Olen kyllästynyt

20+2

varattuihin miehiin, jotka jahtaavat. Olen kyllästynyt nuoralla kävelyyn ja tasapainoiluun sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa täytyy pystyä töitäkin tekemään. Ymmärrän. Eihän tunteilleen mitään mahda, mutta jotain rajaa sentään! Ei niitä tunteita silloin lietsota jos ollaan varattuja ja toinen näyttää siltä, että haluaa karata paikalta. Väsyttää. Saadapa vain olla omassa maailmassaan ja sulkea kaikki muu ulkopuolelle.

9

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaapuva

      niinpä olen kyllästynyt kumppaniin kimpassa jo 20v ite 43v pitäis vaan takoa enemmän jotain nappulaa mutta jo asuntolainanat kohta maksettu ja auto hommat ok avo mb mutta kun mikään ei riitä ja vaan haluun jotain tunnepuolelelta haluja tai jotain mitä ei osaa sanoiksi pukea ehkä vaan kadonutta himoa tv kateissa

    • No voi voi voi

      Rähmänkäpälä. onko tv kateissa?

    • On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.

      • Anonyymi

        Eläköön Myllis!!!


    • taas..

      osoitus siitä ettei jonkun näppärät sormet väsy kirjoitteluun

    • tärkeää asiaa!!
    • mielenkiintoista...

      Näitä on myös naisissa. Sinkkupaikat on siinä mielessä hyviä, tietää varmasti että toinen on sinkku. Koska näitä kohtaloita on varmaan tosi monia. Tietysti jos kummatkin on mukana, elää huonossa suhteessa tai suhteessa mikä muutenkin vetelee viimeisiä. Ja onhan sekin totta kun tunteet vie ei järki siinä paljoa paina.

      • mistä sen

        varmasti tietää?
        ja mikä on sinkkupaikka?


    • on yle ral

      Seppo on god

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe