Useampi nainen, sama mies

kunhan kysyn

kirjoittaa sulle tänne juttuja. Onko se sun mielestäsi normaalia että
(1) sulla on useampi nainen
(2) asiat hoidetaan netissä

Onko sun toimintasi mielestäsi normaalia?

Rakastat täällä useampaa naista, moni nainen rakastaa sinua, jotkut taas ovat suuttuneita sinulle.

Onko tuo käsityksesti tasapainoisesta elämästä ja hyvistä vuorovaikutustaidoista?

18

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,...,,--.,,,,,

hehehheehhee, aina paranee....tai pahenee

• mi-es

jos mulle niin se on tätä nykyaikaa modernia maailmaa missä ihmisarvo lähentelee nollaa.

• ihan ja varmasti

ja joku onneton ottaa täänkin alotuksen tosissaan............

• Vuorovaikutuskonsulentti

Voi kultaseni, tämäpä juuri onkin nykyaikaa, kun voi hurvitella monen kanssa :-D. Ja rakkaus on vaan sitä parempaa...

• Tilanteen mukaan

Mulla on vaan 24h aikaa vuorokaudessa. Luonnollista karsintaa tapahtuu, jotkut jää pois. Ei tässä rakkaudesta ole kysymys vaan seksiriippuvuudesta, vain se yksi nainen sais mut rakkaudellaan parannettua.

• Hän ei tule koskaan

Miksi sen yhden naisen pitäisi rakastaa sinua? Mitä rakastettavaa tuollaisessa oman tasoistensa yläpuolelle asettautujassa on?

• älä tuo omaa
        Hän ei tule koskaan kirjoitti:

Miksi sen yhden naisen pitäisi rakastaa sinua? Mitä rakastettavaa tuollaisessa oman tasoistensa yläpuolelle asettautujassa on?

alemmuuttas tähän. Kaikki jotka lähtee mukaan tietävät pelinsäännöt, yksi voi saada paljonkin. Naiset on niitä jotka haluavat nousta toisten naisten yläpuolelle. Nainen ajattelee; olen niin paljon parempi, kyllä minä onnistun siinä missä muut epäonnistuivat.

• Osaat silti lukea?
        älä tuo omaa kirjoitti:

alemmuuttas tähän. Kaikki jotka lähtee mukaan tietävät pelinsäännöt, yksi voi saada paljonkin. Naiset on niitä jotka haluavat nousta toisten naisten yläpuolelle. Nainen ajattelee; olen niin paljon parempi, kyllä minä onnistun siinä missä muut epäonnistuivat.

Alemmuutta? Kerroin sulle, että olet oman unelmakohteesi alapuolella.

• Uuuh uuh ooh
        Osaat silti lukea? kirjoitti:

Alemmuutta? Kerroin sulle, että olet oman unelmakohteesi alapuolella.

Niin haluankin hänen alle ja päälle ja sivulle ja taakse. senkin pervo muija miksi piti taas tulla likaisten ajatusten kans kiusaan.

• blaahblööh
        Uuuh uuh ooh kirjoitti:

Niin haluankin hänen alle ja päälle ja sivulle ja taakse. senkin pervo muija miksi piti taas tulla likaisten ajatusten kans kiusaan.

Johan sä kerroit seksiriippuvuuksistasi, mikset mene heidän päälleen riippumaan?

• No oon jo käyny
        blaahblööh kirjoitti:

Johan sä kerroit seksiriippuvuuksistasi, mikset mene heidän päälleen riippumaan?

tänään yhtä. Illalla syömään ja sit taas. Näin se homma etenee sitä oikeata ootellessa.

• Voisua

Sulla on ikuinen halipula. Hali

• haittaaks se sinnuu

Ketä loukkaa, jos hän kirjoittelee näitä tyhjänpäiväisiä juttuja tänne?
      Ketä loukkaa, jos hänellä on useampi nainen?
      Ketä loukkaa, jos hän hoitelee mielenterveyttään ja mielikuvitussuhteita tai oikeita suhteitaan netissä?

Ketä se liikuttaa onko tuon hullun toimita normaali vai ei?

On naiseten oma tyhmyys, elleivät tajua olevansa narsistin panoympyrässä ja miksi eivät katkaise tämän pelimiehen touhuja, jos kerran suuttuvat.

Kenenkään elämän tasapainoisuus tai tasapainottomuus ei kuulu kenellekään muulle kuin hänelle ja sille, joka hänen kanssaan joutuu elämään.

Haittaakse, jos jonkun elämä on netissä tai irtosuhteissa ja poikkeaa tavallisesta kunnollisesta elämästä?

Jos tietää mitä tietää ja osaa suhtautua tähän paskaan niin kuin paskaan kuuluu suhtautua on vuorovaikutus sen asteikon mukaan melko normaalia nettipaskaa.

• öhöm..

En olekkaan ikinä tullut miettineeksi juurikaan, että masturboikohan kukaan nainen ja miettiessään minua.

• tähän on tultu

Mitä pihtasit sitä peppua multa...:)

• lerppana

mitä sä jakelit sitä niin, ettei siitä enää mihinkään ollu.

• Linkkejä alle, pls

Komppaan nimimerkkiä "haittaakse sinnuu". Kaikilla on oikeutensa käsitykseensä hyvästä elämästä.

Mutta lisäksi, koska olet kerran objektiivinen 100 % tunnistajatyyppiä, haastat sinut linkittämään "hänen" kirjoituksiaan ja aloituksiaan tämän ketjun päätteeksi. Aivan vapaasti, olethan tässä oikeassa. Niitä, joissa hän hoitelee asioitaan useamman eri naisen kanssa. Voisi olla niiden kirjoittajillakin ehkä sananen sanottavana, jos sattuvat tämän ketjun huomaamaan.

• viis näistä!

Tähän ei tartte sanoa mitään koska tieto on valttia ja se tieto on väkisin päätynyt perille.

Rakkaus tulee parhaiten esille kun ollaan yhdessä. Näistä viis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe