Tuo on hyvä isännän sanonta kun joskus soittelee kuulumisia niin sanoo tuon yleensä.
Jos eversti soittelee jotain, tuon voi myös sille sotamiehenä sanoa :)
"Mitäs Poika?"
3
379
Vastaukset
- Ymmärtämätön
Onko joku ymmärtänyt mitä hänen viesti tarkoittaa?
Minä en! - everstipoikanen
Sitä että voi vähän halveksia everstin arvoa jos viitsii soitella itselle, kerrompa esimerkin: minulle.. oli majuri joka soitti, sanoin sille puhelimessa, kun oli huono hetki että "Onko sulla vähän pieni pippeli kun tänne soittelet?" Vaustaus tuli majurilta "Armeija ei tule enää häiritsemään sinua."
- matruusimonni
No eihän se ole sinne päinkään!
Miehistö ei voi tietää mitä aliupseerit puuhaa, vielä vähemmän
mitä upseerit sitten puuhaa. Tämän tiedonpuutteen noinkin normaali
sotamies sitten täyttää omalla mielikuvituksellaan ja antaa itsensä
ilmi puhelinkäyttäytymisessä. Mitäs poika, mitäs tyttö, mitäs kuuluu,
-kysymyksillä, kun tuo sotamies ei osaa katsoa puhelimen näytöstä
kuka milloinkin soittaa.
Jos on jotain epäselvää:
Kun esimies soittaa sotamiehen puhelimeen, on puhelimeen vastaavan
sotamiehen tehtävä noustava seisomaan, tehtävä asento, huudettava
HEIL HITLER kuuluvalla äänellä, nostettava puhelimen luuri ja sanottava rauhallisella äänellä: komppania nn:n puhelin, jääkäri/sotamies/matruusi Höpötti puhelimessa. Sitten sen jälkeen hänen on kuunneltava kuka puhuu toisessa päässä puhelinlankaa.
;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078