Haetaa sit seuraa. Oon 30v eläkeläinen, velkaa paljon. Näpistystuomioita, vartalo on tasoa naurettava, laiha läski. Kulli on pieni. Siinähän ne, Eiku mulla on pelihimo ja alkoholiongelma myös. Tohon sit viestitulvaa [email protected].
Seuraa hakusessa
7
109
Vastaukset
- thanks
Kerrotko viel et mistäpäin oot?
- Höhnö
En kerro.
- Höhnö
No ei jaksa näpistää enää. Toki pitää nussia parit kuulokkeet taas, mutta ei muuta. Ei jaksa vartijoiden ja poliisien kanssa olla tekemissä enää. Toki ostan 20e kuulokkeita mitä pölliny 20 ainakin. Hajoo perkeleet nii helposti. Ei olis pitäny runkata väkisin hönös, Särkee vehjettä ny. Miks tää elämä on täyttä vitsiä?
- Höhnö
Meen itkeen elämää puoleks tuntia lämpimän suihkun alle.
- Höhnö
Höhnö kirjoitti:
Meen itkeen elämää puoleks tuntia lämpimän suihkun alle.
Eihän siä suihkus puoltatuntia jaksa löhötä. Pitäs ottaa saunavuoro itelle. Siä saa hyvällä omallatunnolla laskee sitä vettä. Koen syyllisyyttä ku löhöön suihkus. En toki tässä kunnossa mutta muuten pesen ruhon aina 5 minuutis. Sen pari kertaa viikos, mitä väliä ku konee ääres haisee iteksee aina. Kissa haisee taas pian vaikka sen eilen pesi. En siivoo sitä lootaa tarpeeks usein ni paska ja kusikökköö aina täynnä. Sit haluan kissanpennun, tuplata urakka tuosta. Mun kissan nimi on Hörhö tai tää Höhnö. Höhnö jotenkin mukavampi.
- Höhnö
Höhnö kirjoitti:
Eihän siä suihkus puoltatuntia jaksa löhötä. Pitäs ottaa saunavuoro itelle. Siä saa hyvällä omallatunnolla laskee sitä vettä. Koen syyllisyyttä ku löhöön suihkus. En toki tässä kunnossa mutta muuten pesen ruhon aina 5 minuutis. Sen pari kertaa viikos, mitä väliä ku konee ääres haisee iteksee aina. Kissa haisee taas pian vaikka sen eilen pesi. En siivoo sitä lootaa tarpeeks usein ni paska ja kusikökköö aina täynnä. Sit haluan kissanpennun, tuplata urakka tuosta. Mun kissan nimi on Hörhö tai tää Höhnö. Höhnö jotenkin mukavampi.
Nää on aina tätä typerää hommaa. Johonkin pitää ne ajatukset pukata aina hönös. Mietin usein miksei oikeesti hae sitä seuraa ku tekstiä tulee. Sen kaiken turhan nettipelaamisajan kun keskittäs seuranhakuun. Ja kuntoiluun tietty. Jos ens kuus...
- ihmeddeliä
Miten olet päässyt eläkkeelle 30 vuotiaana??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482