Auttaiskohan sauna?
vai pahentaiskohan :)
Ai,kun on vastalihakset ja reidet kipeenä
22
222
Vastaukset
- Jumppasit
Ei saunaa pahoille
- hyvä on
Ok,pitää tyytyä heromiseen sit
- Huhkin kuin hullu
Minulla myös. Hyvä kun pääsen sohvalta ylös. Heh, ap:lla tosin taitaa paikat olla kipeänä eri syystä kuin minulla. Oli muuten kova treeni.
- lenkitä..
Heh, tuu tänne niin hieron :P Sama vika mulla kans, mut pitää kai koittaa venytellä kun ei oo kukaan hieromassa..
- Huhkin kuin hullu
Mietin tänään juuri, että kävisikö hierojalla. Tämäkin palvelu löytyisi siellä missä käyn treenaamassa. Tietenkin sellainen oma "personal hieroja" olisi ihan omaa luokkaansa;) Joo, pakko tässä kyllä venytellä. On se kumma, aina vain löytyy paikkoja jotka kipeytyvät, vaikka jo treenaillut kuukausia.
- lenkitä..
No mut silloinhan se on jollainlailla auttanut :) Siis treeni. Juuh, pitäis tulla sellainen maksullisten hierojien kotipalvelu, josta vois valita mieleisensä hierojan ;) Sitä odotellessa--------> venyttelemään ;)
- Secret
Hmmmm. . . saunaa ja erotiikkaa. (Valmis!)
- ap.
Yhden "hierojan perään oon vain vinkunut",Se vain on ajan hukkausta ja lähestulkoon itsensä kiduttamista, koska se on mahdotonta saavuttaa, siksi treenit auttaa hyvin . Ei ne kipeät lihakset mitään, mutta kaipaava sydän..tuntuu kropassa
- Secret
ap. kirjoitti:
Yhden "hierojan perään oon vain vinkunut",Se vain on ajan hukkausta ja lähestulkoon itsensä kiduttamista, koska se on mahdotonta saavuttaa, siksi treenit auttaa hyvin . Ei ne kipeät lihakset mitään, mutta kaipaava sydän..tuntuu kropassa
Kaipaavaa sydäntä voipi helpottaa . . . ottamalla askel lähemmäs Rakastettua.
- huhkin kuin hullu
ap. kirjoitti:
Muuten, tuo kipu sydämen seutuvilla on muuten tosi tuskallista. Huh, koettua. Siihen ei auta venyttelyt eikä sauna. Liikunnasta saa hetkellisen avun, mutta rakkauden, läheisyyden nälkäiseen sydämeen ei ole vielä troppia keksitty.
- Secret
Itseasiassa olin tunti sitten uimahallin höyrysaunassa (miellyttävää) . . .
Mutta tulisin kyllä uudelleenkin saunomaan ;)- on mieleeni
Se höyrysauna on ihan penaalista,siellä haiseekin kauhea haju,mielummin ihan normi sauna,tai vaikka savusauna
- Secret
on mieleeni kirjoitti:
Se höyrysauna on ihan penaalista,siellä haiseekin kauhea haju,mielummin ihan normi sauna,tai vaikka savusauna
Rakastan höyrysaunaa! Koen sen sitäpaitsi hyvin eroottisena . . .
Savusaunassa en ole ikinä ollut! Uih! Asia pitäisi korjata. Olisi
erään söpöliinin kanssa kiva mennä sinne, jospa hänkin ha-
luaisi minut lauteille viekkuunsa. Voisin kysyäkin . . .
- Secret
Savusaunassa suudelmien sykkeessä . . .
- mistäs tuulee
No sinähän olet eroottisella tuulella tänäään
- shhh..
voisi sykkiä jokin muukin..
- Secret
mistäs tuulee kirjoitti:
Viettelysten valloittama vapaapäivä ;)
- Secret
shhh.. kirjoitti:
voisi sykkiä jokin muukin..
Saa sykkiä jollekin muulle - minä tahdon romanttisempaa ja tunteellisempaa-
Tosin siihenkin voisi kuulua varsin erotiikkatäyteinen yö. Huomenna olisi vielä
vapaapäivä, joten valvottu yö ei tekisi pahaa ;) - Secret
mistäs tuulee kirjoitti:
Kyllä, olet oikeassa . .. olen varsin eroottisella tuulella . . .
- MM-kisat kohta
- "paattikaraoke"
- Secret
En oikein pidä Popedasta. Poikani soitteli edelliskesänä tuota Ukkometsoa ja Jos Pil... saan kappaletta solkenaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882