Mieti vähän

xx

Tajua jo mitä olet mulle tehnyt. Palkitsit ystävällisyyteni julmalla tavalla. Mieti vähän.
Joka päivä kiusaat mua.

14

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xxxxxxxs

      Ok. Lopetan. En kiusaa enää. Mutta tsekkaan välillä mitä täällä tapahtuu. Olenkin alkanut ikävöimme coldplayn kaltaista keskusteltukumppania. Sen kanssa pystyi kommunikoimaan samalla tasolla. Ei tätä samaa scheissea, koko ajan samaa.

      • Voiko joku ( mies )?

        Olla niin tyhmä että oikeasti laittaa nämä massapostaukset joltakin naiselta ( ? )
        tietyn henkilön kirjoittamiksi ?
        Otan osaa sen naisen puolesta kenen piikkiin nää pistetään. Näyttää olevan tässä
        useampi ja ainako sama vastaa ?


      • On täällä

        helvetin tyhmää porukkaa, kuten tämän vastauksen kirjoittaja. Täälläkin saa kyllä käyttää järkeä jos sellaista sattuu yhtään olemaan vaikka ei taida olla ainakaan tällä vastaajalla.


    • xx

      Jokainen viestisi rikkoo minua, tunteeni muuttuvat toiseen suuntaan. Sen varmasti tiedät.

      • Xxxxxxxxxxxxs

        Sitten tiedät miltä minusta tuntui. Niin kovin pitkään. Eikä se sinua estänyt.


      • kerro nyt

        mikä juttu tämä on? kenen viestit rikkoo ja kenet?


      • Miten te
        Xxxxxxxxxxxxs kirjoitti:

        Sitten tiedät miltä minusta tuntui. Niin kovin pitkään. Eikä se sinua estänyt.

        idiootit puhutte ihan kuin muka puhuisitte sen oikean ihmisen kanssa ? Mikä mättää ?


    • Tosimies71

      Minä olen käyttäytynyt niin sivistyneesti, että en voi olla kiusaaja. Olisit nyt edes kertonut kiusaajan nimen, niin saataisiin tälle jutulle juoni?

    • coldplay1111

      No mikä painaa mieltä ?

      • Kuplii kiehuu

        Tämän palstan taso on laskenut merkittävästi poissaolessasi. Täältä ei saa edes kunnon lähdön tunnelmaa. Ei huvita edes mitään hyvästejä laittaa, kun on sinänsä muuten mukava ja kevyt olo.


      • melkonen pässinpää
        Kuplii kiehuu kirjoitti:

        Tämän palstan taso on laskenut merkittävästi poissaolessasi. Täältä ei saa edes kunnon lähdön tunnelmaa. Ei huvita edes mitään hyvästejä laittaa, kun on sinänsä muuten mukava ja kevyt olo.

        taas polet sinä. ei kai täällä oo pakko sunkaan olla vai ?


    • .-.-.-.-.-.-.---..-

      Mitä mun olisi sitten pitänyt tehdä?

      • ei juma sentään !!

        mitä muuta ois pitäny tehä kun kiusata, niinkö ? mikä stanan kusipää sä sit oiken oot ? kamalaa porukkaa tänään liikkeellä täällä ##


      • iso käsi
        ei juma sentään !! kirjoitti:

        mitä muuta ois pitäny tehä kun kiusata, niinkö ? mikä stanan kusipää sä sit oiken oot ? kamalaa porukkaa tänään liikkeellä täällä ##

        kuin niin kamalaa, rehellistä vain, pitäiskö olla mielin kielin..aihh, totuus sattuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe