narrit voitti pronssia.. ketä oikeesti kiinnostaa. Onhan se hienoa kuuluttaa Eurooppaan että täällä on Jokerit jotka on kansainvälistä kiekkoatasoa ja voitettiin peräti pronssia SM-Liigassa. Hyvin te vedätte.. Tulee mieleen Kaisaniemen Tiikerit pesäpallossa jotka otettiin tottakai kun Helsinki on kyseessä villillä kortilla mukaan. Ja kuinka kävikään sinne kovalla rahalla rakennettu joukkue upposi. Häähää, ette voittaneet tänä vuonnakaan kultaa.. Aina on ensi vuosi, kuten teidän keskustelupalstalla on joka kauden loppu aina sanoa. Hyvä Jokerit, antaa palaa..
katos.. jokerit
5
67
Vastaukset
- tosikko
niin narrit voisi ostaa nhl allstars pelaajat ja silti ei kultaa tule, katsos
rahalla ei saa mestaruutta enää filppulalla saisi varmaan koko jypin
pelaajat =)- Jokerittttttt
Filppula kiinnostaa, jypin pelaajat ei, joten ei vaihtoa kannata edes harkita.
- HIFK RULEX
Jokerittttttt kirjoitti:
Filppula kiinnostaa, jypin pelaajat ei, joten ei vaihtoa kannata edes harkita.
ja Paskat paljonko pitää maksaa narreille että tappaa ittenssä,, ei väliä kunhan kolikkoja kilahtaa kukkaroon T: Härifåm tvettas
- Jkerittttttt
ketäkö kiinnostaa? Tietysti meitä joita jokerit kiinnostaa, onko muilla väliä, ei todellakaan.
Pesäpalloa Helsingissä??? Naurettava ajatuskin.
Jokerit tosiaankin on euroopan kentillä parhaiten menestynyt suomalaisjoukkue.- haista paska
öhhö öhö sori oon allerginen tollaselle paska puheelle töölöön vesat sinne mistä tulivatkin vittu juomatehtaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623