Seuraa hakusessa

Höhnö

Haetaa sit seuraa. Oon 30v eläkeläinen, velkaa paljon. Näpistystuomioita, vartalo on tasoa naurettava, laiha läski. Kulli on pieni. Siinähän ne, Eiku mulla on pelihimo ja alkoholiongelma myös. Tohon sit viestitulvaa [email protected].

7

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thanks

      Kerrotko viel et mistäpäin oot?

      • Höhnö

        En kerro.


    • Höhnö

      No ei jaksa näpistää enää. Toki pitää nussia parit kuulokkeet taas, mutta ei muuta. Ei jaksa vartijoiden ja poliisien kanssa olla tekemissä enää. Toki ostan 20e kuulokkeita mitä pölliny 20 ainakin. Hajoo perkeleet nii helposti. Ei olis pitäny runkata väkisin hönös, Särkee vehjettä ny. Miks tää elämä on täyttä vitsiä?

      • Höhnö

        Meen itkeen elämää puoleks tuntia lämpimän suihkun alle.


      • Höhnö
        Höhnö kirjoitti:

        Meen itkeen elämää puoleks tuntia lämpimän suihkun alle.

        Eihän siä suihkus puoltatuntia jaksa löhötä. Pitäs ottaa saunavuoro itelle. Siä saa hyvällä omallatunnolla laskee sitä vettä. Koen syyllisyyttä ku löhöön suihkus. En toki tässä kunnossa mutta muuten pesen ruhon aina 5 minuutis. Sen pari kertaa viikos, mitä väliä ku konee ääres haisee iteksee aina. Kissa haisee taas pian vaikka sen eilen pesi. En siivoo sitä lootaa tarpeeks usein ni paska ja kusikökköö aina täynnä. Sit haluan kissanpennun, tuplata urakka tuosta. Mun kissan nimi on Hörhö tai tää Höhnö. Höhnö jotenkin mukavampi.


      • Höhnö
        Höhnö kirjoitti:

        Eihän siä suihkus puoltatuntia jaksa löhötä. Pitäs ottaa saunavuoro itelle. Siä saa hyvällä omallatunnolla laskee sitä vettä. Koen syyllisyyttä ku löhöön suihkus. En toki tässä kunnossa mutta muuten pesen ruhon aina 5 minuutis. Sen pari kertaa viikos, mitä väliä ku konee ääres haisee iteksee aina. Kissa haisee taas pian vaikka sen eilen pesi. En siivoo sitä lootaa tarpeeks usein ni paska ja kusikökköö aina täynnä. Sit haluan kissanpennun, tuplata urakka tuosta. Mun kissan nimi on Hörhö tai tää Höhnö. Höhnö jotenkin mukavampi.

        Nää on aina tätä typerää hommaa. Johonkin pitää ne ajatukset pukata aina hönös. Mietin usein miksei oikeesti hae sitä seuraa ku tekstiä tulee. Sen kaiken turhan nettipelaamisajan kun keskittäs seuranhakuun. Ja kuntoiluun tietty. Jos ens kuus...


    • ihmeddeliä

      Miten olet päässyt eläkkeelle 30 vuotiaana??????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe