sleep well ...
Kauniita unia ,
11
98
Vastaukset
- Secret
En aio nukkua ensi yönä, vaan tehdä jotain mukavampaa ;)
Mutta näehän kauniita unia sinusta ja vaimostasi yhdessä,
muistele onnellisia aikoja, saithan niitä 7 onnentäyteistä
vuotta!!- ahaaa jaa jaa
omaa kivaa... hyvät yöt kuitenkin muille...miksei sinullekin ;)
- Unien enkeli
Niin tota noin olen nainen ja siis miehelle toivon kuin
myös kaikille muillekin
Vaimosi?
Jollekin miehelle laitoit tuon oman viestisi
hyvää yötä :)
- Secret
En aio tehdä sitä yksikseni, enb tällä kertaa :D
Sitäpaitsi, menehän sinä nyt muistelemaan omaa vaimoasi, rakastettuasi.
Se, kenet valitsit tärkeimmäksi.- Secret
Ja löydät varmasti vielä jonkun yhtä tärkeän. Mutta meille tuo valintasi oli ratkaiseva,
valintasi (vaimosi) nimittäin rikkoi sen kaiken "vähänkin" mitä välillämme ikinä olikaan.
Joten sitä arvokainta ja tärkeimmäksi nostamaasi valintaasi kannattaa siis muistella.
Ei mitään muuta! - Secret
Secret kirjoitti:
Ja löydät varmasti vielä jonkun yhtä tärkeän. Mutta meille tuo valintasi oli ratkaiseva,
valintasi (vaimosi) nimittäin rikkoi sen kaiken "vähänkin" mitä välillämme ikinä olikaan.
Joten sitä arvokainta ja tärkeimmäksi nostamaasi valintaasi kannattaa siis muistella.
Ei mitään muuta!Piste.
- Hauskaa yötä sulle
Secret kirjoitti:
Piste.
Hyvä että olet päässyt jo eteenpäin :) Nauti yöstäsi täysin rinnoin :D
- Secret
Hauskaa yötä sulle kirjoitti:
Hyvä että olet päässyt jo eteenpäin :) Nauti yöstäsi täysin rinnoin :D
Osaan nauttia ;) . Ja se on toisinaan tarpeen!
Ps. Et antanut minulle vaohtoehtoja, yritit särkeä sydämeni ja paiskasit
sen julmasti ja anteeksiantamattomasti korkealta hiekkaan. Se,että
ylipäätään selviydyin, on täysin erään toisen kuin sinun ansiotasi. - Secret
Secret kirjoitti:
Osaan nauttia ;) . Ja se on toisinaan tarpeen!
Ps. Et antanut minulle vaohtoehtoja, yritit särkeä sydämeni ja paiskasit
sen julmasti ja anteeksiantamattomasti korkealta hiekkaan. Se,että
ylipäätään selviydyin, on täysin erään toisen kuin sinun ansiotasi.. . . Mutta julmuutesi ja tekosi eivät milloinkaan unohdu minulta?
Miten ikinä voisit sanoa rakastavasi minua, kun miettii julmuuttasi?
Kuten tiedät, se ei ole rakkautta ei.
- täältä näin
Hyvää yötä sulle ken lienetkään :)
- Unien enkeli
Hyvää yötä
kiitti :D sinulle
ps. en ole naisen kanssa naimisissa kuitenkaan-....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073