Mieti vähän

xx

Tajua jo mitä olet mulle tehnyt. Palkitsit ystävällisyyteni julmalla tavalla. Mieti vähän.
Joka päivä kiusaat mua.

14

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xxxxxxxs

Ok. Lopetan. En kiusaa enää. Mutta tsekkaan välillä mitä täällä tapahtuu. Olenkin alkanut ikävöimme coldplayn kaltaista keskusteltukumppania. Sen kanssa pystyi kommunikoimaan samalla tasolla. Ei tätä samaa scheissea, koko ajan samaa.

• Voiko joku ( mies )?

Olla niin tyhmä että oikeasti laittaa nämä massapostaukset joltakin naiselta ( ? )
        tietyn henkilön kirjoittamiksi ?
        Otan osaa sen naisen puolesta kenen piikkiin nää pistetään. Näyttää olevan tässä
        useampi ja ainako sama vastaa ?

• On täällä

helvetin tyhmää porukkaa, kuten tämän vastauksen kirjoittaja. Täälläkin saa kyllä käyttää järkeä jos sellaista sattuu yhtään olemaan vaikka ei taida olla ainakaan tällä vastaajalla.

• xx

Jokainen viestisi rikkoo minua, tunteeni muuttuvat toiseen suuntaan. Sen varmasti tiedät.

• Xxxxxxxxxxxxs

Sitten tiedät miltä minusta tuntui. Niin kovin pitkään. Eikä se sinua estänyt.

• kerro nyt

mikä juttu tämä on? kenen viestit rikkoo ja kenet?

• Miten te
        Xxxxxxxxxxxxs kirjoitti:

Sitten tiedät miltä minusta tuntui. Niin kovin pitkään. Eikä se sinua estänyt.

idiootit puhutte ihan kuin muka puhuisitte sen oikean ihmisen kanssa ? Mikä mättää ?

• Tosimies71

Minä olen käyttäytynyt niin sivistyneesti, että en voi olla kiusaaja. Olisit nyt edes kertonut kiusaajan nimen, niin saataisiin tälle jutulle juoni?

• coldplay1111

No mikä painaa mieltä ?

• Kuplii kiehuu

Tämän palstan taso on laskenut merkittävästi poissaolessasi. Täältä ei saa edes kunnon lähdön tunnelmaa. Ei huvita edes mitään hyvästejä laittaa, kun on sinänsä muuten mukava ja kevyt olo.

• melkonen pässinpää
        Kuplii kiehuu kirjoitti:

Tämän palstan taso on laskenut merkittävästi poissaolessasi. Täältä ei saa edes kunnon lähdön tunnelmaa. Ei huvita edes mitään hyvästejä laittaa, kun on sinänsä muuten mukava ja kevyt olo.

taas polet sinä. ei kai täällä oo pakko sunkaan olla vai ?

• .-.-.-.-.-.-.---..-

Mitä mun olisi sitten pitänyt tehdä?

• ei juma sentään !!

mitä muuta ois pitäny tehä kun kiusata, niinkö ? mikä stanan kusipää sä sit oiken oot ? kamalaa porukkaa tänään liikkeellä täällä ##

• iso käsi
        ei juma sentään !! kirjoitti:

mitä muuta ois pitäny tehä kun kiusata, niinkö ? mikä stanan kusipää sä sit oiken oot ? kamalaa porukkaa tänään liikkeellä täällä ##

kuin niin kamalaa, rehellistä vain, pitäiskö olla mielin kielin..aihh, totuus sattuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5110
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1389
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1329
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1000
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe