Myydään Fretin Pentuja

Minkki!!

Myydään 15.huhtikuuta syntyineitä poikasia 7 Kpl. Hintapyyntö olisi 350e.

21

3075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suski

      Minulla on freteille häkki valmiina. Olen tosi kiinnostunut. Onko mahdollista varata kaksi poikasta?

    • Minulla...

      on kaapissa vanhaa kissanruokaa kun kissa karkasi viime kesänä.
      Marsun häkki on varastossa.
      Voinko varata fretin heti ja hakea kotiin, ja myydä eteenpäin kun kissanruoka on loppu ja ei mahdu enää marsuhäkkiin?

    • Kyselen

      Hei! :)
      Oletko kasvattaja? Minkävärisiä?
      Millainen luonne vanhemmilla?
      Onko ensimmäinen pentueenne?
      Onko äiti ollut terve koko raskauden?
      Milloin pennut ovat luovutusikäisiä?
      Rokotettuja ja sirutettuja? :D
      Kiitos :)

      • Minkki!!

        Oletko kasvattaja? Kyllä pennut ovat syntyneet. Minkävärisiä? Soopeleita.
        Millainen luonne vanhemmilla? Itse on luonteeltani rauhallinen eläinrakas. Myös mieheni pitää kaikista eläimistä.
        Onko ensimmäinen pentueenne? On
        Onko äiti ollut terve koko raskauden? On
        Milloin pennut ovat luovutusikäisiä? 8 viikon ikäisenä.
        Rokotettuja ja sirutettuja? :D Ei vielä.

        Haluaisin tietää lisää teistä. Onko teillä ollut aikaisemmin frettejä? Oletko perheellinen? Millaisen tilan suunnittelet tarjoavasi heille?


      • Kyselen
        Minkki!! kirjoitti:

        Oletko kasvattaja? Kyllä pennut ovat syntyneet. Minkävärisiä? Soopeleita.
        Millainen luonne vanhemmilla? Itse on luonteeltani rauhallinen eläinrakas. Myös mieheni pitää kaikista eläimistä.
        Onko ensimmäinen pentueenne? On
        Onko äiti ollut terve koko raskauden? On
        Milloin pennut ovat luovutusikäisiä? 8 viikon ikäisenä.
        Rokotettuja ja sirutettuja? :D Ei vielä.

        Haluaisin tietää lisää teistä. Onko teillä ollut aikaisemmin frettejä? Oletko perheellinen? Millaisen tilan suunnittelet tarjoavasi heille?

        Hei! Kiitos vastauksesta :)
        Minulla ei ole ollut aikaisemmin frettejä. Mutta olen ollut vuoden verran hyvin kiinnostunut ja lueskellut kaikenlaista. Kokemusta on koirasta ja marsuista. Frettiä ei voi verrata niihin, mutta tiedän mitä vastuu ja hoivaaminen on. Eläintä ei voi laiminlyödä tai jättää hoitamatta. Se on opetettu pienestä pitäen minulle ja siitä en lipsu. Olen opiskelija ja asun yksin. Ajattelin, että fretti voisi olla vapaana minun asunnossani ja ei haittaisi vaikka jokin paikka hajoaisi pentuaikana :) Uloskin fretti pääsisi jaloittelemaan, sillä itse pidän ulkoilusta. En tarkoita mitään lenkillä juoksemista, vaan sellaista rauhallista kävelyä puistossa yms. :)
        Olisin innokas ja pitkähermoinen kouluttamaan hyviä tapoja fretille.
        Millaisia ovat pentujen vanhemmat? siis sinun frettisi? :)
        Kuulutko frettiliittoon ja missä päin nämä frettivauvat ovat? :)
        Lisää minusta voi kysellä: [email protected]


      • hohhoijaa
        Minkki!! kirjoitti:

        Oletko kasvattaja? Kyllä pennut ovat syntyneet. Minkävärisiä? Soopeleita.
        Millainen luonne vanhemmilla? Itse on luonteeltani rauhallinen eläinrakas. Myös mieheni pitää kaikista eläimistä.
        Onko ensimmäinen pentueenne? On
        Onko äiti ollut terve koko raskauden? On
        Milloin pennut ovat luovutusikäisiä? 8 viikon ikäisenä.
        Rokotettuja ja sirutettuja? :D Ei vielä.

        Haluaisin tietää lisää teistä. Onko teillä ollut aikaisemmin frettejä? Oletko perheellinen? Millaisen tilan suunnittelet tarjoavasi heille?

        Millainen luonne vanhemmilla? - Itse on luonteeltani rauhallinen eläinrakas. Myös mieheni pitää kaikista eläimistä.

        Nauran täällä ihan paskana. Käytä nyt järkeä, ehkäpä ostajaehdokas kyselee frettien luonteesta. Tuskimpa sinä henkilökohtaisesti olet niitä frettivauvoja synnyttänyt vaikka kuinka mieltäisit itsesi niiden "äitiksi".

        Kasvattajaksi sinua ei tee se että "pennut ovat syntyneet".


      • vitsion
        hohhoijaa kirjoitti:

        Millainen luonne vanhemmilla? - Itse on luonteeltani rauhallinen eläinrakas. Myös mieheni pitää kaikista eläimistä.

        Nauran täällä ihan paskana. Käytä nyt järkeä, ehkäpä ostajaehdokas kyselee frettien luonteesta. Tuskimpa sinä henkilökohtaisesti olet niitä frettivauvoja synnyttänyt vaikka kuinka mieltäisit itsesi niiden "äitiksi".

        Kasvattajaksi sinua ei tee se että "pennut ovat syntyneet".

        Viesti oli vaan vitsi. Hohhoijaa sinullekin.


      • frettirakas

        Onk frettejä vielä jäljellä?


    • Annah3434

      Hei! Olisin kiinnostunut ja motivoitunut fretin hoitamiseen ja huolehtimiseen! Lukenut netistä paljon tietoa erilaisista lähteistä :)
      Fretti saisi olla vapaana kämpässäni ja saisi rakastavan kodin :)

    • kyselenvain.

      Minkä värisiä poikasia olisi? ja mitä sukupuolta?

    • Frettejä omistava

      LUKEKAA FRETTIPENNUN HALUAJAT: Sellainen ihminen, joka laittaa myynti-ilmoituksen fretin pennuista TÄNNE, suomi24 keskustelupalstalle joka on muutenkin perseestä, EI OLE OIKEA VIRALLINEN KASVATTAJA. Ei löydy kasvattajanimeä, ei ole rokotettuja tai edes tuskin sirutettuja, ei ole rekisteröityjä pentuja, onkos tietoa sukupuista ja vanhempien vanhempien vanhempien sairauksista? JA, "kasvattaja" vastasi kysymykseen onko rokotettuja ja sirutettuja vastauksella: ei vielä. Hmm... frettipennun luovutusikä on 8viikkoa, ja rokottaa voi 12-14viikon aikana. Eli tuleeko pennut edes olemaan rokotettuja kun haette ihanat sairaat pimeät häkissä eläneet 2vuoden ikäisinä kuolevat frettinne kotii? Eipä ole.
      www.frettiliitto.fi on lista virallisista kasvattajista, joiden fretistä palautetaan hinta, jos se kuolee sairauteen alle 2vuoden ikäisenä, ja josta kasvattaja maksaa petologisen tutkimuksen jos pentu kuolee alle 5v ikäisenä. Nämä pennut elävät oikein hoidettuna ja ruokittuna vähintään sen 5vuotta.

      Miettikää hei vähän oikeasti että onko täällä myytäväksi pennut ilmoittanut oikea kasvattaja!?!?!?

      • Frettejä omistava

        Yhyy tekisi mieli oikeasti itkeä frettejä rakastavana ihmisenä kun lukee täältä suomi24palstalta näitä frettijuttujanne. Kukaan ei ole ottanut mistään selvää ja fretit joutuvat häkkeihin elämään puruissa ja syömään kaupan kissanruokaa ja sitten ihmetellään kun "rakas" lemmikkifretti kuolee 1,5vuoden ikäisenä...

        Ottakaa ihmiset järki käteen!!!


      • VITSIon

        Hallo, ihmiset. Eikös te ymmärtänyt, että koko toi viesti oli vain vitsi, että katsois, kuinka paljon kiinnostuneita pennuista oo. Ja kuinka paljon haukkuja saa. Eihän kukaan oo niin tyhmä, että laitais tänne myynti-ilmoituksen.
        VIESTI: ->
        Oletko kasvattaja? Kyllä pennut ovat syntyneet.
        Minkävärisiä? Soopeleita.
        Millainen luonne vanhemmilla? Itse on luonteeltani rauhallinen eläinrakas. Myös mieheni pitää kaikista eläimistä.
        Onko ensimmäinen pentueenne? On
        Onko äiti ollut terve koko raskauden? On
        Milloin pennut ovat luovutusikäisiä? 8 viikon ikäisenä.
        Rokotettuja ja sirutettuja? :D Ei vielä.


      • ferretlover
        Frettejä omistava kirjoitti:

        Yhyy tekisi mieli oikeasti itkeä frettejä rakastavana ihmisenä kun lukee täältä suomi24palstalta näitä frettijuttujanne. Kukaan ei ole ottanut mistään selvää ja fretit joutuvat häkkeihin elämään puruissa ja syömään kaupan kissanruokaa ja sitten ihmetellään kun "rakas" lemmikkifretti kuolee 1,5vuoden ikäisenä...

        Ottakaa ihmiset järki käteen!!!

        Ei fretti kuuly häkkiiin. Ja meillä oli 2 frettiä ja molemmat voivat oikein hyvin vaikka söivät kissan ruokaa. (tosin saivat esim. Jauhelihaa ja leikkelettä)


    • Huhuu!!

      Menkää frettiliiton sivuille niin sieltä löytyy oikeita kasvattajia!
      linkki: www.frettiliitto.fi

    • ACH80

      Hei, Suomen Frettiliiton hyväksymillä kasvattajilla on kaikilla omanlainen sopimus… liiton puolesta sopimuksessa vaaditaan olevan vain kasvattajasitoumuksen kohdassa 15. mainitut asiat: http://www.frettiliitto.fi/page51.php

      T:Aija Kouhi, ACH's Ferrets

    • una

      paljonko yksi fretti maksaisi?

    • Veeti006

      Onko vielä myytävänä

      • Kkkhfgfg

        Tuskin on enään myytävänä kun on 6 vuotta vanha ilmoitus 😂


    • r4weeeeeeeeeeee

      Olisi vai on. Pyyntö. Ei se mistä neuvotellaan. On vai ei?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe