LHV luotto? apua kiitos!

Jjoonaz

Onkohan mulla mitään mahdollisuuksia saada lainaa tuolta kun olen 20v opiskelija. Olen kussut raha-asiani totaalisesti, pikavippivelkoja ja maksamattomat laskut alkaa painaa.. help!

6

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zellos

En usko. Liian nuori ja opiskelija. Kokeilemallahan se selviää. Kokeile myös muita kuten Aasa ja Ellos ja kerro kui kävi.

• Rosmarine....

Ei tipu lainaa LHV:lta. Parempi kokeilla jotain muita paikkoja.

• VINAREHVI

Ellos on se vaihtoehto,joka kannattaa jättää käyttämättä.

Ensinnäkin laskutuksen hoitaa Finaref,joka lähettää tekstiviestin ENNEN eräpäivää,jossa muistutetaan,että eräpäivä lähestyy..

koskaan ennen en ollut kuullut,että ihmisiä voidaan terrorisoida tuollaisella tavalla.

Toisekseen kyseinen laina on sellainen,että esim. 50€ suritus lyhentää lainaa 15€.

ÄLÄ KOSKAAN,ÄLÄKÄ OTA ELLOS-LAINAA!!!!

• höh.

Eikös se ole hyvä juttu että muistutetaan, ettei pääse unohtumaan?

Tottakai korot vie kunnon haukkauksen maksuerästä.

• VINAREHVI

On sehän on oikein kiva,jos joka laskuttaja alkaisi lähettämään viestejä.
      niitä tulisi loppukuusta parikymmentä parin-kolmen päivän aikana.

ääliömäistä toimintaa.

minä nääs en ole mitenkään riippuvainen puhelimesta,eli tuollaiset terroristiviestit ärsyttää.
      olen esim. poistanut omasta luurista mahdollisuuden lähettää viestejä,koska niiden näpräys ärsyttää.
      toisekseen vastaan puhelimeen,jos huvittaa,yleensä ei huvita..

lisäksi jokainen täyspäinen ihminen osaa katsoa laskusta eräpäivän,ja toisaalta se on aika sama tuleeko viesti,eli ei jos rahat tulee viikon eräpäivän jälkeen,niin ei sillä viestillä ole mitään arvoa.

ymmärtäähän sen,jos taluosjohtajan hissi ei mene ylös asti,niin lopputulos on sitten kuten tuossa puljussa..

• lainaaja11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe