Apua! Minulla on 100 litran akvaariossa 5 kpl kuparimonnisia. Nyt yksi on pyörinyt jo monta päivää ympyrää pohjalla yhdessä kohti pyrstö jotenkin mutkalla... Mitä voin tehdä/onko mitään tehtävissä? Onko kala sairas?
Kiitos avustanne.
Kuparimonninen sairas??
ApuaApua!!!
1
333
Vastaukset
- Karosha
Kalalla on uimarakossa todennäköisesti häikkä, ja se menettää normaalin kalan "elämäntajun", eikä enää syä tai innostu mistään. Kyseessä olevan kuparimonnisen sateenkaaren pää on yksinkertaisesti tullut vastaan, eli asialle ei voida tehdä mitään. Se kala oli heikompi muita, eikä ole ensimmäinen tai viimeinen, parveen yleensä syntyvät ne loppupuolella olevat heikoimpina ja näin ollen elinikä on lyhyempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241846Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294- 1341167
- 82983
- 85891
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746