varattuihin miehiin, jotka jahtaavat. Olen kyllästynyt nuoralla kävelyyn ja tasapainoiluun sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa täytyy pystyä töitäkin tekemään. Ymmärrän. Eihän tunteilleen mitään mahda, mutta jotain rajaa sentään! Ei niitä tunteita silloin lietsota jos ollaan varattuja ja toinen näyttää siltä, että haluaa karata paikalta. Väsyttää. Saadapa vain olla omassa maailmassaan ja sulkea kaikki muu ulkopuolelle.
Olen kyllästynyt
9
651
Vastaukset
- aaapuva
niinpä olen kyllästynyt kumppaniin kimpassa jo 20v ite 43v pitäis vaan takoa enemmän jotain nappulaa mutta jo asuntolainanat kohta maksettu ja auto hommat ok avo mb mutta kun mikään ei riitä ja vaan haluun jotain tunnepuolelelta haluja tai jotain mitä ei osaa sanoiksi pukea ehkä vaan kadonutta himoa tv kateissa
- No voi voi voi
Rähmänkäpälä. onko tv kateissa?
On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.On vain yksi henkilö joka tietää miten taistella tätä julmaa kepulaista mafiaa vastaan ja se on Seppo Myllis.
- Anonyymi
Eläköön Myllis!!!
- taas..
osoitus siitä ettei jonkun näppärät sormet väsy kirjoitteluun
- tärkeää asiaa!!
- mielenkiintoista...
Näitä on myös naisissa. Sinkkupaikat on siinä mielessä hyviä, tietää varmasti että toinen on sinkku. Koska näitä kohtaloita on varmaan tosi monia. Tietysti jos kummatkin on mukana, elää huonossa suhteessa tai suhteessa mikä muutenkin vetelee viimeisiä. Ja onhan sekin totta kun tunteet vie ei järki siinä paljoa paina.
- mistä sen
varmasti tietää?
ja mikä on sinkkupaikka?
- on yle ral
Seppo on god
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683