Olen alkanut pohtia, että olisiko tässä hyvä kumivene itselle http://preeco.fi/harrastukset/3001-alumiini-kumivene-peramoottorivalmius-320x150cm.html erään pienemmän joen nuohoamiseen?
Mitä mieltä olette veneestä?
Kumiveneen ostaminen
7
686
Vastaukset 7
- 17
nooooooo.... siis halpa ja ei mikään merkkipaatti, niin tuskin on hyvä laadun puolesta. mikäli meinaat makuuttaa auringossa niin heikommista materiaaleista tehdyt kärsivät auringosta enemmän jne... riippuu vähän mitä haet, mutta itse panostaisin edes brig:iin jos ei ihan kalleimpia halua.
- ei paha?
Vaikuttaa tuohon kokoluokkaan ihan edulliselta., mutta toki tekisi mieli nähdä ennen kaupantekoa. Firma näyttää merkityn kaupparekisteriin helmikuussa tänä vuonna, joten siitä taitaa olla harvalla kokemusta?
- Henri34
Laitoin tilaukseen viime viikolla ja lupailivat että voi jo tällä viikolla tulla :) Paketti seurantakoodin perusteella Suomessa, hip hei!!
- Sorsavene
Ilmoittele oletko tyytyväinen tilaukseen. Itse ,yös ehkä ostan sellaisen.
- Wabbox
Oliko hyvä vene?
- Sandels
Ite tuli tilattuu toi preeco vene.. Veteen en oo vielä kerenny kokeilee mut tossa olohuoneessa laitoin kasaan ja vaikuttas ihan ok botskilta. Sorsa jahtiin olis tolla tarkotus päräyttää :)
- kumimies
Tota noin, linkki johti hierontäpöytään. Minkälaisia kumeja käytätte olohuoneessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1933227- 951453
- 1301148
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481132Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 97861
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112697Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56695Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108668- 39607