En olisi uskonut että oot tuommonen nälkänen...yhden 5 centin takia.Kyllä sä onneton olist saanut sen samana pvä takasin kulhoon.Olet liikaa virka intoinen.Kuinka monta kertaa teidän kauppa on jäänyt ilman??ei koskaan!!!!Kun käyn tästä lähtien siinä kaupassa kartan sua,en halua nähdä sua.....ällöttää tuollaset kuin sinä......
Jaakko S marketin kassalla Noormarkku
7
415
Vastaukset
- 25
jAAKKO ON TARKKA POIKA :)
- 64
Turhaan Jaakkoa mollaat..Jaakko tekee työnsä ohjeiden mukaan..Tuskin keskustan Sokoksessa /tai muissakaan olisi onnistunut...
- Kassa myös
Sen köyhän kassanko pitäisi maksaa jokaisen rahattoman pummin vajaukset??? Soita toimitusjohtajalle ja sovi asia sen kanssa.
- Jake.
Maksa ensi kerralla kortilla, niin eipä tule väittelyä kassan kanssa jostain halvatun viidestä sentistä.
- Jaakko L.
Pahoittelen mieliharmia, joka teille aiheutui. Eikun... En pahoittelekkaan. Valitettavasti minulla ei ole valtuuksia antaa alennusta - ei sitten minkäänlaista. Ensikerralla suosittelen varaamaan enemmän rahaa. Itseäni ei haittaa vaikka maksaisi sossukuitilla, käteisellä ja kortilla yhdistettynä, sillä minusta kaikki valuuttahan on aivan yhtä kelvollista. En ole tyly tai pahansuopa ihminen (mielestäni jopa epätavallisen aktiivinen ja iloinen), mutta alennuksia, kun monta kertaa päivässä ja jos yhdelle antaa niin sitten pitäisi kai toisellekin... Uskon myös, että ei teiltä kaikki ostokset tämän takia pois jääneet, vaan yksi ainoa tuote.
Ps. En näitä oikeasti selaile tai sen enempää ole kiinnostunut, mutta kaveri tämän linkkasi niin kai tähän nyt kohteliaana tulee vastata. Palautetta saa ja tulee antaa, kyllä kuuntelen. Hyvää joulua ja uutta vuotta :)
Jaakko L., S-Marketin kassaneiti - apua!! :)
Siis ei oo totta!!! Sä oot kirjotellu tänne varmaan jo 10 vuotta... hei oikeesti, päästä irti jo!!! :)
- asiakas5
säkö määräät ketä tänne kirjoittelee,erehdyt.sulla ei oo valtuuksia sihen.ja jokainen kirjoittaa kenelle haluaa ei luulis sulta olevan pois se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181