vuotias eikä minulla ole ajokorttia, koska ei ole rahaa hankkia, uskon unien johtuvankin juuri siitä, että haluaisin ajaa autolla.
Toinen toistuva uniteema on outo, poltan tupakkaa ja en ole uskaltanut myöntää sitä äidilleni vieläkään, myöskään tätini ei tiedä. Unissa olen tupakalla jossain päin kaupunkia ja äitini tai tätini tulee aina jostain takaa ja silti jatkan sauhuttelua, he eivät tunnu huomaavan sitä vaan tulevat juttelemaan ihan normaalisti. Isäni taas toisaalta tietää ja joissain unissa hän tulee moittimaan tupakoinnistani. Tätä olen koettanut tulkita, mutten ole keksinyt mitään.- smoky
Tuosta tupakointiunestasi:
Voisiko olla niin, että tätisi ja äitisi tietävät jo, mutta eivät välitä. Sinä et vain tiedä heidän tietävän. Tai ehkä he eivät tuomitsisi sinua niin, kuin kuvittelet.
Ja ehkäpä isäsi taas ei kovin tykkää tavastasi, mutta ei sano sinulle mitään. Sinäkin ehkä saatat tietää, ettei hän pidä siitä.
Siksi ehkä näet noita unia.
- kukkulan valtaaja
Viime aikoina ei ole näkynyt, mutta joku vuosi sitten näin usein unia, joissa matkustin jossakin liikennevälineessä mäkisessä maastossa, saattoi olla mäkinen kaupunkikin ja aina mäen päällä katselin toisille kukkuloille ja kaipasin niiden huipulle.
Osaan kyllä arvata, mistä tällaiset unet johtuivat. Halusin kiihkeästi muuttaa elämääni toisenlaiseksi monella tavalla. Unet kertoivat tästä kaipuusta. - Angry cats
Kyllä toistuu,näen aina silloin tällöin unta todella vihaisesta/vihaisista kissoista, jotka purevat minua niin kovasti, että herään siihen kipuun!
Näitä unia olen nähnyt jo vuosia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2712804Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka202225Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3401963- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1031632Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091337- 661287
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093