Tajua jo mitä olet mulle tehnyt. Palkitsit ystävällisyyteni julmalla tavalla. Mieti vähän.
Joka päivä kiusaat mua.
Mieti vähän
14
227
Vastaukset
- Xxxxxxxs
Ok. Lopetan. En kiusaa enää. Mutta tsekkaan välillä mitä täällä tapahtuu. Olenkin alkanut ikävöimme coldplayn kaltaista keskusteltukumppania. Sen kanssa pystyi kommunikoimaan samalla tasolla. Ei tätä samaa scheissea, koko ajan samaa.
- Voiko joku ( mies )?
Olla niin tyhmä että oikeasti laittaa nämä massapostaukset joltakin naiselta ( ? )
tietyn henkilön kirjoittamiksi ?
Otan osaa sen naisen puolesta kenen piikkiin nää pistetään. Näyttää olevan tässä
useampi ja ainako sama vastaa ? - On täällä
helvetin tyhmää porukkaa, kuten tämän vastauksen kirjoittaja. Täälläkin saa kyllä käyttää järkeä jos sellaista sattuu yhtään olemaan vaikka ei taida olla ainakaan tällä vastaajalla.
- xx
Jokainen viestisi rikkoo minua, tunteeni muuttuvat toiseen suuntaan. Sen varmasti tiedät.
- Xxxxxxxxxxxxs
Sitten tiedät miltä minusta tuntui. Niin kovin pitkään. Eikä se sinua estänyt.
- kerro nyt
mikä juttu tämä on? kenen viestit rikkoo ja kenet?
- Miten te
Xxxxxxxxxxxxs kirjoitti:
Sitten tiedät miltä minusta tuntui. Niin kovin pitkään. Eikä se sinua estänyt.
idiootit puhutte ihan kuin muka puhuisitte sen oikean ihmisen kanssa ? Mikä mättää ?
- Tosimies71
Minä olen käyttäytynyt niin sivistyneesti, että en voi olla kiusaaja. Olisit nyt edes kertonut kiusaajan nimen, niin saataisiin tälle jutulle juoni?
- coldplay1111
No mikä painaa mieltä ?
- Kuplii kiehuu
Tämän palstan taso on laskenut merkittävästi poissaolessasi. Täältä ei saa edes kunnon lähdön tunnelmaa. Ei huvita edes mitään hyvästejä laittaa, kun on sinänsä muuten mukava ja kevyt olo.
- melkonen pässinpää
Kuplii kiehuu kirjoitti:
Tämän palstan taso on laskenut merkittävästi poissaolessasi. Täältä ei saa edes kunnon lähdön tunnelmaa. Ei huvita edes mitään hyvästejä laittaa, kun on sinänsä muuten mukava ja kevyt olo.
taas polet sinä. ei kai täällä oo pakko sunkaan olla vai ?
- .-.-.-.-.-.-.---..-
Mitä mun olisi sitten pitänyt tehdä?
- ei juma sentään !!
mitä muuta ois pitäny tehä kun kiusata, niinkö ? mikä stanan kusipää sä sit oiken oot ? kamalaa porukkaa tänään liikkeellä täällä ##
- iso käsi
ei juma sentään !! kirjoitti:
mitä muuta ois pitäny tehä kun kiusata, niinkö ? mikä stanan kusipää sä sit oiken oot ? kamalaa porukkaa tänään liikkeellä täällä ##
kuin niin kamalaa, rehellistä vain, pitäiskö olla mielin kielin..aihh, totuus sattuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514