Tykkäsin jotenkin hirveesti Martinasta bb:ssä,oli sellanen rempsee likka. Nykyään kerää säälijulkisuutta joka puolella. Ensin nai itteensä vanhemman "hunksin" Eskon, joka ei mielestäni ole komee millään muotoo,ihan hauska wannabe teini,mutta camoon....Tain no ihan eka meni ja anto pesää Losalle....Sitten kauppaa lastaan mallina,musta lapsi ei kyllä mitenkään ihmeellisen kaunis,tavallinen pikkutyttö.... Nyt sitten hankkiutu paksuks jollekin nobodylle? Menisit sinäkin OIKEISIIN TÖIHIN, vaikka siivoamaan,kassalle tai opiskele lähihoitajaksi... Tietäisit mitä TODELLINEN ELÄMÄ ON.
Säälittävä Aitolehti
25
916
Vastaukset
- Jumala1221
Se on sellanen tyypillinen pyrkyri äm,ä,jolla ei oo oikeasti mitään annettavaa,mutta väkisin vaan yrittää roikkua julkisuudessa! Huomasittekos muuten,että MARTINALLA KASVAA VIIKSET VIIDAKKO OHJELMASSA!! Ettei vaan olis oikeasti transu? Ei kyllä yllättäis kasvojen perustella yhtään
- LUONNOLLINEN?
Marttiina oli oikeesti nätti,seksy..haluttava ,ennen noita silikoneita,huuli botokseja ja naaman kiristyksiä...voi reppanaa kuinka alas ihminen voi mennä...sääli mihin ihminen turvautuu pysyäkseen "pinnalla":((((((
- Olen ihana
BB:ssa varmaan kotoinen olo. Jotenkin sopii sinne pikavippimaksuhäiriöisten ja avohoitopotilaiden pariin.
- jk
niinkö
- 320cdi
Jokohan vois vaihtaa Meseen kesäkumit alle... vai onko liian aikasta?
- tunkki....
Vaiha vaan....ei enää takatalvee tule.
- polttoaine on halpaa
Muista tankata?
- köyhät kadehtii
polttoaine on halpaa kirjoitti:
Muista tankata?
Menoksi tugee hulmuten
- tyhmät ämmät
lastanvaatteille on hyvä olla olemassa lapsimalleja, ja ihan tavallisia malleja, kuten olisi toivottavaa, että aiukuistenkin vaatteita esitelisi tavis naiset .
Miksi lyöntivirheestä joita sattuu jos on pienet näppäimet, jää pysyvä räkytys teille päälle ,kuten esim. kaikki sanasta( kaikki).
Lapsellisia olette ja jotenkin elämä pielessä,... Samoin nimittelyt miestä neidiksi yms.
Älyllisempi ja syvällisempi ote voisi olla muihin ihmisiin suhtaumisessa.Nyt on jo elämä pielssä monin tavoin ja lisää voi tulla ties mitä, ...
Kaikki tuo hekotus ja räkätys kertoo mitä olette.
Ja se laittaa miettimään kuinka oma ystäväpiiri tulee valikoida, että osaa kiertää laisenne kaukaa.
Jos joku ihminen inhotta, niin pitää kiertää kaukaa se, ei lue sen juttuja, ei katso ohjelmia, ei mene keikalle jne. Aika puolestaan puhuvaa on että seuratte tuntitolkulla martinaakin.
Onko noin köyhää oma elämä, että jää aikaa jonninjoutavalle paskanjauhannalle.
Partsi ainoo virkistyskeidas röökin ja sidukan kanssa, pinet rahat ja pula kaikesta, hermot kireellä ja tiuskitaan omille lapsille ja irvaillaan muille naisille jos näkemyksesi mukaan joku on kivan näköinen siinä naapurustossa jne.
Sossuu, työkkärii, ruuhkabusseja, pikkupalkkaista työtä.
Ainoaksi oikeaksi työksi koetaan vain 7-16 perusduunarintyö, ei ymmärretä että yhteiskunnassa on monenlaisia töitä, freelancerin työt jotka ovat kausittaisia.
Sponsorietuja ei ymmärretä, hyvin kelpaisi sinullekin jos saisit.
Ylipäätään noin suuri tarve käsitellä asiallisesti tai asiattomasti toisen tavallaan sinulle vieraan ihmisen elämää, ei ole normaalia.
Pysähdy ,miksi voit noin huonosti.
Maailma on täynnä joka lähtöön kaikenalista rikollista ja tyrijää, on vaikka minkä näköistä ... mutta niille kuten martinallekaan ei teistä ole sanomaan päin naamaa sitten mitään, tai ottamaan omalla nimellänne yhteyttä suoraan kohteeseen tai viranomaisiin jos teillä on merkittävää tietoa.
Sitten myhäillään ja makeillaan jos martinkain tulee jutskaa jossain...
Hän ei esim. kuulu teidän työhönne( työttömyyteen, kotihoidon tuen piiriinne, ei ole yhteistyökummpani, te ette sponsaa häntä, ette joudu kohtaaamaan häntä, olemaan tekemisissä, niin mitä jauhatte.
Antaa jokaisen elää omaa elämäänsä, jos ei tykkää, kiertää kaukaa, jos ei kierrä kertoo se omaa kiletään.
Menkää letukat alasti peilin eteen psykiatrian kirja rohtuneissa näpeissänne ja tsiikatkaan pala ja senti sentiltä ruhoanne...todellakin olisi huomauttamista,...
Steriloikaa itsenne vaikka hammaslangalla piuhat kiinni, että ette enää sikiä.
Ei ole ihme että suomessa voidaan huonosti ja miehet kärsii kun on tuolaisia ämmiä, ...- n35v
Esitän vastakysymyksen sinua lainaten: "Onko noin köyhää oma elämä, että jää aikaa jonninjoutavalle paskanjauhannalle" koska olet täällä kaikki päivät valittamassa sekavia. Fiksumpi vaihtaisi jo palstaa, tämän nimi on edelleenkin julkkisjuorut ja sellaisena pysyy, vaikka kampanjoisit sitä vastaan loppuikäsi.
- n48v
Rohkenen minäkin kysyä jotain. Mistä ihmeestä tuo katkeruus kumpuaa? Pilkkaat esimerkiksi parvekkeellaan viihtyviä, vaikka se ei ole sinulta mitenkään pois. Oletko koskaan ajatellut, että parveke voi olla tärkeä henkireikä sairauden tai vamman vuoksi huonosti liikkuvalle. Menet varmaan ilkkumaan siitä kyseisen parvekkeen alle. Kaikki eivät tupakoi tai käytä alkoholia, muista myös se.
Taidat olla syrjäytynyt, kun pienipalkkaisia kelpaa ivata. He tekevät tärkeää työtä vaikkapa siivousalalla. Eikä julkisten (ruuhkabussinkaan) käyttäminen ole rikos, kaikki eivät kulje asioillaan velkapyörillä.
Tuo kehotuksesi keimailla peilin edessä kirjan kanssa ja steriloida itsensä hammaslangalla kertoo selvästi sen, että olisit jonkinlaisen avun tarpeessa. Vaikeaa sanoa osaatko sitä hakea. - Olen ihana
Sinulla tuota älyllisempää ja syvällistä otetta riittää, esimerkkejä löytyy pitkin kirjoitustasi.
- Olen ihana
Kaikenaliset mopopojat unohtuivat tällä kertaa. Vai oliko sinulta polttoaine lopussa?
- Clock is ticking
Kello käy! Jo 20 minuuttia kulunut nimimerkin "Olen ihana" koko päivän odottaman viestin postauksesta ja häntä ei näy paikalla pikkunokkeluuksineen.
Hohoi Olen ihana! Avaahan sanainen arkkusi. Laita pikkunokkeluuksia ja itsesi toistoa tulemaan tuutin täydeltä sillä hyväksi hotulla tekniikalla, jonka olet kymmeninä ja kymmeninä palstalla viettäminäsi tunteina huippuunsa hionut.
Estradi on sinun, pikkunokkeluuksia kiitos!- suosikki<3
Palstan lukijana olen saanut monet hyvät naurut lukiessani "Olen ihana"n juttuja. Sen sijaan kahdelta ylläolevalta (Clock is ticking ja tyhmät ämmät) olen nähnyt vain alatyylistä, kirjoitusvirheistä kirjoittelua, joista näkee kummankin edustavan alinta mahdollista sosiaaliluokkaa. Ymmärrän sen, jos teillä ei ole huumorintajua, mutta voisitteko pitää angstinne omana tietonanne ja keskittyä JULKKISJUORUIHIN, sillä se on tämän palstan nimi ja kaikki muu on off topic!
- Sarkasmia&Parodiaa
Sorry vaan mut ne kuvaamasi "pikkunokkeluudet" on copytty edesmenneeltä Ellit-palstalta ja eräältä amerikkailaiselta keskustelupalstalta.
Huomasitteko miten kätevä sana "copytty" tuohon lopsahti? Aika mageeta ja namskia 22-vuotiaalta opiskelijalta vai mitä?
Uskokaa tai älkää, toi keksimäni sana alkaa levitä täällä kulovalkian tavoin! - Down under
suosikki<3 kirjoitti:
Palstan lukijana olen saanut monet hyvät naurut lukiessani "Olen ihana"n juttuja. Sen sijaan kahdelta ylläolevalta (Clock is ticking ja tyhmät ämmät) olen nähnyt vain alatyylistä, kirjoitusvirheistä kirjoittelua, joista näkee kummankin edustavan alinta mahdollista sosiaaliluokkaa. Ymmärrän sen, jos teillä ei ole huumorintajua, mutta voisitteko pitää angstinne omana tietonanne ja keskittyä JULKKISJUORUIHIN, sillä se on tämän palstan nimi ja kaikki muu on off topic!
Ihanko totta? Saisinko kysyä miten jaottelet ihmiset pohjasakkaan ja muihin? Kuulostat siltä kuin olisit sukusi ensimmäinen ylioppilas.
- Gaudemus igitur
Down under kirjoitti:
Ihanko totta? Saisinko kysyä miten jaottelet ihmiset pohjasakkaan ja muihin? Kuulostat siltä kuin olisit sukusi ensimmäinen ylioppilas.
Tuo on aika osuva heitto: sukunsa eka yo. Aikana, jolloin yo ei merkitse enää yhtään mitään ja useimmissa perheissä ollaan oppikoulu ja lukio käyty kahdessa ellei kolmessa sukupolvessa.
Kummasti katosi tuo "Palstan lukijana olen saanut monet hyvät naurut lukiessani".
Ei tainnut saada nyt hyvät naurut kun taustan kouluttamattomuudesta aletitin vihjata. Se niistä sosiaaliluokista sulle nimim.suosikki - Olen ihana
Sarkasmia&Parodiaa kirjoitti:
Sorry vaan mut ne kuvaamasi "pikkunokkeluudet" on copytty edesmenneeltä Ellit-palstalta ja eräältä amerikkailaiselta keskustelupalstalta.
Huomasitteko miten kätevä sana "copytty" tuohon lopsahti? Aika mageeta ja namskia 22-vuotiaalta opiskelijalta vai mitä?
Uskokaa tai älkää, toi keksimäni sana alkaa levitä täällä kulovalkian tavoin!Olette vaan kateellisia. Siitä se knekä puristaa.
- suosikki<3
Gaudemus igitur kirjoitti:
Tuo on aika osuva heitto: sukunsa eka yo. Aikana, jolloin yo ei merkitse enää yhtään mitään ja useimmissa perheissä ollaan oppikoulu ja lukio käyty kahdessa ellei kolmessa sukupolvessa.
Kummasti katosi tuo "Palstan lukijana olen saanut monet hyvät naurut lukiessani".
Ei tainnut saada nyt hyvät naurut kun taustan kouluttamattomuudesta aletitin vihjata. Se niistä sosiaaliluokista sulle nimim.suosikkiSyy, miksi en vastannut, on se, ettei minua kiinnosta keskustella tuon tasoisen ihmisen kanssa. Voisit ihan oikeasti yrittää etsiä itsellesi juttukaveria jostain siihen varatulta palstalta, eikä yrittää saada täällä epätoivoisesti itsellesi juttuseuraa, tämä palsta ei ole sitä varten.
Niin ja kyllä ne ihmisen taustat näkyvät käyttäytymisestä ja kielenkäytöstä helposti. Sinä et tietysti sitä itse ymmärrä, mutta muut näkevät sen kyllä päälle.
Äläkä ihmettele, kun en vastaa seuraaviin mahdollisiin kommentteihisi, nyt tiedät, miksi. :)
- esko 15v.
reppana on
- U.T. Elias
" ja lisää voi tulla ties mitä, ..." Nilitystä ja muilutustako?
- Hahaa
Ei kaikkien ole mikään pakko tykätä tai hyväksyä martinan tekemisiä. Luulenpahan vaan että ihmisiä vituttaa sellainen ihminen joka kuvittelee olevansa muitten yläpuolella. Niin ja julkkujen pitää ymmärtää että heidän faneihin kuuluu myös näitä p**kan jauhajia myös sillä lailla pysytään pinnalla. Negatiivisuus on vaan hyväksyttävä kun on päättänyt pysyä julkisuudessa niin kestäköön myös se.
- kehsahsah
Hahaa kirjoitti:
Ei kaikkien ole mikään pakko tykätä tai hyväksyä martinan tekemisiä. Luulenpahan vaan että ihmisiä vituttaa sellainen ihminen joka kuvittelee olevansa muitten yläpuolella. Niin ja julkkujen pitää ymmärtää että heidän faneihin kuuluu myös näitä p**kan jauhajia myös sillä lailla pysytään pinnalla. Negatiivisuus on vaan hyväksyttävä kun on päättänyt pysyä julkisuudessa niin kestäköön myös se.
Tuon tason tyrkyn, joka ei ole vielä oikeesti mitään saavuttanut, pitäisi olla nöyrä. Martina voisi jättää pois turhan kukkoilun, koska hänellä ei ole meriittejä näytellä suurta diivaa. Hänessä tai hänen tekemisissään ei ole mitään sellaista hienoa, että hän voisi asettua toisten yläpuolelle.
Ja oikeesti Martina ei ole kaunis juurikin siksi, että sen epävarmuus paistaa kilometrien päähän sen happamasta naamasta. Jos naama on aina norsunvitulla, tähyilee luimusti alta kulmakarvojen ja olkapäät viistää huonon ryhdin vuoksi maata, niin ei se kauniiksi ihmistä tee.
- .jk.
vai että
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783