kuvaa...
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288462818463.jpeg
hirveä näky...
joka tapauksessa, tämä valopäinen tyyppi hehkuttaa juuri metrolivessä, miten mahtavaa kun turkiksia on alettu käyttämään suomessa enemmän.
seurapiirikauhutar klara kivilahti iloitsee turkiksista
18
613
Vastaukset
- Olen ihana
Ja aina yhtä kamala ilmestys. Toimittajat joutuvat alentumaan "seurapiirikaunotar"-termiin, kun eivät muuten saisi äidin vaatekaupasta alennusta. Siskonsa on onneksi kadonnut julkisuudesta... vai onko? Osa meistä muistaa miten Kaarina-äiti raahasi tyttäriään vuosikausia kaikissa kissanristiäisissä naimakauppojen toivossa. Lopulta taisi joku hyväuskoinen löytyä. Tämä versio lienee kyllä sittemmin eronnut. Turkiksia joutavat kyllä käyttämään, taisikin olla harvinaisen kirkas hetki tältä ilmestykseltä.
- 1+20
Jotenkin todella pelottavan näköinen nainen. Todella rumat kasvot, luurankomaiset ja kuin jostain kauhuleffasta.. hrr
- 20+6
http://static.iltalehti.fi/uutiset/klara2605SLetu_uu.jpg
katsokaa nyt, kylmät väreet menevät noista kauhukasvoista.- oikea "kaunotar"
Huh! Kauhistus, ompa pahan näköinen ihminen. Silmätkin pelottavan näköiset, kuin suoraan kauhuleffasta.
- JK
NIINKÖ
- nsrnwy
kamalan vanhuksen nakoinen, eihan tuolla kuitenkaan ole ikaa viela paljoakaan?
- Olen ihana
Tämäkin näitä julkisella paikalla riehuneita/tapelleita. Tuleeko kukaan mieleen?
- lololololol
mitä pahaa turkiksissa on? ootteko vähän vajaita?
- Mieti vähän.
Itse olet vajaa kun kannatat näköjän eläinrääkkäystä!!!
- Olen ihana
Mieti vähän. kirjoitti:
Itse olet vajaa kun kannatat näköjän eläinrääkkäystä!!!
Keskenkasvuisille pari sanaa. Jos eläin kärsii, turkki kärsii. Ei kukaan täyspäinen turkistuottaja tee toimeentulolleen hallaa. Suomessa on sentään valvontaa näissä asioissa. Menettekö sitten Venäjälle tai Kiinaan (joissa viranomaisia ei taatusti eläinten olot kiinnosta) kiukuttelemaan ja salakuvaamaan, jos saatte kaiken tuotannon ajettua sinne.
- Nyt et ole ihana
Olen ihana kirjoitti:
Keskenkasvuisille pari sanaa. Jos eläin kärsii, turkki kärsii. Ei kukaan täyspäinen turkistuottaja tee toimeentulolleen hallaa. Suomessa on sentään valvontaa näissä asioissa. Menettekö sitten Venäjälle tai Kiinaan (joissa viranomaisia ei taatusti eläinten olot kiinnosta) kiukuttelemaan ja salakuvaamaan, jos saatte kaiken tuotannon ajettua sinne.
Väitätkö, ettei villi eläin kärsi vankina pienessä häkissä?!
- pervo182112618
Tykkääkö Kllaaara peppuseksisät?
- Miksi kyselet?
Pervo, etkö ole saanut itse tarpeeksi?
- pervo182112618
Miksi kyselet? kirjoitti:
Pervo, etkö ole saanut itse tarpeeksi?
En.
- Miksi kyselet?
pervo182112618 kirjoitti:
En.
Miksi et?
- pervo182112618
Miksi kyselet? kirjoitti:
Miksi et?
Sksi kun kukaan ei anna mulle. Saatanan.
- ????????????????????
Ihan on äitinsä näköinen, mutta blondi.
- karsee ämmä
toi akka sopis erinomaisesti kauhuelokuvaan, ei tarveis kuin pistää pimeällä kujalla tää hirvitys kävelemään niin k18 merkintä ois taattua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135