Ai,kun on vastalihakset ja reidet kipeenä

:P

Auttaiskohan sauna?
vai pahentaiskohan :)

22

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumppasit

Ei saunaa pahoille

• hyvä on

Ok,pitää tyytyä heromiseen sit

• Huhkin kuin hullu

Minulla myös. Hyvä kun pääsen sohvalta ylös. Heh, ap:lla tosin taitaa paikat olla kipeänä eri syystä kuin minulla. Oli muuten kova treeni.

• lenkitä..

Heh, tuu tänne niin hieron :P Sama vika mulla kans, mut pitää kai koittaa venytellä kun ei oo kukaan hieromassa..

• Huhkin kuin hullu

Mietin tänään juuri, että kävisikö hierojalla. Tämäkin palvelu löytyisi siellä missä käyn treenaamassa. Tietenkin sellainen oma "personal hieroja" olisi ihan omaa luokkaansa;) Joo, pakko tässä kyllä venytellä. On se kumma, aina vain löytyy paikkoja jotka kipeytyvät, vaikka jo treenaillut kuukausia.

• lenkitä..

No mut silloinhan se on jollainlailla auttanut :) Siis treeni. Juuh, pitäis tulla sellainen maksullisten hierojien kotipalvelu, josta vois valita mieleisensä hierojan ;) Sitä odotellessa--------> venyttelemään ;)

• Secret

Hmmmm. . . saunaa ja erotiikkaa. (Valmis!)

• ap.

Yhden "hierojan perään oon vain vinkunut",Se vain on ajan hukkausta ja lähestulkoon itsensä kiduttamista, koska se on mahdotonta saavuttaa, siksi treenit auttaa hyvin . Ei ne kipeät lihakset mitään, mutta kaipaava sydän..tuntuu kropassa

• Secret
        ap. kirjoitti:

Yhden "hierojan perään oon vain vinkunut",Se vain on ajan hukkausta ja lähestulkoon itsensä kiduttamista, koska se on mahdotonta saavuttaa, siksi treenit auttaa hyvin . Ei ne kipeät lihakset mitään, mutta kaipaava sydän..tuntuu kropassa

Kaipaavaa sydäntä voipi helpottaa . . . ottamalla askel lähemmäs Rakastettua.

• huhkin kuin hullu
        ap. kirjoitti:

Muuten, tuo kipu sydämen seutuvilla on muuten tosi tuskallista. Huh, koettua. Siihen ei auta venyttelyt eikä sauna. Liikunnasta saa hetkellisen avun, mutta rakkauden, läheisyyden nälkäiseen sydämeen ei ole vielä troppia keksitty.

• Secret

Itseasiassa olin tunti sitten uimahallin höyrysaunassa (miellyttävää) . . .
      Mutta tulisin kyllä uudelleenkin saunomaan ;)

• on mieleeni

Se höyrysauna on ihan penaalista,siellä haiseekin kauhea haju,mielummin ihan normi sauna,tai vaikka savusauna

• Secret
        on mieleeni kirjoitti:

Se höyrysauna on ihan penaalista,siellä haiseekin kauhea haju,mielummin ihan normi sauna,tai vaikka savusauna

Rakastan höyrysaunaa! Koen sen sitäpaitsi hyvin eroottisena . . .

Savusaunassa en ole ikinä ollut! Uih! Asia pitäisi korjata. Olisi
        erään söpöliinin kanssa kiva mennä sinne, jospa hänkin ha-
        luaisi minut lauteille viekkuunsa. Voisin kysyäkin . . .

• Secret

Savusaunassa suudelmien sykkeessä . . .

• mistäs tuulee

No sinähän olet eroottisella tuulella tänäään

• shhh..

voisi sykkiä jokin muukin..

• Secret
        mistäs tuulee kirjoitti:

Viettelysten valloittama vapaapäivä ;)

• Secret
        shhh.. kirjoitti:

voisi sykkiä jokin muukin..

Saa sykkiä jollekin muulle - minä tahdon romanttisempaa ja tunteellisempaa-
        Tosin siihenkin voisi kuulua varsin erotiikkatäyteinen yö. Huomenna olisi vielä
        vapaapäivä, joten valvottu yö ei tekisi pahaa ;)

• Secret
        mistäs tuulee kirjoitti:

Kyllä, olet oikeassa . .. olen varsin eroottisella tuulella . . .

• MM-kisat kohta
      • Secret

En oikein pidä Popedasta. Poikani soitteli edelliskesänä tuota Ukkometsoa ja Jos Pil... saan kappaletta solkenaan :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe