kuinka tunnistaa alkoholisti

liity jäseneksi

Alkoholistin tunnistaa siitä, että se tekee samoja virheitä toistuvasti erinlaisen lopputuloksen toivossa.

9

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Parhaiten alkoholistin tunnistaa siitä, että juo aivan liikaa viinaa.
      Eikö?

• Tukisukka jalkaan

No minä en juo lainkaan, koska olen alkoholisti ja olen huomannut, että viina ei sovi minulle. Etpä tunnista minua alkoholistiksi, jos tulemme lenkkipolulla vastakkain.

Joskus join liikaa, siinä olet oikeilla jäljillä. Mutta sille liialle ei ole sovittu mitään litramäärää.

• molopää

Sitten ku sen seuraavan humalan hakeminen alkaa yhä enämpi ja useammin
      olla se pääasia ja kun keho alkaa remppaamaan. Vaikka kuinka yrittäs kieltää
      ettei mulla mitään alkosta johtuvia vaivoja ole.

• Päivä kerrallaan!

Tuhatvuotisessa rakkauden ja rauhan valtakunta-aikana ihmiskuntaa elää oikein, luonnollisesti ja luonnonmukaisesti, palvellen ja rakastaen toisiaan, huolehtien toisistaan, silloin vasta voidaan puhua kristillisestä maailmasta ja maista sekä yhteiskunnista, joissa ei enää eletä sekasortoisesti ja ristiriitaisesti, toisiaan pettäen ja ryöstäen ja yhteistä omaisuutta / toisiansa tuhoten, siis vain pahaa tehden. Niin kuin tänä päivänä, Tiedotusvälineemme niistä monin tavoin päivittäin uutisoi.

• hallelujaa

Tehkäämme yhdessä tästä maailmasta yksi iso ja yhtenäinen AA-kerho!

• Ursti

alkoholistin merkkejä: alkoholin käyttö alkaa muokkaamaan tekemisiä ja valintoja,
      mietitään seuraavaa juomiskertaa, entiset harrastukset alkavat tuntumaan ajanhukalta, selitellään juomisen syitä,
      tullaan kyyniseksi maailman suhteen, yöunet heikkenee (laatu/määrä), tulee ahdistuksia yms
      ja ennenkaikkea kauhea kielto siihen jos joku epäilisi alkoholiongelmaa yms

näitä minulla ainakin oli silloin kun join

• luutakallo

Äh eiku prhana tää oliki tää palsta. Alkoholistin tunnistaa siitä ku se juoksee
      korttelin ympäri löylykauha perceessä ja huutaa mennessänsä, en prkele ota.

• username2468?

Luutakallo mä oon nähnyt sut juoksemassa silloin en vielä tiennyt mitä tarkoitit sillä en ota huutamisella, mutta nyt alkaa selviämään.

• Ornia

Alkoholistin tunistaa siitä että se menee hoitoon.
      AA-krhot on täynnä alkoholisteja ja pubit elämästä nautiskelijoita ja kohtuukäyttäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe