Aika usein tuotakin näkee, joku odottaa punaisissa ja vähän väliä auto nytkiin
eteenpäin muutaman sentin, miksi ihmeessä :)
Jotain hermoilijoita kai.
5cm nykimistä liikennevaloissa..
15
177
Vastaukset
- ryömii...
Et sitten ole koskaan automaattivaihteisella ajanut!?
- hätähousu..
Nimenomaan ajanut melkein koko ajokorttiikäni 15 vuottaautomaatilla
työkseen ja siviilissä. Mutta mitä se tähän liittyy muuta kuin joskus pitää itse
alkaa nytkyttämään samallalailla ja kahta enemmän toki :)
Sama kun joku räpsii suuntavilkkua kaistanvaihtossa niin senkin
voi vetää täysin päin persettä ja räpsii itse vilkkua aina päinvastaiseen suuntaan
kuin minne vaihtaa kaistaa. - hätähousu..
hätähousu.. kirjoitti:
Nimenomaan ajanut melkein koko ajokorttiikäni 15 vuottaautomaatilla
työkseen ja siviilissä. Mutta mitä se tähän liittyy muuta kuin joskus pitää itse
alkaa nytkyttämään samallalailla ja kahta enemmän toki :)
Sama kun joku räpsii suuntavilkkua kaistanvaihtossa niin senkin
voi vetää täysin päin persettä ja räpsii itse vilkkua aina päinvastaiseen suuntaan
kuin minne vaihtaa kaistaa.Voisi vaikka peruuttaakin välillä..
- Rokki maare
Miksi se yleensä sinua kiinnostaa toisten nykiminen ? Ajaisit vaan omaa ajoasi......olisit
isenäinen kulkija, nyt sinä manibuloidut toisten tekemisistä.
Tossa edellä sinulle jo kerrottiinkin automaattivaihteista, toinen syy on: jos takana olijan valot häikäisevät sivupeileistä (pakut) silloin on hyvä siirtyä hieman eteenpäin.Monia muitakin syitä on, auringon häikäisy, vahinko, kytkimen testaus.. jne
Älä sinä ihmettele.....;)- hätähousu..
On mulla lääkitys kohdallaan.. ei tullu vastausta kyllä tuossa vielä.
- Minniremekki
"isenäinen" "manibuloidut" heh heh heee . . ........
- xcvfrb
Joo, kun siinä valoissa ei oikeastaan ole mitään tekemistä, niin harrastan tuota pientä liikettä kytkintä nostelemalla. Onko siitä muille jotakin haittaa, sitä en tiedä.
- hätähousu..
Ei välttämättä haittaa ole mutta siksihän sitä kysytään kun se ihmetyttää.
Voisikohan sitä ajankulukseen tööttää torveakin, ei kai se ketään haittaa :)
- pissaliisa
Virtsatievaivat ovat vanhuksilla yleisiä. Aina, kun lirahtaa pissaa housuun/vaippoihin, kannattaa sen kunniaksi myös vähän liruttaa autoa eteenpäin. Tämän mukavan tavan ansiosta vaippahousut pystyvät myös tunnistamaan toisensa ja verkostoitumaan.
- pussycat.
Onpas taas monta erittäin hyvää ja täydellistä täällä arvostelemassa toisia, toisten tapoja, ikää jne.. No, omituisuutensa ne on kaikilla ja ikääkin tulee lisää yhtä monta päivää vuodessa. Sieltä lirahteluajat lähestyy sinullakin ja sitten nauretaan... arvaa kenelle...
- Kytkimenpolttajat
Ne on niitä, jotka polttaa kytkimen 100tkm:ssä, mutta osaavat ajaa samalla kytkinlevyllä 500-700tkm. Ja sitten valitetaan että auto on p**ka kun ei kestä. Oma moka. Eikä automaatiakaan tarvi nytkytellä, ajetaan kerralla tarpeeksi lähelle eikä suljeta ryhmittymiskaistoja liian pitkillä etäisyyksillä.
- MXk99
Niin ja joissain paikoissa se tieliikennelain mukainen mahdollisimman
kaistan reunaan sijoittuminen jättää usein muille tilaa ajaa
kääntyvien kaistalle.
- kaaleppikekkonen
Heistä se on kivaa
- Driving master
Kaikki muut autoilijat on syvältä.
- turbo.
Noh, sitten on 5 senttiä lähempänä päämäärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029