Kaikki alkoi siitä kun täytin vuosi sitten 18 ja sain lahjaksi rahaa noin 2000€. Noh illat kului mukavasti kavereiden kanssa baareissa ja autoilemassa.
Muutaman viikko kun oli mennyt ja katsoin tiliä niin oli jäljellä noin 600€...
Sitte ajattelin että voi vittu kun on mennyt noin paljo rahaa että pakkoo hommata lisää nyt jostain ennen kun koko tili menee nollille.
Niinpä kerran olin taas kavereiden kanssa iltaa viettämässä ja yksi kaveri voitti pitkävedosta joku 700€.
Siitäpä sitte ajattelin että ehkä minäkin pystyn tekemään saman tempun koska seuraa myös aktiivisesti jääkiekkoa ymt. No eipä siinä nyt tietenkää niin käynyt.
Panos lapuissa oli yleinsä 5-10€ mutta kun olin noin hävinnyt jonkun 200€ niin sitten mopo läksi kokonaan käsistä ja rupesin laittelemaan 20€ ja 50€ lappuja.
Kerran tai kaksi taisi 100€ lappu lähtä vetämäänkin.
Tasan yhden kerran 50€ lappu osui ja silloin jäin voitolle 150€ sen jälkee 2/3 kaikista rahoista mitä olen saanut porukoilta tai jostain muualta on mennyt peleihin. Keskimäärin pelaan kuukaudessa 50-200€ riippuu miten on rahaa.
Opiskelijalle tuo on suuri summa ja kerran olin viikon pelaamatta mutta kun näin vierestä miten kaveri vaihtaa 2€ kolikon pelikoneella 100€ niin retkahdin taas ja kyllä vituttaa.
Peliriippuvuuden alku
1
224
Vastaukset
- hokkus pokkus
Vaikea päästä irti rahallapelaamisesta koskaan. Ei siihen taida olla hoito keinoakaan olemassa ellei tohtoroida pää koppaa. Rahallapelaaminen on kuin huumetta crazy nautintoa antava mysteerio joka korvaa aluksi usein sosiaalisia puutteita mutta muuttuu välttämättömyydeksi jolloin myös ongelmasta kärsivä kehittyy nopeasti psykoottiseksi taitavaksi valehteliaksi. Riippuvainen olotaso muistuttaa hieman hypnoottista tilaa ja ei voida tietää varmasti milloin riippuvuudesta kärsivä puhuu totta.
Jos yrittää pitää auki kaikki mahdollisuudet pelaamiseen et jotenkin alkaa kokea hallitsevasi pelienjärjestäjiä sekä niiden tarjoamiapelejä ja saamaan sitä kautta saman nautinnon kuin rahalla pelatessa saatu voittamisen nautinto mutta enää ei ole tarvetta pelata kun kokee olevansa tilanteen ylä puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750