Tiedän kyllä raskauden ensioireet, mutta kuinka pian hedelmöittymisestä niitä voi ilmaantua? Itsellä on jonkin ajan jo ollut huono olo (tulee aina aamulla aamupalan jälkeen ja kestää siihen iltapäivän tienoille), alaselässä tuntuu pieni paine ja alavatsaa "nipistelee", ei kylläkään kovin usein. Mahdollisuus raskauteen on. Menkat pitäis ens tai sitä seuraavalla viikolla alkaa, että sittenhän sen näkee... Mutta tosiaan, kuinka nopeasti oireita alkaa ilmaantua hedelmöittymisestä??
Raskauden ensioireita?
4
217
Vastaukset
- viisikko rex
No heihei...
Itse olen ihan vasta aluillaan nyt 6 0 kasassa...
Mulla oireena on ollut pelkästään vilunväristyksiä ja nenän tukkoisuutta, luulin, että muhun iski kevätflunssa ja se kesti vkon verran ja sitten tulikin plussa... Oiskohan se sitten se plussaa edeltävä oire?? Tiedä siitä... Muuta juttua lisättävää mulla ei oo... Ei kuvotusta, ei oudon hajuista, ei sellaisia mitä oon kuvitellut ennen plussausta... Plussauksen jlk on ollut vähä väsy ei tajuttoman väsy ja todella hulluna pastaan... Mut en tiedä nyt sit tiedä johtuuko se tää vai jotain muuta...
Kaikki on niin yksilöllistä... Sitä tajuaa vasta ku raskaustestiin tulee plussa ja rupee miettii mimmoista oireita se edelsi... Eli mulle se oli sitten nenän tukkoisuutta ja vilunväristyksiä... - no näin
Raskaushormonia alkaa erittyä kun alkio on kiinnittynyt, eli noin viikon kuluttua hedelmöittymisestä. Kun ovulaatio ylipäätään tapahtuu noin kaksi viikkoa ennen kuukautisten alkua ja sinulla on oireita ollut jo jonkin aikaa, niin kyllä ne kuviteltuja taitavat olla. :) Tai sitten johtuvat jostain muusta.
- ,
Jos menkkasi alkavat ensi tai seuraavalla viikolla niin sinulla ei tosiaankaan voi olla mitään raskausoireita tuossa vaiheessa, _ellet_ sitten ole raskautunut aiemmin.
- httttc
Edelliset menkat olivat kyllä hieman ihmeelliset, kestivät päivän tai pari ja vuoto oli niukkaa...
Joo, se on kyllä aina kun epäilee olevansa raskaana ja lukee netistä oireita ym. niin alkaa kaikki oireet heti vaivaamaan vaikkei todellisuudessa ole mitään :D No, sen näkee sitten miten käy! Oli siite posi tai nega, tyytyväisiä ollaan joka tapauksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668