Tiedän kyllä raskauden ensioireet, mutta kuinka pian hedelmöittymisestä niitä voi ilmaantua? Itsellä on jonkin ajan jo ollut huono olo (tulee aina aamulla aamupalan jälkeen ja kestää siihen iltapäivän tienoille), alaselässä tuntuu pieni paine ja alavatsaa "nipistelee", ei kylläkään kovin usein. Mahdollisuus raskauteen on. Menkat pitäis ens tai sitä seuraavalla viikolla alkaa, että sittenhän sen näkee... Mutta tosiaan, kuinka nopeasti oireita alkaa ilmaantua hedelmöittymisestä??
Raskauden ensioireita?
4
216
Vastaukset
- viisikko rex
No heihei...
Itse olen ihan vasta aluillaan nyt 6 0 kasassa...
Mulla oireena on ollut pelkästään vilunväristyksiä ja nenän tukkoisuutta, luulin, että muhun iski kevätflunssa ja se kesti vkon verran ja sitten tulikin plussa... Oiskohan se sitten se plussaa edeltävä oire?? Tiedä siitä... Muuta juttua lisättävää mulla ei oo... Ei kuvotusta, ei oudon hajuista, ei sellaisia mitä oon kuvitellut ennen plussausta... Plussauksen jlk on ollut vähä väsy ei tajuttoman väsy ja todella hulluna pastaan... Mut en tiedä nyt sit tiedä johtuuko se tää vai jotain muuta...
Kaikki on niin yksilöllistä... Sitä tajuaa vasta ku raskaustestiin tulee plussa ja rupee miettii mimmoista oireita se edelsi... Eli mulle se oli sitten nenän tukkoisuutta ja vilunväristyksiä... - no näin
Raskaushormonia alkaa erittyä kun alkio on kiinnittynyt, eli noin viikon kuluttua hedelmöittymisestä. Kun ovulaatio ylipäätään tapahtuu noin kaksi viikkoa ennen kuukautisten alkua ja sinulla on oireita ollut jo jonkin aikaa, niin kyllä ne kuviteltuja taitavat olla. :) Tai sitten johtuvat jostain muusta.
- ,
Jos menkkasi alkavat ensi tai seuraavalla viikolla niin sinulla ei tosiaankaan voi olla mitään raskausoireita tuossa vaiheessa, _ellet_ sitten ole raskautunut aiemmin.
- httttc
Edelliset menkat olivat kyllä hieman ihmeelliset, kestivät päivän tai pari ja vuoto oli niukkaa...
Joo, se on kyllä aina kun epäilee olevansa raskaana ja lukee netistä oireita ym. niin alkaa kaikki oireet heti vaivaamaan vaikkei todellisuudessa ole mitään :D No, sen näkee sitten miten käy! Oli siite posi tai nega, tyytyväisiä ollaan joka tapauksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828