LHV luotto? apua kiitos!

Jjoonaz

Onkohan mulla mitään mahdollisuuksia saada lainaa tuolta kun olen 20v opiskelija. Olen kussut raha-asiani totaalisesti, pikavippivelkoja ja maksamattomat laskut alkaa painaa.. help!

6

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zellos

En usko. Liian nuori ja opiskelija. Kokeilemallahan se selviää. Kokeile myös muita kuten Aasa ja Ellos ja kerro kui kävi.

• Rosmarine....

Ei tipu lainaa LHV:lta. Parempi kokeilla jotain muita paikkoja.

• VINAREHVI

Ellos on se vaihtoehto,joka kannattaa jättää käyttämättä.

Ensinnäkin laskutuksen hoitaa Finaref,joka lähettää tekstiviestin ENNEN eräpäivää,jossa muistutetaan,että eräpäivä lähestyy..

koskaan ennen en ollut kuullut,että ihmisiä voidaan terrorisoida tuollaisella tavalla.

Toisekseen kyseinen laina on sellainen,että esim. 50€ suritus lyhentää lainaa 15€.

ÄLÄ KOSKAAN,ÄLÄKÄ OTA ELLOS-LAINAA!!!!

• höh.

Eikös se ole hyvä juttu että muistutetaan, ettei pääse unohtumaan?

Tottakai korot vie kunnon haukkauksen maksuerästä.

• VINAREHVI

On sehän on oikein kiva,jos joka laskuttaja alkaisi lähettämään viestejä.
      niitä tulisi loppukuusta parikymmentä parin-kolmen päivän aikana.

ääliömäistä toimintaa.

minä nääs en ole mitenkään riippuvainen puhelimesta,eli tuollaiset terroristiviestit ärsyttää.
      olen esim. poistanut omasta luurista mahdollisuuden lähettää viestejä,koska niiden näpräys ärsyttää.
      toisekseen vastaan puhelimeen,jos huvittaa,yleensä ei huvita..

lisäksi jokainen täyspäinen ihminen osaa katsoa laskusta eräpäivän,ja toisaalta se on aika sama tuleeko viesti,eli ei jos rahat tulee viikon eräpäivän jälkeen,niin ei sillä viestillä ole mitään arvoa.

ymmärtäähän sen,jos taluosjohtajan hissi ei mene ylös asti,niin lopputulos on sitten kuten tuossa puljussa..

• lainaaja11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"