"Pelkäsimme Martinaa

Huhhuh...

viidakossa", on tämän päivän Seiskan kannessa. Varokaa siellä laivalla tuota naikkosta, kun se saattaa suuttua ihan mistä tahansa ja silloin saa kärsiä ne ihmiset, jotka sattuvat lähimpänä olemaan.

Otan osaa kaikille, jotka ovat sattumalta menossa samalle laivalle Martinan kanssa. Ei varmaan ole kivaa olla varpaillaan ja jännityksessä, mitä Martina päähänsä saa...

37

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhuh...

Kun tuo raivo ja väkivaltaisuus on Martinan vahvimpia luonteenpiirteitä... Ikävää muiden ihmisten kannalta

• helenanX

Se on oikeudessa tuomittu lähetymiskieltoon, ei mikään enkeli oo, sen tietää ne jotka sen kanssa JOUTUU oleen tekemisissä.

Sikaväkivalanen pahansuopa ja kateellinen luonne.
      varokaa.

• 8+2

Huomenta. Olet näköjään herännyt :) Käy tänään lääkärissä jooko?

• Olen ihana
        8+2 kirjoitti:

Huomenta. Olet näköjään herännyt :) Käy tänään lääkärissä jooko?

En jouda näiden ketjujen aloituksilta. Eivätkä kuulemma ota toivottomia tapauksia.

• teot

Oikeudessa tuomittu A-M Bergin pahoinpitelystä. Samaa naista kohtaan myös laittomasta uhkauksesta ja kotirauhan rikkomisesta. Asiasta oli paljon lehdissä joku vuosi sitten.

• Uskooo ken tahtoo

Ai joo siltä mustilaiselta lähti tupsu tekotukkaa irti.

• mikä typerys!

Tässä maassa ei syyttä saa tuomioita moisista. Ei myöskään lähestymiskieltoa.

• 25
        mikä typerys! kirjoitti:

Tässä maassa ei syyttä saa tuomioita moisista. Ei myöskään lähestymiskieltoa.

Lähestymiskiellon Martina sai, kun uhkasi TAPPAA AMB:n puhelimessa. Myös phoinpiteli AMB:tä. Kyllä on reppana tuo Martina, kun tuollaisia keinoja joutuu käyttämään. Säälisin häntä, mutta en jaksa tuntea sympatiaa tuollaista psykoa kohtaan. Ihan aiheesta ihmiset häntä inhoaa ja halveksii. Eikä riitä, että Martina on itse tullut julkisuuteen; on altistanut tyttärensäkin kaikkinen kuvineen ja olihan Annekin jossain kissanristiäisissä Metroliven mukaan. Sit nää vollottaa, miksi ihmiset ovat niin "ilkeitä" tai "kateellisia". Realismia nyt Aitolehdet. Se, että haaveilee ihmisten kadehtivan näitä on TOOOOSI kaukana totuudesta.

• paras lääkitys
        25 kirjoitti:

Lähestymiskiellon Martina sai, kun uhkasi TAPPAA AMB:n puhelimessa. Myös phoinpiteli AMB:tä. Kyllä on reppana tuo Martina, kun tuollaisia keinoja joutuu käyttämään. Säälisin häntä, mutta en jaksa tuntea sympatiaa tuollaista psykoa kohtaan. Ihan aiheesta ihmiset häntä inhoaa ja halveksii. Eikä riitä, että Martina on itse tullut julkisuuteen; on altistanut tyttärensäkin kaikkinen kuvineen ja olihan Annekin jossain kissanristiäisissä Metroliven mukaan. Sit nää vollottaa, miksi ihmiset ovat niin "ilkeitä" tai "kateellisia". Realismia nyt Aitolehdet. Se, että haaveilee ihmisten kadehtivan näitä on TOOOOSI kaukana totuudesta.

Tangoon tarvitaan aina kaksi.
        Niin on muka puhdas pulmuinen tämä Miss Mistä lie tunnetuksi tullut Anne-Mari... Tietäisitte vaan.

• 25
        paras lääkitys kirjoitti:

Tangoon tarvitaan aina kaksi.
        Niin on muka puhdas pulmuinen tämä Miss Mistä lie tunnetuksi tullut Anne-Mari... Tietäisitte vaan.

No ei ole AMB:kään pulmunen ja Iken tekstiviestien avulla tämäkin tuli julkisuuteen... Mutta ei häntä pelätä tarvitse toisin kuin Martinaa, jonka pitäisi vielä olla esimerkkinä omalle lapselleen.

• huomioin
        25 kirjoitti:

No ei ole AMB:kään pulmunen ja Iken tekstiviestien avulla tämäkin tuli julkisuuteen... Mutta ei häntä pelätä tarvitse toisin kuin Martinaa, jonka pitäisi vielä olla esimerkkinä omalle lapselleen.

Berg ei saanut tuomiota edellämainituista, joten ketä tässä tarvitsee pelätä??

• ....................
        huomioin kirjoitti:

Berg ei saanut tuomiota edellämainituista, joten ketä tässä tarvitsee pelätä??

Minä en uskaltaisi enkä haluaisi olla samassa paikassa Martinan kanssa. AMB on sellainen, ettei sitä pelätä tartte. Omanlaisensa höpsö, mutta ei pelottava millään lailla...

• Huhhuh...

Aika ikävä rasistinen mielipide! Tuommoisen mielipiteen kirjoittaja on arvaamaton, kuten Martinakin.

• Olen ihana

Kyllähän ne lepattavat selluliittireidet ovat aika pelottavat. Joskus pelkäsin myös jättiläiskanoja ja kaurapuuroa, mutta lääkitys auttoi.

• kääääkkkässs

Varo herneitä, ne saattavat tuijottaa juuri sinua.

• Olen ihana
        kääääkkkässs kirjoitti:

Varo herneitä, ne saattavat tuijottaa juuri sinua.

Viis herneistä, ne hymyilevätkin niin kauniisti, mutta nuo vauvat tuijottavat minua.

• Henna=hirviö

Itse kyllä pelkään eniten hirviöltä näyttävää kumihuuli Hennaa. Siinä viidakko-ohjelmassa on 3 akkaa kenen kanssa en pystyisi olemaan missään tekemisissä. Kielenkäyttö on kuin tukkijätkillä ja se Maisa on niin teini sen v*tun hokemisen kaa.
      Jopa se Iida vaikuttaa ihan fiksulta näiden rinnalla. Miksi nuoret naiset menee pilaamaan naamansa noilla leikkauksilla?

1.Henna
      2.Maisa (otan osaa jo tulevan lapsen isän puolesta, mihin soppaan on itsensä laittanu)
      3.Martina

Katoin 1 jakson ja se riitti.

• Olen ihana

Vietin hekumallista masokisti-iltaa katsomalla Viidakon hylkiöitä Poliisi-tv:n lomassa. Henna oli tosiaan aika irvokas näky. Siinä sitä onkin pelkäämistä ensi yöksi, joten roikkunen taas täällä inehmojen ilona.

• .jk.

vainiin

• jkshdiaryk

Millasenhan sätkyn kilpailijat viidakossa kokee, kun ne näkee, että mörkö ilmaantuu maisemiin? Varmasti viettävät pari unetonta yötä ja vartiointi on ympäri vuorokautista.

• uuuuma

Jaksaisiko joku kiltti kuvailla pikaisesti, mitä kaikkea tytöt kertoivat seiskassa?

• Olen ihana

Mielellään tanssin keinoin, kun minulla ei ole konetta.

• uuuuma
        Olen ihana kirjoitti:

Mielellään tanssin keinoin, kun minulla ei ole konetta.

Ihanaa!

• kysynyt

miksi martina uhkaili annne-mari bergiä?

ihme huutaja siellä viidakossa. toisesta joukkueesta näkee mitä hyvä ryhmähenki saa aikaan, toisesta taas sen, miten yksikin ihminen voi pilata koko ryhmän toiminnan.

käy kyllä hieman sääliksi martinaa, siitä näkee, miten kovasti yrittää toimia oikein, mutta ei vaan onnistu. kova työ pitää itsensä kasassa.

• ͫ̍̌͗̾͑͂͗̎ͯ̚҉̷̯̰̲̜͕͚̭

Lehtijuttujen mukaan Anne-Mari Berg olisi vihjaillut Martinan huumeidenkäytöstä.

• →☺
        ͫ̍̌͗̾͑͂͗̎ͯ̚҉̷̯̰̲̜͕͚̭ kirjoitti:

Lehtijuttujen mukaan Anne-Mari Berg olisi vihjaillut Martinan huumeidenkäytöstä.

"Hänen mukaansa Aitolehti oli lukuisia kertoja sanonut, että "älä näytä naamaasi samoissa tilaisuuksissa" kuin missä tämä ja Eerikäinen liikkuivat. Berg sanoi, että häntä uhkailtiin turpaan vetämisellä ja jopa tappamisella.
        Bergin mukaan hän on yrittänyt kysyä, miksi pariskunta häiriköi häntä, mutta on kertomansa mukaan saanut vastaukseksi vain, että hän on kuulemma puhunut heistä pahaa jollekulle.
        Lopullisesti tilanne kärjistyi lokakuussa 2008, jolloin Berg törmäsi Aitolehteen sattumalta yökerho Luxin baaritiskillä Helsingissä.
        - En ehtinyt sanoa yhtään mitään. Ajattelin, että nyt poistun takavasemmalle, ettei tule konfliktia, Berg sanoi.
        Pahoinpitelysyytteen mukaan Aitolehti oli käynyt Bergin kimppuun, repinyt hiuksista ja potkinut sääriin.
        Bergin mukaan Aitolehti oli ilmoittanut, että "olet täällä mun reviirillä".

http://www.iltasanomat.fi/viihde/martina-aitolehti-ja-anne-mari-berg-oikeudessa-tappouhkaus-huorittelua-ja-pahoinpitely/art-1288336820852.html

• ....................
        →☺ kirjoitti:

"Hänen mukaansa Aitolehti oli lukuisia kertoja sanonut, että "älä näytä naamaasi samoissa tilaisuuksissa" kuin missä tämä ja Eerikäinen liikkuivat. Berg sanoi, että häntä uhkailtiin turpaan vetämisellä ja jopa tappamisella.
        Bergin mukaan hän on yrittänyt kysyä, miksi pariskunta häiriköi häntä, mutta on kertomansa mukaan saanut vastaukseksi vain, että hän on kuulemma puhunut heistä pahaa jollekulle.
        Lopullisesti tilanne kärjistyi lokakuussa 2008, jolloin Berg törmäsi Aitolehteen sattumalta yökerho Luxin baaritiskillä Helsingissä.
        - En ehtinyt sanoa yhtään mitään. Ajattelin, että nyt poistun takavasemmalle, ettei tule konfliktia, Berg sanoi.
        Pahoinpitelysyytteen mukaan Aitolehti oli käynyt Bergin kimppuun, repinyt hiuksista ja potkinut sääriin.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/martina-aitolehti-ja-anne-mari-berg-oikeudessa-tappouhkaus-huorittelua-ja-pahoinpitely/art-1288336820852.html

Martina tuohtui AMB:n blogikommenteista niin, että uhkaili tätä. Muistan, kun AMB kirjoitti paljon blogeissaan huumeista ja niiden käyttäjistä... Se, että Martina näin reagoi, kertoo vaan siitä, että "kalikka kalahti ja koira älähti". Jos Martina ei olisi viettänyt kriminaalielämää, niin hän ei olisi edes kiinnittänyt huomiota AMB:n kirjoittamiin blogeihin.

Ja "olet täällä mun reviirillä". Ihan pahankurisen peruskoululaisen puhetta ja käytöstä. Miten Martinalla voi olla noin surkea itsetunto...

Pointit AMB:lle myös siitä, että on siirtynyt elämässään eteenpäin, eikä tarvitse tyrkkyjulkisuutta :)

• Amen69
        →☺ kirjoitti:

Siis AMB kirjoittanut heistä pahaa. Nyt on Maisa Torppa puhunut pahaa. Hei herätys. Martina on menneen talven lumia. Viiksi Mara näytti nyt mikä on naisiaan. Siis järkyttävää kielenkäyttöä ja muutenkin lapsellista hssötystä.

• Näin
        .................... kirjoitti:

Martina tuohtui AMB:n blogikommenteista niin, että uhkaili tätä. Muistan, kun AMB kirjoitti paljon blogeissaan huumeista ja niiden käyttäjistä... Se, että Martina näin reagoi, kertoo vaan siitä, että "kalikka kalahti ja koira älähti". Jos Martina ei olisi viettänyt kriminaalielämää, niin hän ei olisi edes kiinnittänyt huomiota AMB:n kirjoittamiin blogeihin.

Ja "olet täällä mun reviirillä". Ihan pahankurisen peruskoululaisen puhetta ja käytöstä. Miten Martinalla voi olla noin surkea itsetunto...

Pointit AMB:lle myös siitä, että on siirtynyt elämässään eteenpäin, eikä tarvitse tyrkkyjulkisuutta :)

En ole koskaan pitänyt tätä Bergiä tyhmänä bimbona, vaikka onkin viihtynyt turhissa otsikoissa. Aikoinaan yritti Seiskan blogissaan ottaa kantaa mm. vanhusten hoitoon, huumeisiin, sekä eläinten oloihin. Kirjoitti vieläpä yllättävän osaavasti. Harvalla turhalla julkkiksella tulisi edes mieleen kirjoittaa muusta kuin sponsoreistaan ja ulkonäköön liittyvistä aiheista.
        AMB tehnyt kuitenkin muiden lailla ylilyöntejä otsikoissa ja olisi voinut jättää ottamatta isot silikonit. Osa mimmin tempauksista aivan turhia.
        Nainen päivittää Facebookiinsa fiksuja juttuja, olen tykännyt seurata.
        Plussaa siitä, ettei tunnu olevan hinku otsikoihin miehensä avustuksella,. Melkein odotin tätä.
        Miehensä on kuitenkin oikea supertähti maailmalla, ja miljonääri. Ei mikään olevinaan varakas, kuten tästä Martinan Stefusta puhutaan, vaan oikeasti tienaava ja arvostettu muusikko.
        Uskoisin AMB:n piirien olevan aivan eri tasoa nykyisellään. Apocalyptica esiintyy maailman suurimpien bändien kanssa kuten Metallican ja Rammsteinin. Facebookin mukaan AMB reissaa paljon miehensä matkassa. On suuri ero hengailla Seiskan bileissä, kuin maailmantähtien backstageilla.
        AMB:llä siis käynyt todella hyvä flaksi.
        Uskoisin elämän olevan antoisampaa ilman turhaa lööppijulkisuutta ja itsensä tyrkyttämistä. Hän on siis onnistunut edes jossain.
        Näiltä turhilta julkuilta ja tyrkyiltä ei useimmiten löydy älliä piirun vertaa laittaa elämänsä arvomaailmaA uusiksi. Sitten ihmetellään, kun kaikki menee pieleen ja epätoivo vain kasvaa. Ollaan aikuisia, mutta lapsen tasolla. Edes perus yleissivistystä ei löydy.
        "Suosiota" löytyy lähikuppiloista, mutta ei puhettakaan että heitä edes huolittaisiin tilaisuuksiin, missä arvostetut ihmiset liikkuvat. Julkisia pellejä, joille kansa nauraa, ilman että itse edes tajuavat tätä.

• 20+8
        Amen69 kirjoitti:

Siis AMB kirjoittanut heistä pahaa. Nyt on Maisa Torppa puhunut pahaa. Hei herätys. Martina on menneen talven lumia. Viiksi Mara näytti nyt mikä on naisiaan. Siis järkyttävää kielenkäyttöä ja muutenkin lapsellista hssötystä.

Risteilijät; kammerakännykät mukaan. Jos se saa taas jonkun raivarin siellä, niin ei ainakaan kukaan ole polkupyörällä kaatunut. Ainakin Hymy maksaa niistä kuvista ;)

• Olen ihana

Niin piristävä tyttö se Mara.

• Kevätkissa66

Esko ja Martina lähentyneet. Esko hei, kun sinulla on sutinaa jonkun kanssa, älä anna Martinan häiritä onneanne jos hänellä menee nyt omassa suhteessaan huonosti. Et ansaitse tuollaista noin ala-arvoisesti käyttäytyvää naista. Esko, ota vain elämäsi nainen ja unohda Martina. Yhteinen lapsi on ja sen mukaan on välit pidettävä mutta ei muuta. Onnea Esko!!!!!!

• kesu25

kertokaapa kuka tämä marttinavihaaja on?

• Mies 72

Eihän se sitä tarkoita, että joku vihaa Marttiinaa. Kun ihminen on paljon esillä tv:ssä, lehdissä, kirjoittaa blogia jne niin se tuo ihmisille erilaisia ajatuksia ihmisestä ja sen mukaan kirjoitetaan. Tuskin kukaan vihaa mutta lukemansa, kuulemansa, näkemänsä perusteella kertoo henkilöstä mielipiteen.

• Seurannut

Todella marttiina on kamala muija. kaikkien kanssa jatkuvasti jotain känää. eiks sillä ollut sen Sinin kans oikeusjuttukin? BB:ssä oli aivan p.... .Mitä tuo akka oikein kiuvittelee itsestään? kyllä vielä putoaa, mutta ei kylläkään kovin korkealta. Outoa elämää viettää. Ei oikein tiedeä itsekään mitä tekis ja missä.
      Yrittä'äköhän nyt Eskoa takas kun Steffu tajus missä lirissä on. katsotaan miten käy, Esko voi olla hyvinkin vietävissä. Ei hyvä, ei ei!!!!

• samaahan

Maisakin sanoi joistain aineiden käytöstä "viidakossa" ja sai samoin uhkauksia!
      Eli varmaan tuossa piirissä tiedot kulkee mitä aineita kukakin käyttää.....
      eikä Suomen poliisit ole moksiskaan noista asioista...näköjään....

• 17

Kyllähän poliisi kuulusteli Martinaa ja Eskoakin huumevyyhdissä pari vuotta sitten. Ei vain pystytty todistamaan ja siksi tuomiot jäi lukematta. Ainakin huumepiireissä ovat pyörineet, siitä ei ollut epäilystäkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe