Hei mies onko sulla kaikki hyvin? yritin soittaa sulle tänään muutaman kerran mut et vastannut
vai onko niin ettet halua olla kanssani missään tekemisissä?
luulenko vain vai onko asia näin?
näinkin sinut toissapäivänä pitkästä aikaa irl, olisin halunnut keskustella kanssasi kaikenlaista mutta jotenkin menin taasen ihan lukkoon jotenka höpöttelin aika mitään sanomattomia asioita, vaikken kylläkään sen yhden asian osalta josta sinulta kysyin ja olit joskus sen luvannutkin tuoda minulle mutta et sitten muistanutkaan koko asiaa
Jos olet täällä voitko vastata minulle jotain sellaista jonka tunnistan että se on sinulta
Vaikket ehkä haluakkaan kuulla tätä mutta olisin niin kovin mielelläni silloin halunnut halata sinua mutta en uskaltanut, jännitin ihan mielettömästi tapaamistasi jalkanikin ihan tutisivat tullessani sinua tapaamaan
Etkä varmaan tätäkään halua kuulla mutta minulla on ihan ääretön ikävä sinua
Onko sulla kaikki hyvin?
3
296
Vastaukset
- ap
Nyyh, hän ei täällä tänään...................
- arvio kyky hukassa
Etkä koittanut. Täällä ei käy kuin muutama hassu mies tohkeissaan!sekaan.
Ketkä on vakavasti ihastuneet/rakastuneet, intohimoistuneet.
Täältä ei saa useinkaan kun keksittyjä vastauksia. Silloin oikeat näkee selvästi tai hukkuu keksittyihin.- ap
Kuten jo sanoin en uskaltanut pelkäsin liikaa josko hän kuitenkin torjuisi minut eikä tuntisikkaan niin voimakkaasti kuin itse tunnen, se tunne on välillä niin voimakas että tuntuu kuin menisi jalat alta eikä saa sanotuksi mitään järkevää saatikka sitten uskaltaisi kertoa tunteistaaan
niin....omaan arviointikykyyni en luotakkaan varsinkin jos on kyse ihmissuhteista
mutta tehdessä töitä se toimii aikas perhanan hyvin
Sitten kun puhutaan siis nimenomaan tunteista vastakkaiseen sukupuoleen niin metsään menee on aina mennyt koko elämäni ajan.
Voipi olla ettei minun ole tarkoituskaan olla koskaan rakastunut niin että se vieläpä olisi molemminpuolista itse en ainakaan halua missään tapauksessa loukata ihmistä jota rakastan en voisi mitenkään haluan vain että hänellä on kaikki hyvin
pidän hänestä aivan liian paljon mutta olen saanut elämäni varrella niin paljon takkiini että tekee tiukkaa uskoa että toinen puhuisi totta ja olisi luottamuksen arvoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750