Maksa-arvoista?

hmmmmhn

Jos maksa-arvoni ovat ok mutta ittelläni on "outo tunne" niinkuin jotain olis vialla huolehdinko turhaan? Ei kipua tai sellaista, vaan tunne.. En ole juonut n. 3 kk tän asian takia. Juon n. 2 kertaa kuukaudessa yleensä, oon vähentänyt siis paljon vuoden sisällä.

9

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      pitäis maitoa ja sokeria ottaa,,,,....

    • Viimeinen vika

      Korvien välissä voi olla vikaa, esimerkiksi kuulossa tai tasapainoaistissa.

      • Karjala III

        Kyllähän nyt vikoja löytyy jos lähdetään hakemaan.


      • Kylmät kädet
        Karjala III kirjoitti:

        Kyllähän nyt vikoja löytyy jos lähdetään hakemaan.

        Terveen ihmisen määritelmä:

        Ihminen, jota ei ole tarpeeksi tutkittu.


    • .

      "outo tunne"
      Maksassa ei ole tuntoaistia ollenkaan.

    • pancreas

      Haima prakaa. Siitä nimenomaan alkuun tulee sellainen olo että kaikki ei ole kunnossa. Sittentaas kun juo niin olo ns. normalisoituu.
      Jos koet aamuisin hyvin äkillistä oksentamisen tunnetta vaikka muuten ei ole paha olo niin kyllä haimasi sanoo kohta pox

      • Kylmät kädet

        Meikällä on herätessä aina suorastaan Jumalallinen olo, vaikka epäilenkin haimani vetelevän viimeisiä.


      • Ap

        Ei mulla olo mitään syytä epäillä haitan kuntoa.. Tää tunne on sitä paitsi maksan ,ei haiman kohdalla?. Mulla on myös todettu ärtynyt suoli jolla on ehkä jotainn tekemistä asian kanssa. Aamuisin pompahdan pystyyn ilman ongelmia. Niin ja olen mello nuori, alle 30.


      • Kylmät kädet
        Ap kirjoitti:

        Ei mulla olo mitään syytä epäillä haitan kuntoa.. Tää tunne on sitä paitsi maksan ,ei haiman kohdalla?. Mulla on myös todettu ärtynyt suoli jolla on ehkä jotainn tekemistä asian kanssa. Aamuisin pompahdan pystyyn ilman ongelmia. Niin ja olen mello nuori, alle 30.

        alle 30?!

        Meikä on 35 eikä koskaan mitään ongelmia alapäässä. Paitsi intissä -96- Hitto, että oli maha betonilla. Kylmä hiki vaan valui eikä puhettakaan siitä, että olisi pystynyt ulostamaan.

        Stressi on uskomaton voima.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe