vuosia sitten kun saitte Pekkasen meiltä pois Kiimingistä,,oltiin onnellisia ja povattiin jo silloin tätä mikä tilanne teillä. Meillä oli se Ideapark -sotku joka oli mukamas elinkeinojohtajan aikaansaannos niin ettei Pekkanen tiennyt koko Ikean tulosta mitään kuntaan. Ei tarvi montakaan Ylen arkiston vilmiä katsoo kun näkee kuka valehtelee. Ideaparkin ikimetsätontti hakattiin aukoksi ennenaikojaan ennen lupia nopettaukseen lupia kaavamuutoksia ja vieläkään siinä ei kasva puuntaintakaan. Kuka onnellinen kunta palkkaa Pekkasen johonkin hommaan seuraavaksi,,,ootellaan missä merkonomia tarvitaan
Terveiset Kiimingistä
6
263
Vastaukset
- potku perseelle
Mutta ei tervetuloa tänne Iisalmeen. Nyt se on palkallisella virkavapaalla 3 kk. Ei esim. siivooja jos tekee huonosti työnsä laiteta palkalliselle virkavapaalle vaan lopputili tulee .
En ymmärä miksi tälläisiä Pekkasia edes otetaan töihin näin vaativaan tehtävään. Hän olis ollut omijaan jonnekin kaupan kassalle siwaan vaikka.
Heti pekkanen valitti kun valittiin soteen palkasta se oli 1000€ liian vähän.- ei Siwaan!
Ei missään tapauksessa Siwaan,vaan kepulaisten kauppaan,Prismaan.Siwassa ei tarvita pekkasia.
- kiertoon vaan
Kiitos kiitos, eipä kestä.
- potkutjapohjanmaalle
On se kumma, että näille täytyy maksaa palkkaa vaikka eivät suoriudu tehtävistään. Pekkasen juttua voi käyttää enakkotapauksena muissakin huonostihoidetuissa tehtävissä.
- Kiitos.
E.Ryhäsen kirjoitus tämänpäivän is:ssä oli aivan oikein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117