Olen ihana

aina vaan...

Nimimerkki "Olen ihana" on aina vaan tällä palstalla haukkumassa Martinaa, kellon ympäri, vuorokauden ajasta riippumatta... Mikä on hätänä, miksi et hankkisi omaa elämää ja jättäisi jo sitä Aitolehden Martinaa rauhaan?
Etkö pysty, kun Martina on sinusta niin IHANA??? xD xD xD

72

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .jk.

jaaha

• Olen ihanalle:

Olet vain yksinkertaisesti syvältä... Kuten myös "muka hauskat" juttusi...

• Olen ihana

Kiitos, tuli vieläkin ihanampi olo. Olen siis tuonut sisältöä elämääsi, kun olet ehtinyt horinoitani lukea. Syvällä on hyvä olla.

• hanki elämä!
        Olen ihana kirjoitti:

Kiitos, tuli vieläkin ihanampi olo. Olen siis tuonut sisältöä elämääsi, kun olet ehtinyt horinoitani lukea. Syvällä on hyvä olla.

Olet Sairas, isolla kirjaimella!

• stalkkerin kannoilla

Joko selvitit stalkkarin arvoituksen? Jospa onkin tämä pohjanmaalla asuva kaljaa juova ja parveekkellakin käyvä epäilyttävä röökaaja. Kannatatko muuten kaulankatkomista ihmisille hoitona siihen, ettei mene sana puhumalla perille? Entä auttaako hiusten kiskominen juurineen? Kannatatko huumeidenkäyttöä? Entä vieraan miehen suuhun "melomista", kun oma mies on näkymättömissä?

• Siis häh???

Mitä sä oikein joriset, mikä on ongelmasi, häh??!!

• partsia ei oo

kummasti se sua liikuttaa? :D antaa kirjotella mitä kirjottaa..(pääasia että kirjottavat?) :d

• dhrhrt

Samaa mäkin ihmettelen. KETÄÄN EI KIINNOSTA, onko sillä yksi tai tuhat stalkkeria. Paitsi tätä yhtä tosikkoa.

• Niin ihananainen

on katsokaas tämä kuuluisa "Mara", ettei nimimerkki "Olen ihana" pysty hetkeäkään olemaan ajattelematta häntä ja hänen edesottamuksiaan... ;)

• musss

Etkä sinä näköjään pysty hetkeäkään olemaan ajattelematta "olen ihanaa"

• Olen ihana

Harmittaako?

• vajakki

Olen ihanahan on ihan ihana. ihan hyvin jää muillekin palstan käyttäjille tilaa kirjoitella omia juttujaan. ja mitä sen väliä mitä kukakin on mieltä tai kirjoittelee? antaa kaikkien kukkien kukkia, myös Olen ihanan! :)

älkää hei olko niin vakavissaan ja kireitä, pipoa vaan vähän höllemmälle. jos ei auta, sit sidukkaa ja partsil röökaa ;)

• Harhaista porukkaa

Jestas tämä yksi harhainen jaksaa kuvitella, että kaikki kommentit ovat yhden ihmisen kirjoittamia! Katsopas vaikka tätä vanhaa ketjua ja yritäpä väittää, että kaikki nuo kommentit ovat yhden ihmisen kirjoittamia?
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8752419
      Tai käypä huviksesi muilla palstoilla. Kaikkiko sielläkin on yhden ihmisen kirjoittamia?

• sadepäivä

Eilen oli sateinen vapaapäivä ja tietyistä syistä eksyin tänne, keskustelujen ihmeelliseen maailmaan.
      No, rehellisyyden nimessä liittyy kyllä myös työhöni....
      Tsekkailin erityisesti näitä julkkisjuoruja ja suurin osahan niistä koskee juuri tätä Martina Aitolehteä.
      Keskustelun taso on kyllä ala-arvoinen, mutta eniten kiinnitti huomiotani tiettyjen nimimerkkien, kuten tämän "Olen ihana" patologiselta vaikuttava kirjoittelu em. henkilöstä.
      Oikein kiinnostuin, ja kellonaikojen mukaan hän liki täyspäiväisesti postaa kommenttejaan Aitolehdestä. Mietin, milloin ylipäätään nukkuu?
      Katselin toki muitakin ketjuja ja niinkin etäinen aihe kuin Vieno Kekkonen innoittaa nimimerkin kirjoittamaan ketjuun Martina Aitolehdestä?
      Etädiagnoosina voi sanoa, että kirjoittajalla on erittäin paha pakkomielle, suorastaan elämää rajoittava addiktio, riippuvuus.
      Henkilöllä, jonka elämä keskittyy jonkun julkisuuden henkilön ympärille, on se sitten fanittamista tai tällaista nettivainoamista on oikeasti vaikea mielenterveysongelma, mistä hän ei ehkä itse ole tietoinen. Taustalla on yleensä muita vakavia ongelmia, joihin pitäisi puuttua.
      Julkisuuden henkilöt kyllä tietävät myös vaarat. Niin kauan kun pysytään vain näppäimistön äärellä, vaara ei ole konkreettinen, mutta valitettavasti se ei aina jää siihen, jo puhelin vainoaminen kuuluu rikoslain ja siten yksityisyyden loukkaamisen piiriin. Myös herjaava nettikirjoittelu voi täyttää kunnianloukkauksen kriteerit, ja täällä ne täyttyvät monesti!
      Ihmettelen moderoinnin puutetta? Vastuuhan on myös ylläpidolla!
      Hyvä väikkärin aihe, tämä julkkisriippuvuus.

• pöpilä

mutta voihan kuka tahansa kirjoittaa Olen ihana-nimimerkillä!!? Tai ylipäätään millä tahansa nimimerkillä vaikka joku toinenkin olisi samalla kirjoittanut jotakin...Mitä jeesustelijoita täällä onkaan... kukkuu!

• jännä keskustelu...
    • salapoliisinäätä

Hei SADEPÄIVÄ!

ootko ihan köpsä!!? Siis luuletko tosiaan että oot millään muotoa voinut seurata jonkun yhden tyypin kirjoittelua pelkän nimimerkin ja aikojen perusteella? Taidat olla varsinainen salapolliisi! ;D

Kannattanee liittyä suomen salapollisien jäsenkerhoon.. Kerhosta voi kysyä suoraan lähimmältä poliisilaitokselta.

• Sadepäivä!

No kyseinen nimimerkki myös vastaa nimimerkille osoitettuihin kommentteihin.
        Anteeksi nyt mutta en usko että kapasiteettisi ihan riittää ymmärtämään, että johtopäätöstä tukee muutkin asiat.
        Älä ota paineita, en minäkään, olen kiinnostunut aiheesta enempi ammatillisista syistä, ihan mielenkiintoista :)
        Hyvää päivänjatkoa palstan parissa!

• Jep,jep...

Joo, mäkin oon täällä vaan siks, että ulkona sataa enkä voi mennä kun olen sokerista tehty.

• aurinkoinen :)

Liittyykö sinullakin työ ja tutkimuksellinen näkökulma palstaan? Saatko mahdollisesti taloudellista hyötyä? ;)

• Olen ihana

Olenko minä minä? Syönkö pöydässäsi vai asunko naapurissasi? Sanoitko minulle käsipäivää eilen? Olinko se kolmas mies oikealta? Avasinko ETY-kokouksen kesällä 1975? Vilkutinko sinulle ohiajaneen bussin ikkunasta?

Siinäpä pohtimista niille, joiden elämä kuluu palstakäyntejämme laskiessa.

Varo: saatan vilahtaa iltauutisissa tai siunata sinut avioliittoon. Ehkäpä myin sen viimeisen tarjousmaksalaatikon tai olin talossa, jonka rakensi Mara... vai oliko se Jussi.

• Olen ihana

Eli voin olla kuka vaan ja saan aina mitä olen tilannutkin, minä hannuhanhi! ;))))))))

• kouluesimerkki

Yhden asian tiedän sinusta "ihana" aivan varmasti; olet kouluesimerkki Suomen psykiatrisen hoidon tilasta.
      Täällä kulkee vapaalla jalalla ihmisiä, jotka ehdottomasti kuuluisivat suljetun psykiatrisen laitoshoidon piiriin.
      Pahasti mielenterveyshäiriöisiä, psykopaatteja, niinkuin valitettavasti lehdistäkin saamma liian usein lukea.

• Olen ihana

Niinpä. Tosikkomaisuus ja päihdeongelmat, siinä pari suomalaista kansantautia. Onnekseni en kärsi niistä. Enkä myöskään kateudesta, vaikka moni sitä täällä inttääkin.

• Olen ihana
        Olen ihana kirjoitti:

Niinpä. Tosikkomaisuus ja päihdeongelmat, siinä pari suomalaista kansantautia. Onnekseni en kärsi niistä. Enkä myöskään kateudesta, vaikka moni sitä täällä inttääkin.

Sitävastoin kärsin persoonallisuushäiriöstä, multipersoonaongelmasta, muutamasta elämääni pahasti rajoittavasta pakkomielteestä ja addiktiosta!

• teretulemas juoruama

Hei nimimerkillä kouluesimerkki kirjoittanut, ette vaan olisi valelääkäri..!!!?

Vai olisitko sinäkin vailla suljettuja ovia ja vain kuvittelet muiden olevan hulluja!!?

Onko juorupalstailu sinun oikea todellisuutesi....?

Pööpöö pöpilästä.

• Tiedoksi vaan...

Tiedoksi vaan nimimerkille "pöpilä", että kukaan muu EI voi kirjoittaa tänne kommentteja nimimerkillä "Olen ihana", koska se on jo varattu tälle kyseiselle nimimerkille. Kokeilepa huviksesi laittaa tänne kommenttia nimimerkillä "Olen ihana", niin huomaat, että ylläpidolta tulee punainen teksti jossa lukee: Nimimerkki varattu, valitse toinen nimimerkki.
      Elikkä kyllä se nyt vaan ikävä kyllä on se ihan samainen henkilö, joka tänne kirjoittelee nimimerkin "Olen ihana" takaa...

• 888888888886

Ei muuten ole totta - nimimerkki ei ole varattu. Kokeilin. (ks. alempana)

• Olen ihana

Tottakai minä olen kaiken takana! ;)

• Olen ihana

Rekisteröidyt nimimerkit näkyvät sinisellä! Minäkin olen kirjottanut yhden kommentin tällä nimimerkillä.

• Olen ihana

Et kai vaan ole kateellinen.

• Kateellinenko?

Sinullekko? No en ikinä, mieluummin kadehtisin jopa Martinaa... Tämä kertonee sinulle "Olen ihana" jo aika paljon... ;))

• Olen ihana

Vastaan itselleni, en ole.

• MartinaFani

Mitä sinulla on Martinaa vastaan, olen ihana????

• Olen ihana

Todellisuudessa olen sairas ihminen, joka vihaa itseään, eikä Martinaa.

• Olen ihana
        Olen ihana kirjoitti:

Todellisuudessa olen sairas ihminen, joka vihaa itseään, eikä Martinaa.

Tuota minä en kyllä kirjoittanut!

• Olen ihana
        Olen ihana kirjoitti:

Tuota minä en kyllä kirjoittanut!

Siis minulla ei ole enää hajuakaan mitä tänne kirjoittelen.

• karjalaaaa

Joku vedättää ja lujaa......................................
      Vahtiiko siideri????

• Olen ihana

Kokeilin kirjoittaa "Olen ihana"-nimimerkillä, eikä näköjään ole varattu! Eli kuka vaan voi kirjoittaa sillä. Kokeilkaapa itse.

• Olen ihana

Ahistaako ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Olen ihana

No totta vitussa voi, idiootti!

• MartinaFani

Pelkuri olen ihana läksi heti, kun kysyin, miksi vihaa noin paljon Martinaa!

• it:t hanskaan

Tottakai pystyy käyttää tota nimimerkkia kun osaa eli it-tekniikka on hanskassa.

• Eräs vaan

Ei siihen tarvita kuin yksinkertainen kirjoitustaito!

• Olen ihana

Mitä helvetin tekniikkaa??? Oletko vähän vajaa?

• Olen ihana

Böö! Täällä sitä taas ollaan!
      P.S.-Martina on pers**stä!

• Olen ihana

Böö! Huijasin, olen kopio, menitte lankaan, hitsi tää on hauskaa vedättää teitä aivokääpiöitä!

• Olen ihana
        Olen ihana kirjoitti:

Böö! Huijasin, olen kopio, menitte lankaan, hitsi tää on hauskaa vedättää teitä aivokääpiöitä!

Böö! En olekaan, Martina peestä!

• Olen ihana
        Olen ihana kirjoitti:

Böö! En olekaan, Martina peestä!

Böö, en enää tiedä itsekään!

• saaampo

kuules viiksi mara fani kuka tollaista iljettävää ulosottobummia viitsii
      fanittaa?????????????????????????????????????????????????

• Hmmm.......

En siis ole MartinaFani, mutta vastaan kumminkin: Fanitan kyseistä "iljettävää ulosottobummiakin" mieluummin kuin sinua, rakas (ihana) saaampo...
        Eikä se, kuinka paljon jollakin ihmisellä on ulosotossa ole mikään pahuuden-mittari; mitä enemmän ulosotossa, sitä pahempi, iljettävämpi ja kauheampi ihminen, vai???

• lasssi

viiksimara on kyllä JO tuksuakin surkeampi.

• Eräs vaan

No joo, olen jo leikkinyt kanssanne tarpeeksi! Ei hupia kun ei vastusta.
        "Olen ihana" ei rekisteröi nimerkkiään, koska JOUTUISI ANTAMAAN HENKILÖTIETONSA!
        Pelkuri, puskista huutaja!

• khadhbhdisuhk
        Eräs vaan kirjoitti:

No joo, olen jo leikkinyt kanssanne tarpeeksi! Ei hupia kun ei vastusta.
        "Olen ihana" ei rekisteröi nimerkkiään, koska JOUTUISI ANTAMAAN HENKILÖTIETONSA!
        Pelkuri, puskista huutaja!

Ja paskat tartte antaa mitään henkilötietojaan rekkaamisen yhteydessä. Ei ainakaan ennen ole tarvinnut. Mikäs hönö sä oot, kun huutelet puskista ja vaadit muilta kirjoittajilta henkilöllisyyden tunnistamista?

• MartinaFani

Ei se tee ihmisesta pahaa, vaikka ulosutossa olisikin velkoja. Eli samaa mieltä Hmm kanssa!!

• Mietis vähän...

Entä ihmisten pahoinpitely,koulukiusaaminen,pettäminen,valehteleminen,varastaminen ym.ym.?? Eikö nekään tee ihmisestä pahaa?

• Niinpä!

Ulosottovelkoja kun voi tulla niin monesta eri syystä ihmisille. Suuresti epäilen myös monilla Martinan haukkujilla olevan ulosottovelkoja...

• VIIHDYKE

Nämä muut ottavat vakavasti kaiken ja ne ei osaa konetta käyttää..
      KIRJOITTELEN ESTRAADILTA....

• casssu

juu tuli sama mieleen varastaminen, katkaisenko kaulan sulta (jos ei saa mukavaa
      vastausta) jne. jne. en todella välitä viiksi marasta. oli UO:ssa vaikka kuinka
      paljon se EI tee viiksestä vielä iljettävää VAAN se kun muija on täys zero
      ja kuvittelee muuta.

• eikanspuskista

Kaikkihan jo alkaa huomaan miten ma:ta inhotaan.

• Olen ihana

Minä täällä olen se aito ja ihkaensimmäinen "Olen ihana", nämä muut jotka kirjoittelevat samalla nimimerkillä ovat halpoja kopioita minusta!
      Ärsyttää kun minua ja umpilaadukkaita, ihania heittojani yritetään kopioida!
      Kohta rekisteröin nimimerkkini "Olen ihana" täysin minun käyttööni, niin saatte halvat kopiot painua hiiteen tältä (minun palstaltani!)
      Nii!

• Olenko vai enkö

Terveisiä kaikille kaimoille.

• Uijuijui

Kjertokaas mjulle arvoisa pjalstaväki, että mjikähän mua mjahtaa vaivata kjun aina kjun mä kjatson Mjartina Ajitolehden kjuvia, njiin alkaa hjousut pjuristamaan jollakin oujdolla tjapaa tjuolta alhaalta??? Sjitten hjousuihin tjulee jotakin tjahmeaa ja mjärkää, lijmaista njestettä, ja se tjuntuu njiin sjamperin hjyvältä??? Enkä pjysty estjämään sjitä, vaikka kjuinka jyrittäisinkin!!! APJUAAA!!!!!

• Kammo!

Hyh, miten kammo viesti, kaikinpuolin... :/

• Seksitohtori Tolonen

Jos kirvelyä esiintyy, mene lääkäriin. Sinulla on tippuri.

• Oho!

Mahdottomaksi tehtäväksi luultu tehtävä on suoritettu: Alkuperäinen "Olen ihana" on saatu pois hillumasta palstalta sairaine juttuineen! Yeah, baby!

• Olen ihanin

Niinhän sinä luulet. I'll be watching you...

• rhrdgrkykh

Hahahahah :D Onkohan muuten tuolla nimimerkki "oho"lla paljonkin tuollaisia "tehtäviä"? Käskevätkö äänet päässä suorittamaan niitä? Taitaa elämäntehtävänä olla Martinan haukkujien vaimentaminen. No, siinä onkin tekemistä loppuelämäksi ja jälkipolville myös. :)

• Olen ihana

Huvittaa millaiseen raivoon olen jotkut saanut vain parin viikon jälkeen täällä. Että oikein pois täältä. Jos pikku Ohollamme olisi yhtään tekstisilmää tai muutakaan ymmärrystä, hän havaitsisi kyllä missä liikun. Et ole siis suorittanut tehtävääsi. Mitähän muuta kummallista ne äänet päässäsi sinulle kertovat? Yeah, baby!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe