Mulla on vaikeuksia pitää parisuhdetta kasassa, sekamuotoisen paniikki- ja ahdistuneisuushäiriön takia.
Tuntuu, että aina asiat kaatuvat juuri noihin asioihin. Vaikka elän tällä hetkellä parempaa aikaa, niin itsellä on vielä vaikeuksia lähteä uusiin paikkoihin, enkä jaksa olla aina niin aktiivinen kuin kumppani toivoisi. Arkijutut sujuu kyllä, niin kun opiskelut ja harrastukset ja yleinen asioiden hoito.
Parisuhde on sinänsä aina ollut helppo itselle aloittaa. En kuitenkaan makaa kotona, vaan on harrastuksia ja opiskeluja. En juo ja harrastan aktiivisesti urheilua.
Kun sattui pahempi aika niin viimeisin tyttöystävä sanoi ettei voi käsittää tällaisia oireita kun ei ikinä ole kokenut masennusta eikä ahdistusta.
Alkaa vähän tuntua epätoivoiselta kun parin vuoden päästä alkaa olla kolmekymmentä ikää ja kaikki muut tuntuvat perustavan perheitä ja pelkää, että sitä itse jää ulkopuolelle nyt kaikesta tällaisesta.
Miettiny, että onko ainoa vaihtoehto sitten yrittää etsiä kumppani jolla on samantapaisia juttuja.
Miten te olette pystyneet rakentamaan parisuhdetta tällaisessa tilanteessa?
Paniikki ja parisuhde
3
318
Vastaukset
- mistyts
Minun oli myös vaikea ymmärtää kumppaniani jolla oli paniikkihäiriö, nyt itsellä on alkanut paniikkihäiriö ja siihen kuuluvia muita oireita, en osannut kuvitellakkaan että itse saan kokea samanlaista.
Mielestäni parisuhteessa paniikkihäiriöisen kanssa on hyvä olla, jos antaa aikaa parantua eikä hoputa mihinkään, tätä en tosiaan ymmärtänyt vasta nyt kun itse olen väsyttänyt itseäni ahdistuksilla ja paniikkikohtauksilla: ( - jk
jotenkin
- lisseepra
Meillä paniikkihäiriö on tuonut suhteeseen paljon hyvääkin. ainakin meidän suhteessa luottamus on aivan täydellisetä, mutta pahinpina aikoina pitää vain antaa toiselle aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862