Munasuojus

Jusa

Onko täällä lätkää pelaavia jotka on runkannu esims kotona munasuojuksen kanssa. Kerrotko vähän ja ikäsi myös?

213

13055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avux

      Oon runkannu himassa peilin edessä munarin kanssa, ja pelannu spemasella kupilla. Olen 22 v. Urheilukamat kiinnostaa muutenkin, vaikka olen täyspäisen heteron kirjoissa. Joskus lenkillä oon käyny puskassa kädellä.

      • kwon-do

        Oon kans runkannu munareihin kun tulee nii mahti fiilis ne päällä... sperman oon antanu kuivua munareihin...


      • jespex
        kwon-do kirjoitti:

        Oon kans runkannu munareihin kun tulee nii mahti fiilis ne päällä... sperman oon antanu kuivua munareihin...

        Wau ootko pelannu spegusissa suojuksissa? Tuleeko lisätehoja?


      • kwon-do
        jespex kirjoitti:

        Wau ootko pelannu spegusissa suojuksissa? Tuleeko lisätehoja?

        Joo, taekwondo treeneissä oon käyttäny ja käytän vieläkin samoja spermasia suojuksia...niin kun sanoin mahti fiilis...


      • Jusax
        kwon-do kirjoitti:

        Oon kans runkannu munareihin kun tulee nii mahti fiilis ne päällä... sperman oon antanu kuivua munareihin...

        lätkäkundit otteko kesällä pukenu munarin runkkausta varten?


      • jesperiksi

        Lätkäkausi alkaa taas, nami


      • Anonyymi
        Jusax kirjoitti:

        lätkäkundit otteko kesällä pukenu munarin runkkausta varten?

        En pelaa lätkää, mutta joka viikko runkkukäytössä ympäri vuoden!


    • Adidas mies

      Minäkin kiihotun urheilutamineista, erityisesti urheilushortsit saavat kaluni jäykistymään. Lenkkeilen pelkissä urheilushortseissa ja T-paidassa, metsään tehdyllä pururadalla. Shortsien kangas, hankaa kivasti juostessa paljasta terskaa ja se saa kaluni jäykistymään. Joka kerta juoksulenkkini aikana, olen käynyt runkkaamassa kaluni veltoksi, metsän keskellä, ennen kun olen tullut kotiin suihkuun.

      • lukija.

        joskus on tullut uimassa ollessa runkkailtua.


      • nuori
        lukija. kirjoitti:

        joskus on tullut uimassa ollessa runkkailtua.

        kerran olin menossa uimaan ja kävelin vaatteen vaihto kopin luota jossa ei ollut ovea niin siellä joku noin 15 vuotias oli vetämässä jäteen ja oli laukonut pitkin seiniä.


    • ressula

      Just kiihottaa jos bongaa nuoria kädellä. Ite olen bongannu just uimahallissa poikia menevän veskiin kulli kovana ja tulee ulos runkatun näkösenä. Joskus olen löytäny spegutkin sieltä.

    • thai cup

      joo tohon eka kyssäriin, 28v. kamppailylajeja harrastelen, joskus ruiskin spermat suojille ja oon antanu niiden kuivuukin sinne ;)

      ja toisten kundien suojat kiinnostaa kyllä vaikka naiselle varattu oonkin

      • Jusa

        Jos löytäsin sun spegusen ja hien ja munan hajusen munarin vaik pukkarista, saisin varmaan elämäni hepulin : )


      • Jusa

        -Kysyn vielä et kuin vanhana alko munasuojus kiinnostaa, itellä sain eka seisokit niiiden kanssa joskus 14 v. Oliko sulla lätkämunasuoja poikana?


      • matt65
        Jusa kirjoitti:

        -Kysyn vielä et kuin vanhana alko munasuojus kiinnostaa, itellä sain eka seisokit niiiden kanssa joskus 14 v. Oliko sulla lätkämunasuoja poikana?

        Kirjoita [email protected] (m-kuppi)


      • NamiAah

        Pääsispä nuuhkimaan munareita, jotka ovat suojanneet Nuoren Leijonan munia...


      • Ihkuuuu
        NamiAah kirjoitti:

        Pääsispä nuuhkimaan munareita, jotka ovat suojanneet Nuoren Leijonan munia...

        Varsinkin puljun, ahon jne 😈


    • jusax

      kyllä kiihotti jo pelkkä pukeminen! siin' 14-15

    • reksi

      Peilin edessä munasuojuksen kanssa seisottelua ja sit runkkaus. Kavereiden kamojen nuuhkiminen salaa pukuhuoneessa.

    • jäkisjäbä

      joo ja kiinni jäämisen riski kiiihotti!

    • kiinnostunut

      Runkkaako pelaajat pelireissuilla?

    • reksi

      Aah taas katoin leijonien peliä munarit päällä

    • reksi

      Kiihottaa nää munsuojusjutut, myös kavereiden kalsareiden tutkiminen ja nuuhkiminen, toisten psermajäljet ja käytetyt kortsut...

      • pelariks

        Hien haju pukukopissa kiihottaa


    • Siivous apulainen

      Minua kiihoittaa myös kalulle tuoksuvat alkkarit ja kalsarit. Myös sperman näkeminen tai sperma jäljet, saavat viisarin värähtämään. Siivoan toisinaan, miesten pukuhuoneita ja saniteetti tiloja. Olen löytänyt, muutamia unohdettuja alushousuja pukuhuoneisiin, on tosi kiihottavaa jos housuissa tuoksuu kalu tai niissä on sperma jälkiä.

    • videoman

      Kerran pääsin poliisien ja palomiesten saunailtaan. Viihdyin pukuhuoneessa silloin kun ne jätkät oli löylyssä! Olen myös päässyt juniorijääkiekkojoukkueen pukuhuoneeseen harjoitusten aikana.

    • Lätkä Fani

      Olisi kiihottavaa tietää, mitä touhusit pukuhuoneessa toisten ollessa saunassa.

    • nimetön runkkari

      haistelin sukkia

    • videoman

      Tutkin kavereiden kalsareita, olisko spegua ja kullilimaa, nuuhkin kusen ja kyrvän ja hien hajua, nuolaisin kielellä...

    • reksi

      Löysin taas kirpparilta käytetyn munasuojan. Mukava ajatella, että se on ollut oisen jätkän munia vasten.

      • nimim. reksi on pedo

        Nyt painut pedo vittuun täältä!!


    • munarifetissi

      Myiskö joku munasuojansa?

    • reksi

      Jäkiksen pelaajat, kuin usein kauden aikana pesette munarin?

      • thai cup

        en vielä koskaan oo pessy munaria, en kyllä harrasta jäkista vaan erästä kamppailulajia...


      • jääkiekko kulli

        Pitääkö se pestäkin?


      • 2-19
        jääkiekko kulli kirjoitti:

        Pitääkö se pestäkin?

        Riippuu käyttäjästä.


    • jere-95

      mua kiihottaa enemmän futiskamat... runkkailen monesti futissukkaan.

      • Aapeli

        Futiskamat kiihottaa muakin... Säärisuojiin tulee runkkailtua. Pitäis kyllä hankkia munasuojatkin.


    • reksi

      Jere ootko runkannu peliasussa? Minkä ikäsenä? Thai cup, haluisin nuuhkia ja impata sun kuppia!

    • peluri

      Kiimasta taas kattoo kun futispelaajat asettelee kullejaan housuissa...

    • Hockey Night

      Jääkiekkoa pelaavan 18v isoveljen munareita olen usein pitänyt verkkareiden alla kun olen ollut yksin kotona. Joskus jopa lähes koko päivän, ottanut pois vain ulos mennessäni.
      Mukava tuoksu kun päivän aikana vehkeet vähän hikoilevat ja munareista lähtevä isoveljen tuoksu sekoituu omaan tuoksuuni.
      Kiihottavaa ajatella että isoveli seuraavissa peleissään pitää niitä mun vehkeelle tuoksuvia munareita päällään.

      • 8+14

        Aahh... Veljelliset miehiset tuoksut pitääkin jakaa rakkaan broidin kanssa. ;)


      • Adduboy

        Löysin kanssa veljen kahdet munasuojat kaapista ja kokeilin molempia eilen. Pari tuntia tuli pidettyä molempia. Verkkarit tai jotkut muut löysät housut ovat ihan ehdottomat kun käytät niitä. Oli kiva seisottaa vehjettä niiden suojien alla kun se ei näkynyt päällepäin mitenkään.


      • 20+5
        8+14 kirjoitti:

        Aahh... Veljelliset miehiset tuoksut pitääkin jakaa rakkaan broidin kanssa. ;)

        Vähän sama kuin veljen alkkareiden lainaaminen. Pallihien hajua siinäkin vaihdetaan broidien kesken.
        Samalla vehjettä seisottaessa tulee venytetty broidin boksereiden etumusta.


      • se nuorempi
        20+5 kirjoitti:

        Vähän sama kuin veljen alkkareiden lainaaminen. Pallihien hajua siinäkin vaihdetaan broidien kesken.
        Samalla vehjettä seisottaessa tulee venytetty broidin boksereiden etumusta.

        Samaa "vikaa" täällä. Tosi kiimasta vetää isonbroidin bokserit jalkaan ja....... Tai urheilukamoja........


      • Peli on tärkeintä
        Adduboy kirjoitti:

        Löysin kanssa veljen kahdet munasuojat kaapista ja kokeilin molempia eilen. Pari tuntia tuli pidettyä molempia. Verkkarit tai jotkut muut löysät housut ovat ihan ehdottomat kun käytät niitä. Oli kiva seisottaa vehjettä niiden suojien alla kun se ei näkynyt päällepäin mitenkään.

        Meillä on ihan tavallista että broidin munareita tulee lainattua aina kun tarvitsee. Ei ainakaan broidi ole vielä valittanut vieraan mulkun hajusta munareissaan, mutta eipä tuo taida niitä paljon nuuhkiakaan.


      • 3+9
        Adduboy kirjoitti:

        Löysin kanssa veljen kahdet munasuojat kaapista ja kokeilin molempia eilen. Pari tuntia tuli pidettyä molempia. Verkkarit tai jotkut muut löysät housut ovat ihan ehdottomat kun käytät niitä. Oli kiva seisottaa vehjettä niiden suojien alla kun se ei näkynyt päällepäin mitenkään.

        Olen kuullut että monet pojat seisottavat kesken pelien ja harkkojen vehjettään munarien alla ihan siksi että se tuntuu hyvältä ja ei ole mitään vaaraa että kukaan ulkopuolinen huomaisi seisokkia.


      • munaristondis
        3+9 kirjoitti:

        Olen kuullut että monet pojat seisottavat kesken pelien ja harkkojen vehjettään munarien alla ihan siksi että se tuntuu hyvältä ja ei ole mitään vaaraa että kukaan ulkopuolinen huomaisi seisokkia.

        Kyllä herkästi alkaa seistä munareissa heti jo kun niitä alkaa laittaan päälle ja sitten kickboxing reeneissä varsinkin jos tulee kontaktia niille.


      • KivaRentoutumiskeino
        3+9 kirjoitti:

        Olen kuullut että monet pojat seisottavat kesken pelien ja harkkojen vehjettään munarien alla ihan siksi että se tuntuu hyvältä ja ei ole mitään vaaraa että kukaan ulkopuolinen huomaisi seisokkia.

        Vaihtoaitiossa istuessa ja jännittävää peliä katsoessa on kiva seisottaa k,ullia munareissa.


      • jusax
        KivaRentoutumiskeino kirjoitti:

        Vaihtoaitiossa istuessa ja jännittävää peliä katsoessa on kiva seisottaa k,ullia munareissa.

        Pelaatko jäkistä? Runkkasitko junnuikäsenä munarin kanssa?


    • jerpx

      Hockey Night: kuin vanha olet? Onko broidisi huomannut munarin lainaamiset?

      • ei mitään ihmeellist

    • joopa567

      Olin serkun luona käymässä 16 ikäsenä, serkku 18, pääsin kokeileen sen kanssa jujutsutreenejä eikä ollut omia suojia niin sain lainata serkun munareita ja tiukkoja uikkareita niitten päälle että munarit pysy kunnolla paikallaan, se oli jotenkin kiihottavaa koska serkku on niin tiukkakroppanen hyväännäköne ja isomunanen vaikka oon kai kuitenki enemmän hetero...

    • reksi

      Kävitkö runkkulla niiden munareiden kaa?

    • jespex

      On tullu vedettyy peilin edessä munareissa joo, olin jotain 15

      • reksi

        Vittu ois ollu siistii yllättää sut siinä touhuamassa!


      • jeepulista

        jee!


    • 18+3

      Kerran kaverin kanssa samanlaiset munarit vaihtuivat vahingossa pukukopissa ja tuli peleissä pidetty kaverin munareita koko ajan.

      • jesperiksi

        Runkkasitko sille fiilikselle?


    • jesperixi

      Runkkasitko sille fiilikselle jälkeen päin?

    • gear

      Yhellä salilla pääsen säännöllisesti haisteleen yksiä herkku munareita. Ne on sellaset juoksutrikoo tyyppiset munari-housut liukasta kangsta (Shockdoctor...) joita pidetään paljaaltaan päällä. Tää näiden omistaja on syksystä asti treenannu ilman pesemättä niitä housuja ja jättää ne hikisen kosteina sinne pukkariin roikkumaan. Kerran testasin niitä omaankin jalkaan ja jäihän siitä vähän jälkiä siihe kupin kohtaan kankaaseen mut ei ne senkää jälkeen oo vielä näköjään pesuun menny...

    • jesperix

      Mageeta! Minkä ikäinen on tuo treenari? Onko hien, kyrvän, pallihien, lievää kusen hajua?

    • BlackBerry App

      Kyllähän kaikkien tiedostavien vanhempien pitäisi ostaa teini-ikäisille pojilleen jonkinlaiset alasuojat.
      Sen ikäiset pojat kun usein osallistuvat sellaisiin aktiviteetteihin ja harrastuksiin joissa sinne haarojen väliin on mahdollista osua suuriakin iskuja. Yleensä aivan vahingossa. Erilaiset kivesten ruhjeet ovat tilastollisesti kasvaneet viime vuosina.

      Protective Cups
      http://www.internationaljock.com/protective-cups.html

      • Tosiaankin!

        Kun katsoo vaikka "Hauskimmat kotivideot" ohjelmaa, niin mikä siellä on yleisin naurun aihe? Se että joku mies tai poika saa munillee joko pallon, mailan, skeittilaudan tai putoaa pyörän tangolle yrittäessää hypäpä jonkinlaiselta rampilta pyörällä.

        Ja todellakaan mitään raskaan sarjan jaakiekkosuojuksia ei kannata ostaa, vaan tuollaiset alkkarit joissa on etumuksessa tasku johonka mahtuu pujottamaan suojaavan kupin. Ilman suojusta niitä voi käyttää tavallisina alkkareina, joten ne ovat myös monikäyttöiset ja ei tule tehtyä mitään kalliita hukkaostoksia.


      • I rest my case
        Tosiaankin! kirjoitti:

        Kun katsoo vaikka "Hauskimmat kotivideot" ohjelmaa, niin mikä siellä on yleisin naurun aihe? Se että joku mies tai poika saa munillee joko pallon, mailan, skeittilaudan tai putoaa pyörän tangolle yrittäessää hypäpä jonkinlaiselta rampilta pyörällä.

        Ja todellakaan mitään raskaan sarjan jaakiekkosuojuksia ei kannata ostaa, vaan tuollaiset alkkarit joissa on etumuksessa tasku johonka mahtuu pujottamaan suojaavan kupin. Ilman suojusta niitä voi käyttää tavallisina alkkareina, joten ne ovat myös monikäyttöiset ja ei tule tehtyä mitään kalliita hukkaostoksia.

        Crushed nuts compilation
        http://www.youtube.com/watch?v=9OoCTl8iIRY&feature=endscreen&NR=1


        Top 10 Most Painful Hits on the Nuts!
        http://www.youtube.com/watch?v=sU2PMt-jGSc&NR=1&feature=endscreen


      • moke2
        I rest my case kirjoitti:

        Crushed nuts compilation
        http://www.youtube.com/watch?v=9OoCTl8iIRY&feature=endscreen&NR=1


        Top 10 Most Painful Hits on the Nuts!
        http://www.youtube.com/watch?v=sU2PMt-jGSc&NR=1&feature=endscreen

        On joo juniorina siinä 14-16 v runkkailtua peilin edessä munarin kanssa. Joskus pukuhuonees olen tutkinu ja nuuhkinu kavereiden munareita ja myös kalsareita oon tutkinu.


      • rasterix
        moke2 kirjoitti:

        On joo juniorina siinä 14-16 v runkkailtua peilin edessä munarin kanssa. Joskus pukuhuonees olen tutkinu ja nuuhkinu kavereiden munareita ja myös kalsareita oon tutkinu.

        Löysin taas kirpparilta käytetyn munasuojan. Jännä ajatella, millaista mulkkua se on suojellut ja onko seisonut kupin alla. Harmi kyllä oli pesty mut ei se mitä.


      • are jirugi
        rasterix kirjoitti:

        Löysin taas kirpparilta käytetyn munasuojan. Jännä ajatella, millaista mulkkua se on suojellut ja onko seisonut kupin alla. Harmi kyllä oli pesty mut ei se mitä.

        Kiimasia nää munasuojajutut...pitäskö laittaa oma munari vähäx aikaa päälle???!!!


      • rasterix
        are jirugi kirjoitti:

        Kiimasia nää munasuojajutut...pitäskö laittaa oma munari vähäx aikaa päälle???!!!

        -Ootko pelannu lätkää? Ootko runkannu munarin kaa?


    • jespeksi

      Pelikausi on ohi, onko runkkukausi? Pesetkö munasuojan?

    • Pelikausi on ohi, voisin myydä hikiset&spekuiset munarit...

      • jesperiksi

        Moi, ootko pelannu spermaset munarit jalassa? Jos niin kiinnostaa kovasti....


    • Oon pelannu.

      • jesperiksi

        Mailaa north_john(at)rocketmail.com


    • iso_antti

      Kyllä munasuojat alkoi kiinnostaa siinä mielessä jo 15-vuotiaana ja onhan niihin tullu monet spegut vedettyä. Paha juttu oli, kun pukuhuoneessa vaihtui pelikaverin kanssa suojat vahingossa kun oltiin 16 v. Onneksi kaveri ei huomannut ollenkaan ja sain pelin jälkeen salaa vaihdettua takas. Oli kyl ollu mun suojissa kuivunutta spermaa, mut kaveri ei tainnu huomata.

      • jusax

        Moi, kiimaista! millasia sun munasuojarunkut oli? kotona peilin edessä vai sängyllä? Runkkasitko pelireissuilla tai leireillä?


    • iso_antti

      Pelireissuilla kyllä ja leireillä. Kotona sängyllä ja joskus peilin edessäkin. Ja luokkakaverin luona.

      • jusax

        Eli runkkasitko kaverin luona munasuojien kanssa?


      • stringit<3
        jusax kirjoitti:

        Eli runkkasitko kaverin luona munasuojien kanssa?

        Käytägtekö stringdi? Esim kun alatte rukkaamaan tai koko ajan. Itse käytän tyttöjen stringejä. Ne on ihanat kun ne näkyvät husun vyötärön yli. Itse olen siis poika. Ja yleensä stringit ovat pinkit.


    • iso_antti

      Hei jusax: Joo munasuojien kanssa nimenomaan. Onko sulla samoja kokemuksia?

      • jusax

        Joo, kaverin luona joo se alko pelleilystä, mut sit kummallakin alko seisoon. Naurettiin ja runkattiin, kumpikin omaamme kyllä. Sen jälkeen vaikee pukea munaria ettei ois kulli reagoinu. Pukkarissa tutkin ja nuuhkin muiden munasuojia jos tilaisuus, myös kalsareita. Mieletön kiinnijäämisen riski. Joskus runkkasin pelipaita päällä peilin edessä. Sä?


      • Anonyymi
        jusax kirjoitti:

        Joo, kaverin luona joo se alko pelleilystä, mut sit kummallakin alko seisoon. Naurettiin ja runkattiin, kumpikin omaamme kyllä. Sen jälkeen vaikee pukea munaria ettei ois kulli reagoinu. Pukkarissa tutkin ja nuuhkin muiden munasuojia jos tilaisuus, myös kalsareita. Mieletön kiinnijäämisen riski. Joskus runkkasin pelipaita päällä peilin edessä. Sä?

        Koulussa tulee nuuhkittua liikuntatunnilla pukuhuoneessa toisten poikien lenkkareita.

        Aika monella on kiva makeahko jalkahien tuoksu joka saa kullin heti kovaksi ja vuotamaan kiimalimaa.

        Voi kuvitella kuinka on nussimassa kengän omistavaan urheilullista poikaa takaapäin ja samalla pitää hänen käytettyä lenkkaria nenän ja suun edessä ja hengittää niitä hien seassa olevia teiniferomoneja. Se saisi kullin laukeamaan todella voimakkaasti ja roiskimaan ison lastin pojan sisälle.


    • teinixdomi

      Ette oikeesti ymmärrä kuinka paljon kiihotatte 14 vuotiasta homopoikaa :D

      • Anonyymi

        JOO ihan sama mulla!!!


      • Anonyymi

        Huhhuh mulla on ollut pitkään fantasia siitä, että pääsisin alistamaan jotain homopoikaa jossain salin tai jäähallin vessassa, en tiedä miks kun oon muuten aika hetero. :D


      • Anonyymi

        Miten 14 vuotias pääs tänne? Tää on yli 18 vuotiaille. Mutta mäki kyllä huijasin mun iän ja laitoin äidin iän että pääsisin tänne


    • 16+11

      Viimeksi eilen pääsin pitämään koko illan verrakkareiden alla isobroidin juuri harkoissa pitämiä vähän kosteita munareita!
      Broidi läksi kavereidensa kanssa illanviettoon ja heitti lätkäkamoja täynnä olleen laukun huoneensa nurkkaan.
      Sieltä löytyi vielä pallihiestä vähän kosteana olevat munarit!

    • Realstick

      Mulla menee jatkuvasti sekaisin vuoden ikäerolla olevan isoveljen kanssa samanlaiset alasuojat. Molemmilla on omat bokserityyppiset alkkarit joidenka edessä on tasku suojakupille. Saman värisinä ja kokoisina suojat ja alkkarit menevät pesussa jatkuvasti sekaisin ja lopulta ollaan opittu olemaan välittämättä siitä kumman suojat milloinkin otetaan peleihin. Molemmat pelataan samassa joukkueessa salibandyä.

      http://www.urheilujakone.fi/image_view.php?name=2/tuotesivu_warrior_nutt_hutt_ice_alasuoja_2.jpg

      http://www.sportservice.fi/hockey/sites/default/files/Q111NHI-FRT.jpg

      • 17+5

        Mulla menee broidin kanssa alkkarit samalla tavalla jatkuvasti sekaisin ja kumpikaan ei enää välitä siitä vaan käytetään mitä sattuu olemaan.


      • Anonyymi
        17+5 kirjoitti:

        Mulla menee broidin kanssa alkkarit samalla tavalla jatkuvasti sekaisin ja kumpikaan ei enää välitä siitä vaan käytetään mitä sattuu olemaan.

        Kaksosethan eivät myöskään välitä kenenkä alushousut tai sukat tulee laitettua. Saman kokoiset ne silti ovat ja isompia pakkauksia kun ostaa, niin vaatteet riittää molemmille ja se tulee halvemmaksi.
        Siksi kaksosilla ei yleensä ole väliä sukkien ja alkkareiden osalta mitä pukee päälleen.


    • jesex

      Moroja munasuojarunkkarit! Onko käsi käynyt ja kuppi kostunut?

    • Munasuojaus

      Leijonat pelaa taas!

      • 13-1

        Mä katson leijonien pelejä aina munarit verkkareiden alla.


      • 16-2

      • 2-7

    • jepere

      Nuuhkitteko myös kavereiden kalsareita, jos tulee tilaisuus?

      • namiks

        Harmi kun lätkäss ei enää käytetä kunnon munasuojia, on vaan sellanen kovike kalsareissa. Vai vielkö joku käyttää?


      • Petter61

        Kyllä mä ainakin nuuhkin aina kun onnistuu


    • Namiks

      Kohta alkaa taas lätkäkausi! Jannut ja junnut sujauttaa mulkkunsa munasuojukseen ja hikoilee jäällä!

    • Ihmettelijäi

      Kaikki sitä ihmistä kiihottaakin. Vielä tällasella kommentti määrällä.

      • yo976

        Eihän tämä vielä mitään ole! ;)


      • Anonyymi
        yo976 kirjoitti:

        Eihän tämä vielä mitään ole! ;)

        Vaan tämä se on jo jotain! ;)


    • Anonyymi

      Jösses tännehä on kirjotettu seittemän vuoden ajan. Ompahan muute hyvää luettavaa 03

    • Anonyymi

      Oisko kenelläkään myydä hikiset ja munanhajuiset munarit mulle ?

    • Anonyymi

      Jatketaanpa vielä keskustelua. En harrasta urheilua, mutta kolmet munarit omistan. Kyllä kuppiin on toisinaan mukavaa laskea roiskeet. Käytän pääsääntöisesti kotona ja verkkareiden alla, mutta on sitä joskus pidetty ulkonakin, kävellessä, pyöräillessä jne. Kullikin voi seisoa vapaasti ja antaa roiskeet kuppiin, eikä kukaan tiedä siitä mitään. Kannattaa kokeilla.

      • Anonyymi

        Teen itse samaa ja kyllä tuntuu kiihottavalta. Minäkään en harrasta lätkää tai muuta lajia joissa munarit olisi käytössä mutta muuten olen urheilullinen


    • Anonyymi

      Isoveljen munareihin olen roiskauttanut spermat aika monta kertaa. Kertaakaan en ole pessyt niitä, vaan pyyhkinyt paperilla kuivaksi jolloin niihin jää aika voimakas sperman haju.
      Isoveli ei ole jostakin syystä huomannut sitä hajua tai sitten ei välitä siitä ja luulee sen olevan oma hajunsa.

      • Anonyymi

        Kiihottaisi olla isoveljesi


      • Anonyymi

        Voihan se olla että isoveljesi roiskii myös spermansa niihin säännöllisesti ja luulee hajun johtuvan siitä. Kyllä munarit kiihottavat myös niiden oikeita käyttäjiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla että isoveljesi roiskii myös spermansa niihin säännöllisesti ja luulee hajun johtuvan siitä. Kyllä munarit kiihottavat myös niiden oikeita käyttäjiäkin.

        Kyllä itse ainakin roiskin aina silloin tällöin, tulee entistä miehekkäämpi oli silloin kun ne laittaa päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaisi olla isoveljesi

        "Kiihottaisi olla isoveljesi"

        Miksi?

        Eihän hänen isoveljensä tiedä että pikkuveli "siittää" säännöllisesti hänen alasuojaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiihottaisi olla isoveljesi"

        Miksi?

        Eihän hänen isoveljensä tiedä että pikkuveli "siittää" säännöllisesti hänen alasuojaansa?

        Tarkoitin että mielestäni olisi kiihottavaa käyttää sellaisia alasuojia joihin joku toinen olisi mällännyt


    • Anonyymi

      U­­u­si seksi­­­te­att­­eri avaut­­uu S­­­uo­me­­­en! Ku­­tsu­mme ka­­ikk­­i. Ilmoit­tautu­min­­­en ryhm­­­ä­äm­­me tä­­­ä­­llä - http://3205555.com/G/v3UC

    • Anonyymi

      Ka­ikki mi­­­es­ten ha­­­usku­­­udet Suo­­messa löyt­­yvät m­iesten luet­­telo­sta 👉 http://7290000.com/G/dQ3C 👈

    • Anonyymi

      Ka­­­ikki mi­­­esten ha­­uskuudet Suo­me­­ssa löyt­yvät m­­iesten luettelosta 👉 http://306181.com/G/uM6A 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joko lätkänpelaajat runkkailee suojuksen kanssa?

      • Anonyymi

        Vielä syndit jaloissa ja kypärä päässä,hanskat käsissä vetelen käteen.
        Kyll tekee gutaa ja mällit lentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä syndit jaloissa ja kypärä päässä,hanskat käsissä vetelen käteen.
        Kyll tekee gutaa ja mällit lentää.

        Onnistuuko hyvin hanskat kädessä? Minne lasket mällit?


    • Anonyymi

      Haluaisko joku vaihtaa käytettyjä munareta t. 19v poju

      • Anonyymi

        Millaiset oisi tarjolla?


    • Anonyymi

      Itse laitan munarit aina ulkojäille kun höntsäilen kavereiden kanssa ja sit kotona runkkaan niihin

      • Anonyymi

        Mitä pidät/ mitä yleensä lätkän pelaajat pitävät munareidensa alla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pidät/ mitä yleensä lätkän pelaajat pitävät munareidensa alla?

        Itte en pidä mitään, jotkuu boksereita ja sit jos on bokserimalliset munarit nii yleensä alla ei oo mitää


      • Anonyymi

        Tänään taas tätä luvassa, ensin uj ja sitten kotona runkkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itte en pidä mitään, jotkuu boksereita ja sit jos on bokserimalliset munarit nii yleensä alla ei oo mitää

        Ootko minkä ikäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko minkä ikäinen

        Oon parikymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itte en pidä mitään, jotkuu boksereita ja sit jos on bokserimalliset munarit nii yleensä alla ei oo mitää

        Millaset munarit sulla on käytössä? Sulla tollaset bokserimalliset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaset munarit sulla on käytössä? Sulla tollaset bokserimalliset?

        Juu mulla on sellaset bokserimalliset koska ne tuntuu mukavemmalta jalassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mulla on sellaset bokserimalliset koska ne tuntuu mukavemmalta jalassa

        Pitää varmaan hankkii sellaset et saa testata. Mulla nyt ollu vaan jockstrap mallisia, nekin kyllä ajanu asiansa.


    • Anonyymi

      Itse olen ostanut muutamat munarit ihan vaan runkkauata varten. Olen miettinyt mitä lätkän pelaajat pitävät munareidensa alla?

    • Anonyymi

      Tulee aina välil runkattua munareihin kotona, paras on sellaisiin jockstrap-mallisiin mut joskus myös bokserimallisissa tulee runkkailtua M23

      • Anonyymi

        Harmi kun kiekkokausi päättyy, mutta runkkailu kyllä jatkuu


    • Anonyymi

      U­­­us­i s­­eksi­­tea­tteri ava­utuu Suomeen! Ku­­­tsumme kaikki­. Il­­mo­­it­tau­­­tum­­ine­n ryhmä­ämm­­­e tä­­­äl­l­­ä 👉 http://seisinka.net/H/J8o5I0

    • Anonyymi

      Aika usein tulee nuuhkittua isoveljen käytettyjä alkkareita pyykkikorista. Isoveli on sellainen parimetrinen uhreilullinen kundi joka pelaa jääkiekkoa ja käy useasti iltaisin juoksemassa. Aina kotiin palattuaan hän käy suihkussa ja yleensä silloin hiivin hänen huoneeseen haistelemaan vielä pallihiestä kosteita alkkareita.

      Joskus huomaan saman hajun nenässäni kun isoveli käy iltaisin huoneessani pelkissä alkkareissaan ja seisoo minun vieressä kun istun tietokoneen ääressä. Veljen vehkeet ovat siinä vieressäni minun kasvojen korkeudella boksereissa, jolloinka tunnistan sen saman pallien hajun nenässäni kuin alkkareita haistellessani.

      Isoveljellä on aika mukavan kokoinen "nakki" jalkovälissä. Se näkyy hyvin ihonmyötäisten harmaiden boksereiden läpi ja kaartuu mukavasti jalkojen väliin aina pallien alle asti.

      • Anonyymi

        Oletteko minkä ikäisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko minkä ikäisiä?

        Mä olen 17 ja isoveli 20.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen 17 ja isoveli 20.

        Oletko veljesi munareita haistellut?


      • Anonyymi

        Olis kyllä hiton hienoa päästä haistelemaan sun isoveljen palleja ja kyrvänvartta!

        Isoveljesi iltaisin ilman housuja sängyssä jalat levällään ja mä olisin hänen jalkojen välissä mahallani haistelemassa kasseja ja nuolemassa sitä miehistä pallien hajua. Hankaisin kasvojani sun isoveljen kasseja vasten jolloinka se pallien haju tarttuisi naamaani.
        Lopuksi olisi komeaa ratsastaa tuollaisen parimetrisen urheilujannun kyrvästä kunnon orkut ja kuumat lastit sisään. Nukkuisin yöni todella sikeästi ja hyvin tyydytettynä!


      • Anonyymi

        "Joskus huomaan saman hajun nenässäni kun isoveli käy iltaisin huoneessani pelkissä alkkareissaan ja seisoo minun vieressä kun istun tietokoneen ääressä. "

        Perheessä kaksi runkkuikäistä nuorta miestä joidenka pallit haisevat juurikin tuossa iässä eniten mieshormoonien erityksen vuoksi.

        Voi kun pääsisi haistamaan sitä huoneilmaa kun olette molemmat olleet pelkissä alkkareissanne jonkin aikaa samassa huoneessa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­­u­­­si s­­ek­­si­tea­tteri ava­­­utu­u Su­omeen! Ku­­tsu­mme kai­­­kk­­­i­. Il­mo­it­­tau­­­tum­ine­­n ry­­hmäämm­e tääl­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z8r6U2

    • Anonyymi

      Käyttääkö muut munareita shortsien alla kesällä lenkkeillessä? Ite pidän ja mietin että huomaaks muut ku mulla on ne

    • Anonyymi

      U­­u­­si s­­­ek­­­sitea­­­tteri ava­utu­u Su­­ome­en! Ku­­tsu­mme kaikk­­­i. Il­moit­­tautum­­­ine­n ry­­hmä­­­ämm­­­e tääll­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N6p4C3

    • Anonyymi

      Handuun vetelin hanskat käsissä,syndit jaloissa,kypärä päässä.
      Staga toisessa handussa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En harrasta sellaista liikuntaa joissa kuppia tarvitsee, mutta kuppeja on 5 kappaletta erilaisia. Niillä tulee toisinaan runkkailtua kotona, yleensä urheilushortsien tai verkkareiden kanssa. Kuppia kun käyttää niin kulli on puolikovana koko ajan. Nuuskiminen ja haistelu ei oo mun juttuja. Ikää 40+

      • Anonyymi

        Mikä sai sinut hankkimaan kuppeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sai sinut hankkimaan kuppeja?

        Amis aikoina (noin 20vuotta sitten) eräs luokkatoverit harrasti silloin jääkiekkoa ja kertoi toisinaan runkkaavansa alasuojaan. Pidin silloin ajatusta hulluna. Ajatus jäi kuitenkin kummittelemaan mieleeni ja noin viitisen vuotta keskustelun jälkeen päätin hankkia ensimmäisen kupin ja kokeilla asiaa. Itse asiassa se tuntui ihan hyvältä. Siitä se sitten lähti ja sen jälkeen on tullut ostettua erilaisia kuppeja muutaman vuoden välein. Nyt niitä on 5.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amis aikoina (noin 20vuotta sitten) eräs luokkatoverit harrasti silloin jääkiekkoa ja kertoi toisinaan runkkaavansa alasuojaan. Pidin silloin ajatusta hulluna. Ajatus jäi kuitenkin kummittelemaan mieleeni ja noin viitisen vuotta keskustelun jälkeen päätin hankkia ensimmäisen kupin ja kokeilla asiaa. Itse asiassa se tuntui ihan hyvältä. Siitä se sitten lähti ja sen jälkeen on tullut ostettua erilaisia kuppeja muutaman vuoden välein. Nyt niitä on 5.

        Millaisessa tilanteessa munareihin runkkaaminen tuli ilmi? Oliko ihan vaan läpällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisessa tilanteessa munareihin runkkaaminen tuli ilmi? Oliko ihan vaan läpällä

        Todennäköisesti kyse oli läpällä heitetty juttu tai sitten se oli salaisuus, joka paljastui vahingossa.


    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­ts­­­um­­­me sinu­­t käym­ään u­ude­ss­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E9a4O2

    • Anonyymi

      Satunnaisesti käytän munakuppia runkkaukseen ympäri vuoden. Viimeksi oli kortsu kullin päällä, munasuojus, anustappi perseessä ja kypärä päässä. Oli ihana tunne laueta oikein kunnolla ja kortsun ansiosta paikat sekä kuppi pysyivät siistinä. Välillä täytyy kokeilla erilaisia konsteja ja erilaisilla varusteilla.

      • Anonyymi

        Millaisia munasuojuksia sinulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia munasuojuksia sinulla on?

        Tällaisia löytyy tällä hetkellä:
        1. metallinen kuppi naruilla (thainyrkkeilyyn)
        2,3 ja 4. Vyötäröllä ja reisien ympärillä kuminauhat, vyötäröltä roikkuu nipistimet jääkiekkosukille
        5. Bauer löysät jääkiekkoshortsit joissa kuppi
        6. Tiukat lyhyet trikoot jossa kuppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisia löytyy tällä hetkellä:
        1. metallinen kuppi naruilla (thainyrkkeilyyn)
        2,3 ja 4. Vyötäröllä ja reisien ympärillä kuminauhat, vyötäröltä roikkuu nipistimet jääkiekkosukille
        5. Bauer löysät jääkiekkoshortsit joissa kuppi
        6. Tiukat lyhyet trikoot jossa kuppi

        Minulla on pitkät trikoot joissa on kuppi, bokserimalliset alasuojat sekä jockstrap malliset alasuojat


    • Anonyymi

      Eikö täällä ole enää ketään munasuojarunkkareita??

      • Anonyymi

        Kyllä täällä on! Kohta alkaa taas kiekkokausi ja munarit käytössä melkein joka päivä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyl täälläkin munasuojan käytöstä tulee mahtifiilis. Aina alkaa seisomaan kun asettelee kupin kullin päälle. Sit voi vapaasti seisottaa kullia kenenkään tietämättä ja voi niihin spegutkin roiskia. Aah sitä tuoksua kun muutamat spermat on laskettu munasuojaan. Täytyy joku päivä taas kokeilla. Kiihottaa jo nyt kun ajatteleekin asiaa.

      • Anonyymi

        Eikö kuppi näy housuissa kun seisottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kuppi näy housuissa kun seisottaa?

        Kyllä näkyy mutta mitä se haittaa jos kotona käyttää kuppia? Löysin verkkareiden tai collegehousujen kanssa voi hyvin käyttää ulkonakin. On melko huomaamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkyy mutta mitä se haittaa jos kotona käyttää kuppia? Löysin verkkareiden tai collegehousujen kanssa voi hyvin käyttää ulkonakin. On melko huomaamaton.

        Ite oon lenkkeillyt verkkareissa niin että on ollut munasuojat alla


    • Anonyymi

      U­­u­s­­i seksi­tea­tteri ava­utu­­­u Su­­omeen! Ku­­­tsumme kaikk­­i­­­. Il­­mo­­it­­­tau­­tumine­n ry­hmä­­­ämm­e täällä 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/C7x4C8

    • Anonyymi

      Tänään tuli postista haettua uusi kuppi. Malli jossa lyhyiden trikoiden sisällä on kuppi. Heti piti kokeilla kuppia ja seisottaa. Tulihan siinä lopuksi spegut kuppiin. Nyt kuppi on sisäänajettu.

    • Anonyymi

      Kerro tarkemmin millaisen kupin hankit. Onko hyvä?

    • Anonyymi

      CCM Compression Jock Shorts SR.
      Kyllä se hyvän tuntuinen oli kun kotona kokeilin. Tämä on jääkiekkosuoja mutta kun en pelaa jääkiekkoa niin tulee vain runkkukäyttöön.

    • Anonyymi

      Miksi te runkkaatte munasuojiin!?

    • Anonyymi

      Siksi kun se tuntuu kiihottavalta! Aina alkaa seisoo kun laittaa kupin paikalleen. Ja kaikkihan tietää mitä sitten pitää tehdä! Laskea spegut ulos tietysti.

    • Anonyymi

      Kuulostaa kiimaselta. Kuinka usein porukka runkkailee munareiden kanssa?

    • Anonyymi

      Lähes joka päivä pitää runkata ainakin kerran, mutta munareiden kanssa pari kertaa viikossa.

    • Anonyymi

      Aika usein siis. Täytyy käyä ostaa jostain runkkukuppi ja kokeilla miltä se tuntuu. Sen täytyy tuottaa niksejä kun moni kehuu runkkaavansa munareilla. Mites toiset tekee ja kuinka usein???

    • Anonyymi

      Olen lueskellut tätä viestiketjua jo jonkin aikaa. Tänään paine nousi liian korkeaksi ja piti käydä ostamassa elämäni ensimmäinen alasuojakuppi. Ihan vain koemielessä, että onko se niin kivaa kun täällä hehkutetaan.

      Se piti kyllä paikkansa että suojan paikalleen laiton yhteydessä rupesi seisomaan. Tulihan siinä sitten hieman testattua suojaa ja kaikkihan sen tietää miten siinä kävi. Onneksi kuppi on muovia ja irrotettava, helppo pestä puhtaaksi. Mielenkiintoinen kokemus kyllä.

      • Anonyymi

        Minkälaisen alasuojakupin ostit?


    • Anonyymi

      Shock doctor alasuoja shortsit, 30€ maksoi.

      • Anonyymi

        Shock doctorin alasuojat onkin mun mielestä parhaat! Hyvä valinta


    • Anonyymi

      Ihan hyvän tuntuinen kun ei ole muista merkeistä/malleista kokemusta. Eikä chock doctoristakaan ole kuin yksi käyttökerta kokemusta. Tulevaisuus näyttää että tuleeko hankittua joskus lisääkin erilaisia alasuojia...

    • Anonyymi

      Itse tykkään käyttää kortsua kun käytän alasuojaa runkkaillessa. Pysyy kuppi puhtaana, eikä rupee haisemaan.

      • Anonyymi

        Mua kiihottaa käyttää mällinhajuista kuppia mutta pesen sen kuitenkin aina välillä että muut ei huomaa hajua ja ihmettele


    • Anonyymi

      Parasta laskee kuppiin vaan. Munarit on ollut monesti verkkareiden alla juoksulenkillä, joskus kaupassakin ja todennäköisesti kukaan ei oo huomannut mitään.

      • Anonyymi

        Mä oon alkanut käyttää myös lenkillä mutta kauppaan en oo uskaltanut laittaa


    • Anonyymi

      Rohkeesti vaan suoja päälle ja kauppaan tai muualle julkisille paikoille. Se on lähes huomaamaton verkkareiden, collareiden tai tuulihousujen alla.

      • Anonyymi

        Tulee kyllä mahti fiilis kun käy kaupassa tai muualla munarit jalassa


    • Anonyymi

      Tulee kyllä sporttailtua, mutta ei mitään lajia missä munasuojia tarvis. Siitä huolimatta aikoineen tullu ostettua mielenkiinnosta yhet, sen jälkeen parit lisää. Mahtava tunne kotosalla niitä pitää, välillä laitan irtokupin suoraan munalle ja alkkarit siihen päälle.

    • Anonyymi

      Itellä on kans hankittu ihan mielenkiinnosta ensin yksi kuppi yli 15v sitten ja nyt niitä on jo 4. Niitä käytetään ainoastaan runkkaukseen. Minäkin käytän kuppia usein niin, että paljas kuppi suoraan kullin päälle ja tiukat trikoot päälle. Trikoot pitää kupin hyvin paikallaan. Usein myös trikoiden päällä vielä Adidaksen verkkarit. Lasti tulee suoraan kuppiin ja on helppo pestä käytön jälkeen puhtaaksi. Kupit tuo mukavaa vaihtelua runkkailuun.

      • Anonyymi

        Minkälaisia kuppeja sinulla on?


    • Anonyymi

      Bauer löysät shortsit kupilla, CCM lyhyet ja pitkät trikoot kupilla ja Reebokin kuppi sukkanauhoilla. Tällaisilla mennään toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Niillähän saa jo oikein mukavasti vaihtelua


    • Anonyymi

      Pelkkä kuppi kans suoraan munan päällä kalsareiden alla, mukavasti välillä tulee lasti kuppiin.

    • Anonyymi

      Munasuojus on tuputtaessa ja hanskat kädessä,mällit laskin kypärään.

    • Anonyymi

      Vuoden viimeiset mällit on laskettu suoraan kuppiin tänään. Vedin kolme varvia peräkkäin kuppiin, enempää ei jaksanut. Nyt saunaan ja sitten valmistaudutaan vuoden vaihtumiseen. Hyvää uutta vuotta kaikille!

    • Anonyymi

      Täällä on vuoden ekan lastit laskettu kuppiin

    • Anonyymi

      Uusi vuosi on aloitettu täälläkin alasuojakuppiin runkkailun merkeissä! Laskin pitemmän kaavan kautta kunnon mällit kuppiin. On se vaan niin ihanaa 😀

    • Anonyymi

      Munasuojus on käytössä usein runkkailuissa. Ainakin kerran pari viikossa. Ikää 46.

    • Nuoruudessa tuli runkattua munasuojaa mut enää ei löydy munasuojia

      • Anonyymi

        Kannattaa ostaa, urheilukaupoista löytyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ostaa, urheilukaupoista löytyy

        Täytyyki käyä kahtomassa!


      • Anonyymi

        Pelsitko nuorena lätkää?


    • Anonyymi

      Nukun munasuojien kuppi boxereiden sisässä, mukavasti seisoo kalu niissä

    • Anonyymi

      Munasuojaa on ihan kiva pitää toisinaan. Välillä kotona, toisinaan töissäkin, joskus juoksulenkilläkin. Useamman tunnin kun käyttää yhteen menoon, niin on vain aika hiostavaa touhua. Ja aika monesti mällitkin on kuppiin lentänyt.

    • Anonyymi

      Moi, ootko pelannut lätkää tms?

      • Anonyymi

        En ole pelannut lätkää koskaan. Amisaikoina eräs luokkakaveri lipsautti ilmeisesti vahingossa, että runkkaa munasuojat päällä. Tästä keskustelusta meni yli 10 vuotta ja ostin koemielessä ensimmäisen kupin ja sen jälkeen vuosien varrella aika monta lisää. Niitä on mukava käyttää, ne tuovat runkkailuun mukavaa vaihtelua. Tulee niitä joskus vieläkin ostettua lisää vaikka niitä on ennestään jo enemmän kuin tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pelannut lätkää koskaan. Amisaikoina eräs luokkakaveri lipsautti ilmeisesti vahingossa, että runkkaa munasuojat päällä. Tästä keskustelusta meni yli 10 vuotta ja ostin koemielessä ensimmäisen kupin ja sen jälkeen vuosien varrella aika monta lisää. Niitä on mukava käyttää, ne tuovat runkkailuun mukavaa vaihtelua. Tulee niitä joskus vieläkin ostettua lisää vaikka niitä on ennestään jo enemmän kuin tarpeeksi.

        Millaiset munasuojat ovat sinun suosikkisi?


    • Anonyymi

      Itse tykkään eniten malleista, joissa on kuppi trikoiden sisällä. Ne pysyvät parhaiten paikallaan. Useasti teen myös niin, että laitan kupin suoraan kullin päälle ja siihen tiukat tjalkapallo tai tavalliset urheilutrikoot päälle. Shortsimalliset ja sukkanauhoilla olevat tuppaavat valumaan monesti alas ja pois paikaltaan...

    • Anonyymi

      Erilaisia kuppeja on itsellä käytössä viikoittain. Kupit tuottavat mielihyvää, niihin on mukavaa purkautua.

      • Anonyymi

        Mikä on sinun suosikki kuppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinun suosikki kuppi?

        Bauer merkkinen suoja on eniten käytössä. Toki on niitä muitakin kuten ccm, reebok, shock doctor ym.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Piti sitä nyt minunkin hankkia eka kuppi. Se tuli postissa eilen. Tänään sitten ensimmäinen kokeilu. Laitoin varmuudeksi kortsun päälle kun en raaskinut sotkea heti uutta kuppia jos sattuu vahinko. Eipä sitä kovin kauaa tarvinnut testata kuppia kun tuli mällit ulos. Vaikee nyt ekan kerran jälkeen sanoa että tuleeko tästä vakituinen tapa jatkossa. Ihan ok kokemus kuitenkin.

    • Anonyymi

      olen tottakai ja ajatellut samalla seksikästä joukkue kaveria ja sit kun oon mällänny niihin niin nuolen ne ja aattelen että se on sen mälliä

    Ketjusta on poistettu 214 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2524
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      299
      2229
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1791
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1701
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      115
      1321
    Aihe