Maksa-arvoista?

hmmmmhn

Jos maksa-arvoni ovat ok mutta ittelläni on "outo tunne" niinkuin jotain olis vialla huolehdinko turhaan? Ei kipua tai sellaista, vaan tunne.. En ole juonut n. 3 kk tän asian takia. Juon n. 2 kertaa kuukaudessa yleensä, oon vähentänyt siis paljon vuoden sisällä.

9

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

pitäis maitoa ja sokeria ottaa,,,,....

• Viimeinen vika

Korvien välissä voi olla vikaa, esimerkiksi kuulossa tai tasapainoaistissa.

• Karjala III

Kyllähän nyt vikoja löytyy jos lähdetään hakemaan.

• Kylmät kädet
        Karjala III kirjoitti:

Kyllähän nyt vikoja löytyy jos lähdetään hakemaan.

Terveen ihmisen määritelmä:

Ihminen, jota ei ole tarpeeksi tutkittu.

• .

"outo tunne"
      Maksassa ei ole tuntoaistia ollenkaan.

• pancreas

Haima prakaa. Siitä nimenomaan alkuun tulee sellainen olo että kaikki ei ole kunnossa. Sittentaas kun juo niin olo ns. normalisoituu.
      Jos koet aamuisin hyvin äkillistä oksentamisen tunnetta vaikka muuten ei ole paha olo niin kyllä haimasi sanoo kohta pox

• Kylmät kädet

Meikällä on herätessä aina suorastaan Jumalallinen olo, vaikka epäilenkin haimani vetelevän viimeisiä.

• Ap

Ei mulla olo mitään syytä epäillä haitan kuntoa.. Tää tunne on sitä paitsi maksan ,ei haiman kohdalla?. Mulla on myös todettu ärtynyt suoli jolla on ehkä jotainn tekemistä asian kanssa. Aamuisin pompahdan pystyyn ilman ongelmia. Niin ja olen mello nuori, alle 30.

• Kylmät kädet
        Ap kirjoitti:

Ei mulla olo mitään syytä epäillä haitan kuntoa.. Tää tunne on sitä paitsi maksan ,ei haiman kohdalla?. Mulla on myös todettu ärtynyt suoli jolla on ehkä jotainn tekemistä asian kanssa. Aamuisin pompahdan pystyyn ilman ongelmia. Niin ja olen mello nuori, alle 30.

alle 30?!

Meikä on 35 eikä koskaan mitään ongelmia alapäässä. Paitsi intissä -96- Hitto, että oli maha betonilla. Kylmä hiki vaan valui eikä puhettakaan siitä, että olisi pystynyt ulostamaan.

Stressi on uskomaton voima.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe