Kakki kunnossa kun on Laiva kynnet ja varpaat. Kakki hyvin siis paratiisissa.
Kakki taas namskista: Laiva kynnet ja varpaat !!!
11
310
Vastaukset
- laiva kynsi
Hiuksetkaan eivät enää ole punaiset, ainakaan viimeisimmissä kuvissa.
- Dr Poop
Miten silmät? Kakkitohtori Tolonen takaa laadun.
- Itsekäs akka
On toi nainen kyllä tärähtänyt. Narsisti ei pysty jäämään pois edes lapsen hyvinvoinnin takia jumpista. Iltalehden artikkelissa taas MINÄ MINÄ MINÄ .MINÄ VOIN HYVIN.MINULLA ON VAIN ISO VATSA EI MUUTA ESTETTÄ TANSSIA jne.
Iso vatsa,mutta siellä on kuule ihmisenalku kuka ei varmasti tykkää metelistä mitä keikoillasi on.
Älykkäät naiset eivät ole jatkuvasti tunkemassa itseään jokapaikkaan. Heidän itsetuntonsa kestää parin kolmen kuukauden rauhaan vetäytymisen.- pinppipamopu
huomaatteko ettei martinalla ole minkäàlaista vatsaa
- Mr Blackwell
pinppipamopu kirjoitti:
huomaatteko ettei martinalla ole minkäàlaista vatsaa
Mutta ne selluliittireidet, natinati mushmush
- ÄO 25
IL.n jutun Martinasta luettuani, jossa toitotti ettei anna raskauden vaikuttaa millään tavoin elämäänsä, seuraava lause olikin että on joutunut käymään Kätilöopistolla keskenmenovaaran vuoksi??? Eli näemmä sillä riekkumisella ja riehumisella on kuitenkin olleet seuraukset sikiöön.
Tämän luulisi jo olleen viesti, että pitäisi hiljentää tahtia, mutta jos ei tajua ja oma ego on kaikkein tärkein, niin eihän sille sitten mitään voi.
Kuinka kauan tätä sirkusta jaksetaan seurata ja mihinköhän päättynee? - Viisas?
Olen yhtä narsistia joutunut seuraamaan kun se oli raskaana ja kyllä siinä vauva oli ihan sivuseikka. Lipsautti jo kerran ääneenkin sen minkä kyllä käytöksestä näki: ei se lapsen terveys ole tärkeä, äidin on. Ja hommahan on jatkunut lapsen syntymän jälkeen samaan tyyliin: äitiä leikitään kun sattuu huvittamaan tai lasta tarvitaan rekvisiitaksi. Muutoin lapsi lykätään muille hoitoon eikä suuremmin perään kysellä.
Nämä tyypit yrittävät kovasti näytellä äitiä mutta miten osaisivat kun empatiakyky puuttuu eikä kotonakaan ole ollut huolehtivaa äitiä mallina. Ulkopuolisia yritetään vakuuttaa viemällä lasta yksityislääkärille, lastenjuhliin ja ostamalla merkkivaatteita, mutta ei tajuta että aidon kiintymyksen puute näkyy kyllä niille jotka siitä jotakin ymmärtävät. Myös lapsi oppii että rakkaus on roinaa eikä hänellä ole itsenään merkitystä vaan vain ulkonäön,aseman tai varakkuuden kautta. Ja niin saadaan taas uusi sukupolvi joka ei osaa rakastaa ketään, edes itseään. Harmi.
- jkdujkd
taas ei näkynyt mitään vatsaa kuvassa, vaikka martina selvästi varoo sitä näyttämästä. tiukat farkut jalassa vaan. laittaakohan tekovatsan, tyynyn tms, laivalle?
- yo soi capitano
Laivalla sillä on omaa keskivartaloläskiä tyyny. Te onnettomat jotka sen joudutte siellä laivalla näkemään, voitte hyvin todistaa tämän.
- .jk.
Vailäski
- lm
voiläski?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991