Martina, "olen aina kilpaillut yleisurheilussa ja hevosurheilus"

Tässähän repeää

Aivan uskomaton kommentti taas, Subilla.
Kilpaillut???
Martina ei ole kisannut kummassakaan lajissa koko julkisuudessa olemisensa ajan. Ja yhtäkään tulosta ei kummastakaan lajista ole Martinalla, myöskään nuorempana! Mutta valopää kai ajattelee, että kun on nuorena kävi välillä talleilla, se on hevosurheilua. Ja tuo, yleisurheilu.. voi hyvänen aika...
Martinalla on kova tarve yrittää olla jossain hyvä, edes jossain. Mutta kun ei ole eikä ole ollut.

18

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ihana

Olisiko sekoittanut elättäjien perässä juoksemisen yleisurheiluun?

• Kova mimmi

Sanamuoto oli "kilpaillut hevosten kanssa". Lajia ei sen tarkemmin eritelty. Ehkä älykkyys?

Yleisurheilusta olisi mielenkiintoista saada tarkennusta. Olisiko se se Tukholman maratoni?

• Kuka lie

Uusi lastenlauluko: Katso Martinan laukkaa, se taas liian suuren palan haukkaa. Ei ole tytössä tyyliä, kun yhtenään hän vaivaa Gyyliä. Tai jotain.

• selittelyn mestari

Martsu se on sanamuotojen mestari. Lukasin uusimman blogin, ja jo taas sitä maattiin oikein kuvan kera Gyylin jakkaralla ja laitettiin tugeeta ja kynsiä. Sitten kirjoitti, että "loppupäivän tein koneella töitä ja iltapäivällä käytiin Alexin kanssa Teatterissa salaatilla, jonka jälkeen menivät saunajoogaan". Miten voi tehdä kahta asiaa yhtä aikaa; töitä koneella ja mennä syömään ja joogaamaan??? Vai pystyyko ainoastaan SuperMartina moiseen? Eli tuo töitten tekeminen on taas täyttä valehtelua. Hassua, kun hänen pitää koko ajan todistella muille ja ilmeisesti myös itselleen kuinka "tehokkaita työpäiviä/viikkoja tekee" ja "rankka työviikko taas takana", "superihania juttuja tulossa". Noita "superjuttujakin" on ollut koko ajan, sitten todellisuudessa se onkin joku ilmaiskeikka Takahikiän lukion liikuntasalissa. Ei hän ainakaan oikeita töitä tee pätkääkään. Martsulla on tuo itsetunto ja oma kehu potenssiin sata. Se jos mikä tekee kenestä tahansa ihmisestä vastenmielisen.

• Suosikki<3

"Takahikiän lukion liikuntasalissa" :D Samaan aikaan kaikki Takahikiäläiset ovat paikallisessa pubissa katsomassa Tuksun keikkaa.

• Hyvä Martina

Martina oikeasti sanoo näin, "kilpailleensa pienestä pitäen hevosten kanssa".
      Hyvin ammattitaitoinen ilmaisu kyseisestä asiasta, vai mitä tuumitte, kaikki oikeat heppakisaajat?
      Hiukan sama kun hän sanoi harrastaneensa koko elämänsä musiikkia, johon toimittaja kysäisi, mikä on sointu? Martinan vastaus, pianistit soittaa soinnuista.
      ;)

• EinsteinA

Eikä, sanoiko oikeasti noin? :D Ahahahaha! :D

• titityy-tipitii

Hänen musikalisuutensa on omien sanojensa mukaan periytynyt isäpuolelta (edu kettunen). Semmoisen käsityksen hänen kirjituksistaan olen saanut. Ei hän mikään turha likka ole.

Minäkin olen melkein sukua musikaalisten ihmisten kanssa ja siksi laulankin kuin enkeli.

• M.E. Gnele
        titityy-tipitii kirjoitti:

Hänen musikalisuutensa on omien sanojensa mukaan periytynyt isäpuolelta (edu kettunen). Semmoisen käsityksen hänen kirjituksistaan olen saanut. Ei hän mikään turha likka ole.

Minäkin olen melkein sukua musikaalisten ihmisten kanssa ja siksi laulankin kuin enkeli.

Häikäisevät ja hämmästyttävät geenit.

• Perimässä löytyy
        titityy-tipitii kirjoitti:

Tiettävästi Martinan isäkin toimii musiikkibisneksessä, että kyllä niitä oikeitakin geenejä voi soluissa lymytä. Bisneksen laadusta ei ole tietoa.

• Lastenvalvoja
        Perimässä löytyy kirjoitti:

Tiettävästi Martinan isäkin toimii musiikkibisneksessä, että kyllä niitä oikeitakin geenejä voi soluissa lymytä. Bisneksen laadusta ei ole tietoa.

Tiettävästi hänellä on ollut isä. Siihen taitavatkin tarkemmat tuntomerkit jäädä. Muistaneeko äiti?

• Tietoa on
        Lastenvalvoja kirjoitti:

Tiettävästi hänellä on ollut isä. Siihen taitavatkin tarkemmat tuntomerkit jäädä. Muistaneeko äiti?

Tietojen mukaan on ainakin ollut musiikkibisneksessä.

• Olen ihana

Joku lienee antanut hevosille enemmän huomiota. Siinähän sitä kilpailutilannetta riittää.

• Armahda jo meitä

Kukaan hevosharrastaja ei käytä ilmaisua "kilpailen hevosten kanssa". Pelkästään tuo ilmaisu paljastaa, Martina ei koskaan ole tehnyt mitään muuta, paitsi käynyt harrastusmielessä kakarana talleilla.

• Olen ihana

Kakkilapiona?

• Mr Blackwell

Neljän vaatekaupan tyhjennys sadalla metrillä veronmaksajien piikkiin. Ei tultane näkemään Lontoossa.

• jk

niinkö

• :DDDDDD

pianistit soittaa soinnuista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77