Eli olen Jyväskylään päin viikonloppuna suuntaamassa ja kavereiden kanssa olisi tarkoitus lähteä viihtelle. Viime viikonloppuna kävi kuitenkin semmoinen moka, että hukkasin henkilöllisyystodistukseni juhliessa, eikä sitä ole takaisin näkynyt. Uutta en ole vielä saanut hommattua, mutta en haluaisi että koko reissu menee ihan hotellihuoneessa istumiseksi. Joten onko teillä tietoa mihin voisin päästä ilman papereita juomaan parit oluet? Olen pitkä ja en pukeudu teinimäisesti, mutta kun joskus kuitenkin kysytään papereita ja joskus ei, niin ajattelin vähän näitä ehdottomampia paikkoja sulkea pois mihin ei ilman papereita pääse.
Jyväskylän baarit missä ei kysytä papereita?
5
1282
Vastaukset
- Warden5
Onneksi olkoon, sinä olet se kaveri joka laiskuuttaan pilaa kaveriporukan illan, kun et ole jaksanut vaivautua hankkimaan uusia papereita ja jäät pihalle ruikuttamaan kun poke ratsaa paperit koko seurueelta.
- kuitenkin teini
taiat olla alaikäinen ja nyt kysyt vinkkejä:D enpäs kerro sulle, teini XD -96
- mahjongitar
Kannattanee kokeilla mennä itsekseen reippaasti kaverikööriä edellä. Isolta porukalta kysellään herkemmin?
- nkljk
Kylläpä ne on täällä jyväskylässä alkanu tiukentaa noita paperien kysymistä. Iteltäki kysytään aina, ihan sama mihin meen, vaikken todellakaan näytä alle 18v, ikää kuitenkin jo yli20v. Tietysti on näitä kantapaikkoja, missä poke jo tunnistaa ja päästää sisälle kysymättä mitään..
- noloooookkk
Brahan ja giggliniin et tuu pääsemään ilman papereita. Katseeseen voisit päästä ettei kysytä, passionissakin kysytään ja rumassa myös. Shakerista en tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1141089
- 661058
- 70930
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n253879- 33793
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12791