Yrittäjä, milloin aloit saada palkkaa yrityksestäsi?

Kiinnostunut.

Eli siis koska toiminta alkoi vilkastua niin että oman palkan nostaminen oli mahdollista? Erityisesti pienet yritykset kiinnostaa, kauneushoitolat, kampaamot, hierojat yms.. Kuinka kauan olit toiminut yrittäjänä kunnes sait palkkaa?

8

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • investoinnit maksoi

Noin vuosi meni, katsoin parhaaksi maksaa pienen lainankin pois ennen palkan nostoa, olin tosin itse lainannut yritykselleni.

• yrittaja...

Heti ensimmäisestä toimintakuukaudesta alkaen on palkkaa nostettu, sijoitettu pääoma 2500 euroa.

• Kiinnostunut.

Minkä alan yritys jos saan kysyä?

• jkllkm
        Kiinnostunut. kirjoitti:

Minkä alan yritys jos saan kysyä?

miksi se sinua kiinostaa onko jotain outoa, että yritys alkaa heti tuottamaan t:6t ensimmäisellä kuulla

• hupaisa tapaus olet
        jkllkm kirjoitti:

miksi se sinua kiinostaa onko jotain outoa, että yritys alkaa heti tuottamaan t:6t ensimmäisellä kuulla

Sinun täytyy olla PA, kun pitää heti palkkaa nostaa, et ole tainnut myöskään kuulla alv tilityksistä kuukausittain verohallinnolle. Fiksummat kerää yrityksen tilille käyttöpääomaa, eikä kuppaa kaikkea heti itselle, mut jos oma talous on jo kuralla, niin kai se on pikavipit maksettava pois...

• Pikku liksa

Pääoma se lain vaatima 2500€ ja lisäksi lainasin yhtiölleni reilu satkun (kaiken rahan mitä minulta löytyi).
        Ensimmäisenä vuotena firma lyhensi lainaa 2500€/kk eli siitä sain rahat elämiseen. Vuoden lopussa maksoin palkkaa sen verran että vero jäi alle 26% (yhteisövero). Kun yhtiöllä ei ollut enään tarvetta lainalle niin se maksettiin pois.Firma maksoi korkoa lainalle 2,9%.
        Nyt (2v aloituksesta) maksan palkkaa 2000€/kk, enemmänkin voisin maksaa mutta kun ei ole tarvetta, palkka ja osingot riittää. Just tuli osongot tilille, reilu 15 000€.
        Eli optimoin verojen maksamattomuuden pienellä palkalla.

• --ö

Jos aloitat yrityksen ja tienaat vaikka 5000€ ensimmäisenä kuukautena niin verot ja muut kulut vähennettyä jää siintä jo palkkaakin...

• köyhäpiruparka

Verottajako tiedustelee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      54
      1219
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1114
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      962
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe