Onhan näitä tarinoita ollut maailman sivu.

niin vain kävi

Enpä vain olisi ikinä kuuna päivänä uskonut, että osuis joskus omallekin kohdalle. En mä tätä tilannut. Etkä varmaan säkään.

15

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

Nyt ainakin oikeasti tietää, mistä niin paljon on kirjoitettu.

• ap

Hassua, sait mut hymyilemään :). Vähän ankea päivä ollut.

• mmmmm

mites tästä eteenpäin ?

• ap

Mulla ei ole ainakaan kenellekään tällä hetkellä yhtään minkään näköistä vastausta.

• mmmmm
        ap kirjoitti:

Mulla ei ole ainakaan kenellekään tällä hetkellä yhtään minkään näköistä vastausta.

et siis tee mitään...odotat vain mitä tapahtuu :)

• ap
        mmmmm kirjoitti:

et siis tee mitään...odotat vain mitä tapahtuu :)

Kai mä sen vastauksen joskus vielä keksin. Kyllä mun perusluonne on kuitenkin valoisa ja optimistinen, ja on ne asiat aina ennenkin ratkenneet tai jotenkin saatu ratkeamaan, niin että kai se tämäkin.

• olette sen arvoisia

Aivan, tunnistaa heti kenestä on kyse ja mistä on niin paljon kirjoilteltu.

Ihan ohjeeksi vaan, älä odota, mene juttelemaan, iske vaikka silmää, kyllä se varmaan se toinenkin on kiinnostunut. Mutta älä sysää koko palloa sille toiselle, vaan tee itsekin jotain. Tai vaikka kaiva henkilön numero selville ja soita hänelle, tuskinpa pahastuu, tee vaikka tikusta asiaa, mutta älä vaan odottele tekemättä mitään ja linkittele tänne jotain älyttömyyksiä.

Ole kohtelias, ole romanttinen ja ystävällinen, siitä kaikki pitää

• ei voi mitään...

en tilannut en. jotain aivan muuta, siltikin kävi näin.

• Rillutellen

Kyllä mä ihan oikeasti halusin sen hampurilaisen. Huoh. Ja Jannen. Mutta kaikkea ei voi saada. Ehkä joku päivä kun vaihdan duunia, menen kysymään siltä suostuisiko se sulostuttamaan mun vanhuuden päiviä. Toisi kauppakassit kotiin, hakisi Ainot ja hieroisi kivistäviä hartijoita. Sit luettais yhdessä ase ja erä-lehteä sekä hymähdeltäisiin koiran hupsutuksille. Siinä sitä unelmaa kerrakseen. Mä pistän hakemuksen vetämään.

• kummastus

Elämä on ottanut tilaamattoman tilauksen vastaan ja antanut se satunnaisesti ihmisten iloksi tai mieliharmiksi,

• ei voi mitään....

mutta... miksi toisille elämä tuottaa vain mieliharmia ja kaiken lisäksi vielä muistuttaa kaikesta pahasta mitä menneisyyteen on jo jäänyt . Rapsuttaa syvistä haavoista jääneitä arpia, niin että häijyä välillä tekee.

ei haluaisi muistaa mennyttä eikä elää sitä uudestaan, eikä tietää tulevaa ja arasti askeltaen vain olla ja elää päivä kerrallaan. välillä ottaen askeleen eteenpäin ja välillä sata taakse.....

• Tosimies71

Kiitos rakas kannustavasta viestistäsi. Milloin ajattelit, että treffaamme?

• Tosinainen78

Sulla on uskomaton itseluottamus :)!

• naistennarsismia

Naisten kohdalla tuollainen jos on kerran mukavia ihmisiä, johtuu omasta mielenhäiriöstä eli narsismista, jos ei siltikään ole löytänyt mukavaa poikaa jota olisi voinut ottaa hihasta kiinni vaikka.

• vanhaa karmaa

Se on vanhaa karmaa, mikä nyt aiheuttaa päänvaivaa.

Älä nyt hanki ainakaan huonoa karmaa, mieti mikä on oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4774
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3922
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3814
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      110
      2226
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1346
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1268
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      163
      1254
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      512
      1093
    Aihe