Että ymmärrän sun "maailmaasi "paremmin nyt.
Tiedän ettei meistä tule koskaan mitään.
Kävin täällä kultaseni
11
289
Vastaukset
- tuleepas
Miksei? tule mitään?
- ymmärrät sinua.
Ei ole mun maailmani täällä
- niiii-i
mä haluan sellasen tavallisen ja kiltin....
- no hyv.
Opitko edes mitään?
- popipopoipipoipipopo
Voi elämä mitä kakkaa.!
- En mä,
pysty :(
- Yhh...
Minä tiesin sen jo siinä vaiheessa kun poltit karjalanpaistin pohjaan.
- eijaksaisitapella
Mä en halua tavalllista ja kilttiä vaan hänet, mutta en jaksaisi tapella täällä huomiostaan kun tuntuu että täällä on joku sotatila kokoajan useamman meidän naisen kesken. Enkä ihan oikeasti jaksa tapella en kissatappeluja enkä muitakaan. Jos hän on täällä vuokseni käynyt ei se ikävä kyllä ole kovin hyvin välittynyt tänne asti. Voi olla että hän ei tälläistä sotkua ole tarkoittanut enkä ajattele hänestä pahaa päinvastoin.
- - päivänselvää -
nimettömien viestien kirjoittamisella ei todellakaan tule mistään mitään, se on kai kaikille selvää, pitäis ainakin olla.
- tuhlausta elämän
ei kait ole tarkoituskaan,tänne vaan puretaan
- etsi muualta
Ei se ole sun kultasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760