Alkoholistin tunnistaa siitä, että se tekee samoja virheitä toistuvasti erinlaisen lopputuloksen toivossa.
kuinka tunnistaa alkoholisti
9
465
Vastaukset
- .
Parhaiten alkoholistin tunnistaa siitä, että juo aivan liikaa viinaa.
Eikö?- Tukisukka jalkaan
No minä en juo lainkaan, koska olen alkoholisti ja olen huomannut, että viina ei sovi minulle. Etpä tunnista minua alkoholistiksi, jos tulemme lenkkipolulla vastakkain.
Joskus join liikaa, siinä olet oikeilla jäljillä. Mutta sille liialle ei ole sovittu mitään litramäärää.
- molopää
Sitten ku sen seuraavan humalan hakeminen alkaa yhä enämpi ja useammin
olla se pääasia ja kun keho alkaa remppaamaan. Vaikka kuinka yrittäs kieltää
ettei mulla mitään alkosta johtuvia vaivoja ole. - Päivä kerrallaan!
Tuhatvuotisessa rakkauden ja rauhan valtakunta-aikana ihmiskuntaa elää oikein, luonnollisesti ja luonnonmukaisesti, palvellen ja rakastaen toisiaan, huolehtien toisistaan, silloin vasta voidaan puhua kristillisestä maailmasta ja maista sekä yhteiskunnista, joissa ei enää eletä sekasortoisesti ja ristiriitaisesti, toisiaan pettäen ja ryöstäen ja yhteistä omaisuutta / toisiansa tuhoten, siis vain pahaa tehden. Niin kuin tänä päivänä, Tiedotusvälineemme niistä monin tavoin päivittäin uutisoi.
- hallelujaa
Tehkäämme yhdessä tästä maailmasta yksi iso ja yhtenäinen AA-kerho!
- Ursti
alkoholistin merkkejä: alkoholin käyttö alkaa muokkaamaan tekemisiä ja valintoja,
mietitään seuraavaa juomiskertaa, entiset harrastukset alkavat tuntumaan ajanhukalta, selitellään juomisen syitä,
tullaan kyyniseksi maailman suhteen, yöunet heikkenee (laatu/määrä), tulee ahdistuksia yms
ja ennenkaikkea kauhea kielto siihen jos joku epäilisi alkoholiongelmaa yms
näitä minulla ainakin oli silloin kun join - luutakallo
Äh eiku prhana tää oliki tää palsta. Alkoholistin tunnistaa siitä ku se juoksee
korttelin ympäri löylykauha perceessä ja huutaa mennessänsä, en prkele ota. - username2468?
Luutakallo mä oon nähnyt sut juoksemassa silloin en vielä tiennyt mitä tarkoitit sillä en ota huutamisella, mutta nyt alkaa selviämään.
- Ornia
Alkoholistin tunistaa siitä että se menee hoitoon.
AA-krhot on täynnä alkoholisteja ja pubit elämästä nautiskelijoita ja kohtuukäyttäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847