Intissä runkkaus

solttu

Moi! Miten olette päässy hoitamaan runkkaukset intissä? Ite olin jotenkin kiimassa koko ajan, yöllä punkassa pujotin sukan hepin päälle ja sit sormiterskahieronnalla sain kiduttavan pitkän hiplauksen jälkeen tyydytyksen. Yöllä veskissä esims kusilaariin, sit päivystäjänä, vartios, metsäkeikalla "kusella" puskassa. Joskus niin kiima et kulli ei ehtiny kunnolla seisomaan, pari vetäisyä riitti ja spermaa tuli kuin kusta sammalikkoon. Sit kulli nytkähteli pitkään maastohousuissa limaa valuttaen. Yöllä kuuli myös muiden runkkuja.
Mitä kokemuksia sinulla? Näitkö/kuulitko muiden runkkuja? Seisovia kaluja?

118

21909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m45 hetero

yhen seisovan vehkeen näin livenä kun yllätin yhen poitsun iltasuihkusta vkl joku lauantai ilta,en tiedä oliko se vasta aloittamassa tyydytystä,siis suihkuunhan sai mennä vkl iltasin vaik lenkin jälk.mut se poju oli ekana selkä mua vasten enkä tienny et sil seiso ennenku se käänty sivuttain tahallaan,se oli eka kerta kun näin kalun seisovana livenä enkä sen koomin ole nähny.olihan se aikam.ilmestys ku jäpäl joku 20cm patukka kovana,oon hetsku

• m45 hetero

yhen seisovan vehkeen näin livenä kun yllätin yhen poitsun iltasuihkusta vkl joku lauantai ilta,en tiedä oliko se vasta aloittamassa tyydytystä,siis suihkuunhan sai mennä vkl iltasin vaik lenkin jälk.mut se poju oli ekana selkä mua vasten enkä tienny et sil seiso ennenku se käänty sivuttain tahallaan,se oli eka kerta kun näin kalun seisovana livenä enkä sen koomin ole nähny.olihan se aikam.ilmestys ku jäpäl joku 20cm patukka kovana,oon hetsku

• Alikesssu 88

Ollessani armeijassa kävin runkkaamassa kuivaushuoneessa, huone oli sopivan hämärä hieman sokkeloinen. Huomasin myös että siellä kävi muitakin poikia runkulla, kerran ollessani päivystäjänä. Kuivaushuoneeseen meni yksi alokas, meni huoneeseen hänen perässä jonkin ajan jälkeen. Avasin oven varovasti ja huomasin alokkaan runkkaavan. Katselin hänen touhujaan oven raosta, alokas oli miiluun selin ja ei huomannut katseluani. Alokkaan käsi liikkui ja se nopeutui jonkin ajan kuluttua kun tajusin hänen saaneen orgasmin, suljin oven varovasti ja poistuin pöytäni äärelle. Odottelin että alokas poistuu, kuivaus huoneesta ja menin itse sinne ruukulle, koska näkemäni sai minut kiihottumaan ja kullini jäykäksi. Metsä reissuilla tuli runkkailtua, usein vessariulla ollessa jos lähistöllä ei ollut muita.

• oi aikoja

Oli liehekästä runkata kuulovartios maasyopuku päällä, tetsarit, rynkky, kypärä päässä...aah nuori leijona ruiskii spermat isänmaan sammalikkoon.

• Anonyymi

myös portti vartiossa tuo onnistuu kerran yks kaveri yllätti ja otti heti suihin ihanaa

• jusax

Ihania runkkauksia kun pääsi lomille ni heti junan veskissä ja rautatieasemalla, ei montaa vetoo tarvinnu

• Iksa90

Missä vaan pysty nopeesti runkkaamaan... meni monesti kyllä käsille:)

• masi-r

imeytys toimi säännöllisesti erityisesti torniboxuihin ja pikkkumustiin elikä urheiluhousuihin, runkkupuku eli yöpuku vähän heikommin soveltu tarkotukseen, mällitahrat tuli herkästi läpi ja näky päällepäi mikä tietysti vaähän nolo esim. iltatarkastuksessa, mut näin toistenkin tahroja ja joku kumma niissä kiihotti!

• Poika12345

Joo, mun armeja ajasta on jo aikaa, siis 1970 luvulla. Kyllä silloinkin osattiin, ja runkkupuvasta puhuttiin. Maastopöksyissä seisoi ja kovaa, ja voi ne sarkahousut, niissä se vasta seisoikin. Kuuntelin yhtenä yönä kun saman tuvan poika tumputti oikein kovaan, ja aamulla taisi olla vähän nolon näköinen. Kyllä ne olivat aikoja, ne.

• solttu

Aamusin monella oli kusiseisokki, mut ei sitä silleen enää peitelty. Lomilla eka runkkaus oli myös mahtava, usein jo junassa tai bussiasemalla, aah.

• tyttö vaan

Oh, naisena mua kiihottaa tää ketju ihan hirveesti! :) Kiimaiset nuoret miehet kalu kovana... ja pakottava tarve runkata. Näkisinpä seisokkinne ja kiimanne!

• Jees Vaan

Ooh, tule tänne niin runkkaan Sua heti joka reikään! Kiitos viestistä!

• kato mua

Kyllä joskus kun oli viikkoja ilman pillua rasvat kyllä oli herkässä jos vain oli hyvä paikka missä runkata. Ajatteli tyttökaverin märkää pillua. AH!

• Joensuun Junassa

Itselleni sattui armeija aikaan, tosi kiihottava kokemus, kun matkustin junalla lomille. Etsin junasta rauhallisen vaunun, jossa ei ollut monta matkustajaa. Ajattelin että saisin nukuttua, koska matka kesti useamman tunnin. Eräältä asemalta nousi kyytiin, keksi-ikäinen nainen hän istahti vastapäätä minua. Juttelin jonkin aikaa naisen kanssa, hetken päästä nainen otti kassistaan, jonkin naisten lehden ja alkoi lukea sitä. Huomioni kiinnittyi naisen jalkoihin, hänellä oli mekko päällään ja hän levitteli välillä jalkojaan. Hän myös nosteli jalkojaan toistensa päälle ja kun hän taas jonkin ajan kuluttua, laittoi jalkansa toisen jalan viereen ja levitti niitä. Huomasin että naisella ei ollut pikkuhousuja ja näin myös muutaman kerran vilaukselta, hänen karvakolmionsa. Luulen että nainen teki kyseisen tempun tahallaan, minua kiihotti kovasti naisen käytös. Kerroin naiselle, meneväni ravintolavaunuun, juomaan jotain janooni. Tosi asiassa kiirehdin junan vessaan runkulle, helpottamaan oloani. Takaisin tullessa, nainen kysyi että sainko janoni sammutettua, hän myös katsoi minua hieman ilkikurisesti. Luulen että, nainen tiesi poistumiseni syyn, loppu matkan, koitin nukkua ja ajatella lomaani miten sen käyttäisin.

• Nain P-Karjalassa

Runkkasin ennen inttia joka paiva, ellei tyttoystava ollut saatavilla. Intissa KarJP: ssa palvellessa homma muuttui, koska tyton veli oli kapiainen ja asui Kontiorannassa. Sain aina kutsun kapiaiselta eika paivystajalla ollut mitaan sanomista. Tytto odotti veljensa asunnolla. Sielta kavelimme kasarmialueen ohi ampumaradalle, jossa suoritin "kovapanosammunnan". Nain jo alokasaikana.
      Loppupuolella homma oli helppo jarjestaa vaikka kerran PU yllatti meidat tytolla kasi kalussa kiinni. Vanska kysaisi vaan, etta mita kokelaalle kuuluu, johon vastasin, etta pikapuoliin hyvaa. Ja niin PU jatkoi pyoralla matkaansa hymy huulilla ja ehka kanki kovana.
      Kerran jain PU: lle kiinni sotkun ja kapiaisten asuntojen valisessa puskassa mutta siitakin selvittiin pienella vinolla huumorilla.
      Alokasaikana alapunkan kaveri tumputti yolla, kun luuli kaikkien nukkuvan. Syyna alokastanssit, siella kun oli kauniita naisia Joensuusta. Enpa maininnut kaverille mitaan aamulla, hyvaa se teki varmaan.
      Etta semmoisia muistoja KarJP:n KRH- komppaniasta aika paljon aikaa sitten. Nythan se prikaati lopetetaan, vahinko kaikin puolin

• Mankelimies

Yöllä sukkaan

• everstiltn

Itse runkkasin sulkeisissa ja Cooperin testin aikana. Nyt olen everstiluutnantti.

• tällainen tapahtui

Sukka runkkasi Minua, raiskasi minua, otti minut väkisin vaikka huusin keskellä tupaa: älä runkkaa mua saatanan hullu! Jätkät yritti pidellä ja hakata mua mut sukka runkkas nekin, ja vaikka yritin juosta kassun taa metsään niin runkkaus jatkui vaan eikä loppunu ennenku kyrpäni (yli 25cm) leikattiin varuskuntasrlassa irti juurestaan. Pelkkiä palleja on vaikeaa runkata, mutta ei mahdotonta.

• raivorunkkaaja
        tällainen tapahtui kirjoitti:

Sukka runkkasi Minua, raiskasi minua, otti minut väkisin vaikka huusin keskellä tupaa: älä runkkaa mua saatanan hullu! Jätkät yritti pidellä ja hakata mua mut sukka runkkas nekin, ja vaikka yritin juosta kassun taa metsään niin runkkaus jatkui vaan eikä loppunu ennenku kyrpäni (yli 25cm) leikattiin varuskuntasrlassa irti juurestaan. Pelkkiä palleja on vaikeaa runkata, mutta ei mahdotonta.

Haistakaa nyt jo vittu!

• Kiitos vinkistä!
        raivorunkkaaja kirjoitti:

Haistakaa nyt jo vittu!

Aaaah haiseepas vittu hyvälle! Tekisi mieli vähän nuolaistakin!

• jusax

kävin kertaamassa ja pakko oli runkata taas punkassa! muistu inttiajat mieleen!

• inttifani

Joo inttikuteet on jo sinällään kiimaset, ja toisten jätkien haju.

• reksi

Kuulitko tai näitkä kaverien runkkuja intissä?

• jusax

Kuulin. Meillä koksutuvassa oli yks kovaääninen runkkari, se kun pääsi vauhtiin ni se ei joko tajunnu tai välittäny ähinästä kahinasta ja litinästä.

• vartiossa 87

Armeija aikaan jouduimme usein vartioimaan ammusvarastoa, siellä oli ulkovessa jonka seinille oli piirrelty seisovia kyrpiä. Joissain kuvissa niistä lensi spermat ulos kaarella, pitkien kiinni olo aikojen takia, piirrokset kiihottivat minua. Runkkasin usein vartiossa ollessa, noita kuvia katsellen. Seinillä oli myös, selviä sperma jälkiä, ja tajusin että muutkin varusmiehet olivat runkkailleet vessassa.

• videoman

Netissä on muutama videopätkä jossa sotilas runkkaa ne on ihan sika kiihottavia!

• Army boy

Moi olisi kiva saada linkki kyseisiin videoihin, saisi kiihoitella itseään ja myös runkata samall.

• nina aution ihailija

Mihin tämä maailma on menossa ku intis nykyää vaa runkkaillaan. Ennen oli kuulkaa asiat toisin.

• homoman

Näin taas suloisia inttipoikia kurkkusalaateissaan ja pakko oli mennä kotiin runkulle.

• miljoonalento

Joskus kun oli kovat paineet runkkasin vartiopaikalla ja kuvittelin ympärillä olevan naisia katsomassa tilannetta. Ei tarvinnut monta vetoa viikkojen intissä olon aikana kun mällit irtos.

• reksi

muistan noi tilanteet, kulli ei ehtiny kunnolla kovettuu kun mälli lähti ja spermaa tuli kuin kusta pitkinä ryöppyinä, ja kulli nytkähteli pitkään vielä housuissa, uuh.

• automies

muutaman kerran kylpyhuoneessa tuli käytyä. Parasta oli kun apupäivystäjänä satuin naisten tuvasta löytämään avoimen kaapin ja sieltä yhden isorintaisen naisalikessun rintsikat. Niillä runkkasin ja laskin mällit kuppeihin. Varmaan lomalle lähtiessä kantoi rinnuksillaan mun lasteja.

• reksi

Ootko bongannu muita kädellä?

• homofetissi

Saisinpa jostain soltun vihreet speguset kalsarit

• minä vaan

Tuvassamme oli yksi melko pervo taistelija. Hän ei juuri muusta puhunut kuin naisista, panemisesta ja runkkailusta. Sama kaveri veisteli joka leirillä halosta jonkin munan tapaisen.

Kerran sitten tulin lomilta tupaan ja aukaisin oven. Hieman yllätyin näkemästäni, mutta jotenkin se oli niin normaalia tälle kaverille. Siinä taistelija makasi ovea lähinnä olevalla alapunkalla ja tumputti ihan rauhassa. Tuvassa oli jo paikalla noin puolet sen vahvuudesta. Voin sanoa, että oli unohtumaton elämys.

• hinttari 1994

ootan armeijaa innolla ku luin tän

• res.ylil

Moi hinttari, intti on tietyllä tavalla taivas homppelille, ja nykyisin siellä voi kait olla aika pitkälle oma itsensä. Voipi löytyä samanehnkistä seuraakin. Vaihtaisin kyllä paikkaa kanssasi...

• res.kers.

Smaa mieltä : )

• panetus on tarve

omaksi onnekseni olin kirjuri joten päivällä kun ei ollut tekemistä,menin tyhjiin tupiin(siis sellaisiin missä ei ketään asustanut) runkkailemaan.
      Toinen oli sitten yöllä päivystämiset,joskus 3-5 väliin oli hyvä mennä vetämään suihkutilaan varvit.Jännitystä lisäsi päivystävän skapparin yllätys kierrokset myös keskellä yötä.

• sergeant

Töpinän takana ruokailun jälkee Lapissa ampumaleirillä. Kaks meidän porukasta ylennettii kessuiks, toinen olin mä. Huomasin sillo, et parhaite etenee uralla mitä häikäilemättömämpi on.

• 24v intinkäynyt.

Ite runkkailin intissä vessoissa, suihkutiloissa, luonnossa ja yöllä vuoteellani. Jossain tehtävävuoroissa jossa olin yksin tuli kans runkattua! Yhtenä yönä heräsin valtavaa kiihotukseen en pystyny jatkaa unta runkaamatta, aloin runkkaamaan normisti, samaa aikaa huonekaveri oli hereillä ja katto mua mun huomaamatta, ilmeisesti se kiihottu koska alko itekki runkkaamaa. Sen yön jälkee meistä tuli kunnon runkku pari. Aina ku olimme kahestaa aloimme runkkaamaan yhessä, intin aika loppupäässä inttiä kaikki huoneemme pojat olimme vailla pillua ja runkkasimme kaikki yhessä, mukana oli pari homo miestä jotka rupesivat harrastamaan homoseksiä, me muut pojat tietenki kiihotuimme ja kokeilimme perässä. Silloin tuli kokeiltua homoseksiä useasti ja hyvältä tuntu, pakko oli saaha jostain reikää ku pilluu ei saanu. Jos intin ajan spermat ois tynnyrissä siitä tulvis ne spermat, tuli runkattuu niin paljon! Lopuks mulle selvis että lähes puolet intin pojat oli koittanu homoseksiä huonekavereitten kanssa ku vaihettii kuulumisia muitten kanssa. Homo seksi ei ollu mikää huono valinta, kyllä nytkin varmaa päätyisin siihen vaikka olenkin hetero, ei ilman reikäpanoja voi olla viikkoa! 1Kerran intin jälkee kävin intti poikien kans vetelemässä kätee muistelu mielessä. Mentii yhen metän reunaa sovittuu paikkaa, kaikki runkattii ja puhuttii menneestä. Saatii parin pojan emäntä katsojaks. Kiihottavia kokemuksia! Nykyää olen ihan hetero ja tulen olemaan. Ei yks seksi hetki miehen kanssa homoks tee.

• aka

Säää oot varmasti käynny intin hinari juu varmasti missä hän mahoit olla olisko ollu runkkaripatalijoona 69

• Ei runkku eikä homo

Ja höpö höpö sinun juttujasi

• kelle se muka kuuluu

Itsellä oli poikapuolinen kaveri(ihastuin muutenkin)..autossa hoidettiiin se ja muutenkin rakasteltiin.

• jespex

Millaista homoille on inti suoritus? Onko tuskaa vai taivasta? Kertokaa?

• Anonyymi
        jespex kirjoitti:

Millaista homoille on inti suoritus? Onko tuskaa vai taivasta? Kertokaa?

Vastaan yleisesti kun edellisestä viestistä on jo kymmenen vuotta aikaa.

En ole homo. Olen itse pitänyt itseäni heterona, mutta useimmat varmaan sanoisivat biseksuaaliksi koska olen harrastellut homosteluakin. Intti tuli käytyä 90 luvun puolella ja silloin ei homot olleet tapetilla kuten nykyään. Joka tapauksessa, siellä tuli tutustuttua hieman erikoiseen tyyppiin, joka oli kuitenkin ihan hyvä tyyppi. Jossain partioreissulla metsässä hän kertoi että pitää enemmän miehistä kuin naisista, mikä käytännössä itselle tarkoitti sitä että siinä on homo.

Toisella partioreissulla sitten juttu jatkui ja yhden kerran kusitauolla sitten alettiin puhumaan siitä kuinka metsässä usein seisoo ja alettiin vetelemään kahdestaan. Spermat lähti kuin pyssyn suusta ja tämä tietysti pysyi yhteisenä salaisuutena.

Takaisin kasarmilla oli hiljaisuus ja menimme suihkuun ja kun tarkastimme ettei ketään muita ollut paikalla, niin runkkaamiseksi se meni ja puolen tunnin aikana kaveri pisti suihkukopissani polvilleen ja imi minulta spermat suuhunsa. Tuli vielä suudeltuakin kun hän nousi ylös ja spermat nielaistuaan alkoi suutelemaan. Elämäni ensimmäisen kerran maistoin spermat hänen suustaan, mutta annoin sen tapahtua. Suihkuteltiin itsemme ja pari päivää myöhemmin, pienen silmäpelin jälkeen oli jälleen sovittuna suihkutreffit. Hitto kun ei meinannut erektio pysyä piilossa kun piti juuri ennen hiljaisuutta mennä suihkutiloihin ja tarkastaa ettei ketään ole vessassa tai suihkussa. Tällä kerralla hän otti taas suihin mutta kielsi ettei saa laueta. Hän otti purkista jotain voidetta, sipaisi sitä kyrpään ja sitten käski että minun pitää naida häntä perseeseen. En voinut kieltäytyäkään ja siinä seistessä naitiin pari minuuttia kunnes tulin hänen sisälleen.

Tämä juttu suli kuitenkin siihen että tein hänelle selväksi että pidän kyllä seksistä hänen kanssaan, mutta en ole homo, enkä halua seurustella tai varsinkaan antaa muiden huomata että meidän välillä on jotain koska hän tykkäsi suudella ja pitää kädestä ja muutenkin kosketella. Tuntui itsestäkin aika paskalta sanoa tuo ja lytätä hänen haavensa suhteesta, mutta seksiä tuli harrastettua muutaman kerran sen jälkeen ja kaveri tykkäsi kyllä imeä munaa ja kyllä minäkin hänelle muutaman kerran imeskelin ja runkkasin vastapalveluksena.

• i3o0wjg0oijoireb

Kontiorannassa olin ja kerran siellä oli jotkut hiihtokisat, meidät varusmiehet komennettiin telttaan kassun pihalle että kilpahiihtäjät saivat tupamme käyttöönsä.
      Kun kisat oli ohi ja pääsimme tupiimme, oli näky karmea, ilmeisesti lauma sikoja oli asunut tuvissamme, kaikki oli siivoamatta, roskia lattialla ja joku oli selvästi roiskinut mällitkin petivaatteisiin kun löytyivät limaisena...

• reksi

Onko alokkaita jotka just ensimmäisiä viikkoja kineksessä? Miltä tuntu eka runkut?

• varusmies - vm80

Ensimmäisinä alokasviikkoina pidättelin ja en uskalanut runkata... ensimmäinen viikonloppuloma oli mahtava..nussin 3 eri muijan kanssa. Myöhemmin tilanne vapautui intissä ja alastomuus toisten poiken välillä tuntu normaalilta. runkkauksesta puhutiin aika suoraan ikäänkuin se ei olisi kusella käyntiä kummempaa... runkkaus tapahtu kuitenkin salaa ja yleensä runkkasin, niinku monet muutkin, sukkaan....;)

• Anonyymi

Samaa ikäluokkaa, mutta mä olin laivastossa, Pansiossa.
        Siellä laivassa toi runkkaaminen oli vieläkin hankalampaa, kun oli niin ahdasta, mutta muutamana yönä kuulin jonkun runkkaavan ja oli pakko hoitaa itsekin homma. Kerran alapedin kundin kanssa tultiin melkein yhtäaikaa.

• NeitiGrr

Aah, nää on kiinnostavia juttuja kyl heti kastus pimppi ja pakko sitä oli alkaa hieromaan... Inttipojissa on sitä jotain, kiimaa. Haluaisin kanssa nähdä jonku pätkän missä sotilas tumputtaa?

• hornyyyy

mua alko kylläkin paljon panettamaan, olis tosi ihanaa ku pääsis nytten jonkun armeija poitsun päälle ratsastamaan... Tyttö ku oon niii pöksyt on jo ihan märät. Sit kun imisin jonkun kyrpää niin sieltä tulis joku takaa päi ja antais kunnon kyydit!huomaa että tää tyttö ei oo saanu vähään aikaa...

• jepelis
        hornyyyy kirjoitti:

mua alko kylläkin paljon panettamaan, olis tosi ihanaa ku pääsis nytten jonkun armeija poitsun päälle ratsastamaan... Tyttö ku oon niii pöksyt on jo ihan märät. Sit kun imisin jonkun kyrpää niin sieltä tulis joku takaa päi ja antais kunnon kyydit!huomaa että tää tyttö ei oo saanu vähään aikaa...

Veikkaan että yhdeksän solttua kymmenestä antaisi runkata ja imeä, pri kolme imettäis jopa salaa homomiehelle.

• ruotumies
        jepelis kirjoitti:

Veikkaan että yhdeksän solttua kymmenestä antaisi runkata ja imeä, pri kolme imettäis jopa salaa homomiehelle.

Imu kelpaisi naiselta ja miksei mieheltäkin, jos homma pysyy salassa.

• ioasdsadapd

MOAR! ;--)

• Hwetero

Intissä parasta oli kimpparunkkaukset niihin ei siviileissä pääse muutakuin metsästysseurassa.
      Olen hetero mutta ne olivat kivoja aikoja.

• AUK87

Armeijan vessat olivat suosittuja runkkaus paikkoja. Päivystäjänä ollessa, moni kävi yöllä vessassa, tiesin miksi he menivät sinne. Menin perässä hiljaa vessaan ja kuuntelin vessakopin oven takana, kun kaveri runkkasi. Oli kiihottavaa kuunnella, runkkauksesta lähtevää ääntä, joskus kuuli selvästi esinahasta kuuluva litisevä ääni. Kaverin poistuttua, meni samaan koppiin ja runkkasin itsekin seisomaan noussutta kullia. Joskus kopin seiniltä tai lattioilta löytyi sperma jälkiä, silloin oman sperman lento oli herkässä.

• vm-76

Samanlaisia muistoja. Joskus vedin päivystäjänä kusilaariin, kun lähestyvät askeleet olisi kuullut. Meillä ei ollut vessoissa ovia, joten jos joku saapui (kuuli askelista jo kaukaa), kullin saattoi pöntöllä istuessa kääntää reisien alle ja olla kuin mitään ei olis tapahtunut.

• wankerman

xxx

• O'rkkutaituri

Mä olin Säkylän Huovinrinteellä pioneeerikomppaniassa. Alakerrassa oli polkupyörävaraston vieressä vessa. (Tuvat olivat 2. ja 3. kerroksissa.)
      Alakerrassa oli myös luokka/tv-huone. Kävin päivittäin nauttimassa kiimaisen kullini laukaisemisesta siellä vessassa.

Runkkailin myös joka yö. Tuvassa oli 8 solttupoikaa. Kehitin äänettömän runkkutavan. Vedin esinahan aivan taakse. Hiplasin sormellani kiimaisen kullini vartta terskan alapuolelta esinahan "säikeen" kohdalta, missä kullissani on yksi kiimapiste. Oragsimin tulo kesti jotain 3 - 5 minuuttia, mutta se olikin tosi kiimaorkku. Hyvä, että en huutanut sen aikana.

Sotilaskodin vessassa kävin joskus pikarunkulla. Siinä sain orkun alle minuutissa. Siinäkin pallipussi keveni mukavasti.

• soldatti

Moi, et ole ainoa, joka on kehittänyt hiljaisen runkkutyylin intissä. Haastavinta oli hengityksen kontrolli. Totta, että terskan alapinnan hieronta kesti kiduttavan pitkään, mutta nautinto oli sitäkin suurempi. Itse laskin mehut sukkaan, entä sinä? Joskus metsäkeikan jäljiltä oli kalsarit ja kulli ihan mähmässä.

• vastaaa oooh
        soldatti kirjoitti:

Moi, et ole ainoa, joka on kehittänyt hiljaisen runkkutyylin intissä. Haastavinta oli hengityksen kontrolli. Totta, että terskan alapinnan hieronta kesti kiduttavan pitkään, mutta nautinto oli sitäkin suurempi. Itse laskin mehut sukkaan, entä sinä? Joskus metsäkeikan jäljiltä oli kalsarit ja kulli ihan mähmässä.

Seisooko sulla siellä nyt makeesti kun tällaisia muistellaan itellä ainakin on ihan kova kalu vastaile

• lupaan ja vannon
        vastaaa oooh kirjoitti:

Seisooko sulla siellä nyt makeesti kun tällaisia muistellaan itellä ainakin on ihan kova kalu vastaile

Millai te armeijan entiset kundit nykyään runkkaatte, varmaan suurin osa on ukkomiehiä ja paineita on jo opittu myös lämpimään koloon purkaa.

Kuinka usein pitää ottaa komea oma kalu omaan käteen ja vetästä sprmat pihalle.

Mukava kuulla ite ainakin melkein joka päivä vetäsen nesteet ulos ja kaikki kiimanen kattelukin esim. netissä panee jo seisomaan

• soldatti
        vastaaa oooh kirjoitti:

Kyllä inttirunkkuja on mukava muistella. On tullun kertailtua sitäkin kertausharjoituksissa ja rauhanturvaajana!

• RunkInt_92

Ihan samat menetelmät on olleet käytössä ja hyviksi todettu:) Parasta ja kiimaisinta oli tuo "salaa" runkkaaminen.

• Inttiunski

Mä kasvoin homoksi inttivuoden aikana. Miehiä oli kaikkialla isoine kaluineen ja herkkupeppuineen. Suihkutiloissa usein runkattiin kavereiden kanssa ja lennätettiin lastit naamalle. Sain ensimmäistä kertaa kalua peppureikään metsässä, kun olimme teltassa. Se oli aitoa Brokeback -rakkautta mieheltä miehelle. Kerran kessu jopa otti multa suihin. Seksiä oli kaikkialla ja rakastuin miehiin. Runkkasin usein punkassani ja kuulin ku kaveri runkkas myös. Se aika oli parasta aikaa.

• vai siellä sitä

Millai panitte teltassa siis mistä asennosta. ottiko pipi peppuun, jos toisella oikein vielä pitkä ja paksu

• Inttiunski

Kyllä mun reikä kesti melko hyvin sen yöllisen telttailun. Senkin jälkeen on monta kertaa patukka ollu anuksessa ja hyvin pelaa. Ja patukalla oli muute kokoa, varmaan parikytsenttinen molo.

• t v yks jannu

mistä asennosta sua eka kerran pantiin ja mihin spermat lensi

• Inttiunski

Mua pantiin siellä teltassa ihan niin, että olin top, eli tyyppi makas maassa ja sain omaan tahtiin survoa tappia reikään. Spermat lensi ilmaan isossa suihkussa, pulppusi ku lähde.

• soldantti

Minua kiihottaa ajatus että olisi harjoitukses tai sulkeisis perse nussittuna ja spermaa valuisi hiljaa intin vihreisiin kalsareihin, mieluiten nussija siinä jossain lähimaastos virnuilemas.

• spolporpr

Vartiossa nukuttiin vanhoissa putkissa pareittain kerrospunkissa. pari kertaa imbesilli (hetero) kaveri luuli meikäläisen nukkuvan ja kuulin kun alko runkkailemaan ja hetken päästä huokailemaan alapunkassa. meikäläisen nukkumisesta mitään tullut, muutenkin ginestä takana ja housuissa ahdisti.
      ryhdyin siinä sitten hiljaa samalla runkkaamaan omaa kulliani ja kun alkoi tuntumaan, en omaa kiihtynyttä hengitystäni välittänyt pidätellä.
      Hetken päästä kaveri tajusi meikäläisenkin runkkaavan ja tuli hiljaista. Odottelin siinä pimeässä hymyillen kunnes kaveri päätti jatkaa runkkuaan vähemmän innostuneena. Taisin laueta (kovaa) pari minuuttia ennen kaveria ja lopulta sekin sai helpotettua oloansa.

Meikäläiselle tuotti suurta tyydytystä pilata hänen kliimaksinsa omalla touhullani ja uni hymyili tullessaan mällin hajuiseen putkaan. Aamulla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

• peku8

varusmiespalveluksen suoritin Vekaranjärvellä ja yöaikaan oli helppo runkata vartiovuorossa ollessaan, kasarmilla ollessaan homma piti hoitaa vessassa

• jääkäri_

Runkkasin söpön komean pojan kanssa sotkun vessassa melkein joka ilta. Rakasteltiin imettiin ja pantiin siellä. Huh kuinka kaipaan...

• KiimaKyrvät

Sama täällä mutta me naitiin poitsun kanssa kuorma-auton hytissä. Kullit sai kyytiä siinä rytäkässä.

Poika85 Rukajärvi

• wiljami-x

Vegaralla (KarTR) olin intissä ja usein näki iltaisin pesulle poikia alasti ja seisokki tai vähintään puoliseisokki päällä. Myös vessassa tuli runkattua usein, yöllä kuuli hyvin usein jonkun tuvassa runkkaavan. Myös uimahallissa näki stondiksia usein. Sotkun vessa oli suosittu runkkauspaikka, sinne oli aina jonoa.

• Vanhustenhoitaja

Olikohan sotiemme veteraanit myös ns. runkulla kun ryssä tuli, en oikein usko. he olivat tosi miehiä muutenkin.

• opettaja_1973

Kyllä olivat runkulla nekin. Ja kyllä oli homoja sielläkin. Lueppas historiaa uudestaan.
        Halut ne oli miehillä silloinkin. Spermaa oli jo silloin olemassa niin ihmeellistä kuin se onkin.

• Vanhustenhoitaja
        opettaja_1973 kirjoitti:

Kyllä olivat runkulla nekin. Ja kyllä oli homoja sielläkin. Lueppas historiaa uudestaan.
        Halut ne oli miehillä silloinkin. Spermaa oli jo silloin olemassa niin ihmeellistä kuin se onkin.

En usko että runkkaus oli sodan aikana yleistä. Ryssä piti kuitenkin sen verran kiirettä. Koko seksi on muuttunut ajanmyötä entistä härsimmäksi, toivottavasti ei päde armeijaan.

• Vanhustenhoitaja

Taitaa nykyajan intti olla loppupeleissä pilipali hommaa kun aikaa on tuollaiseen. Toivon ettei näitä runkkareita ym. ole enempää.

• Vanhustenhoitaja

Lomat on tätä varten, touhutkoon silloin mitä touhuu.

• poika27_

Se on ihanaa ku sotapojat runkkaa. Siihen ei akkoja sovi.

• Näin_On_

Kun tosi miehet hommiin ryhtyy niin siinä akat on vain tiellä.

• Erkkilä2

Te ette tiedä Tosi Miehistä mitään. laitetaan teidät mielihyvin miinanraivaajiksi etulinjaan.Runkatkaa siellä niin saatte autuaan poismenon tästä maailmasta iloinen hymy suullanne

• Erkkilä2

nyt olis sille kuuluisalle löylykauhalle käyttöä perkele

• mies45-

Kyrpä on runkkaamista varten. Ja joka mies runkkaa se on aivan varma.

• Erkkilä2

Mut intissä.Ei saatana.

• intissä

Pojat ku rupee runkkaamaan niin siinä Spermat lentelee.

• Erkkilä2

Mikäköhän sun sotilasarvo on..tykkimies jos sitäkään pelle

• Runkrak

Kyllä sotkun vessassa runkattiin, kun näki ees välillä nuoria naisia siellä. Ei siinä mennyt kun pari minuttii, kun mällit lenti. Yöllä joskus myös kasarmin ovettomissa kopissa käsi kävi.

• KulliKiimaa

me naitiin poitsun kanssa kuorma-auton hytissä. Kullit sai kyytiä siinä rytäkässä.

Poika85 Rukajärvi

• 39sota-aika-44

Pikkupoikana kuulin kun raavaat hetero-ukkomiehet kertoi keskenään miten sota-aikana korsussa oli kyrpäleikkejä, kun ei oltu etulinjassa. Esimerkiksi jäi mieleen se, kun pöydälle asetettiin markan kolikoita jonoon ja kilpailtiin kenen kyrvällä eniten markkoja siirtyi sivuun. Kyllä poikkeusaikanakin seksi kiinnostaa ja toimitaan niin mikä on silloin mahdollista.

• jestapas

Kertoisko joku alokas esimmäisestä inttirunkustaan?

• Runkkuapina

Itse runkkasin parin kaverin kaa tuvastani silloin tällöin säännöllisesti. Kaverit kattelivat, kun aloittelin runkun. Olin todella kiimassa yöaikaan ja pakko oli käydä helpottamassa pallien kutinaa, ettei sit aamulla seisois niin kovaa.

Kaverit tulivat vaan katteleen, kun mä kuivaushuoneessa runkkasin. En välittänyt, annoin katella. Sanoin vaan, ettei tästä sit puhuta eteenpäin. Parin kerran jälkeen kaverit sit laskivat myös housut alas ja näyttelivät kiimasia kullejaan. Mä, orkun saatuani pyyhin lattian ja pesin kullini ja menin punkkaan. en tiä mitä kaverit tekeen toisilleen.

Sittenhän se meni siihen ett runkattiin yhdessä tonnenpana. Ja sain kokeilla toisen miehen kulliakin. Upeaa oli pyöritellä kovaa toisen elintä kourassa ja puristella palleja, kun itekkin oli kiimassa. Mä istuin ja kaverin komee elin silmien edessä ja sain tehdä sille mitä vain. Taisin jopa nuolaistakin. Toinen kaveri oli ujompi katteli kauempaa ja runkkas omaansa. Kukaan ei saanut koskea häneen.

Piti olla tosi hiljaa ja nopee, ettei muut herännyt tai päivystävä kuullut. Ne oli hyviä aikoja ne. En kylläkään oo tavannut inttirunkkukavereita sen jälkeen tahi runkkaillut muuten muitten katellessa. Tekis jo mieli tehdä sitä taas.

• inttipintti

Kuka ei muka intissä runkannut? 90-luvun alussa ei ollut edes ovia vessoissa, ei suljettavia koppeja. Siellä se piti joskus hoitaa. Tekniikat oli monet, kuuluisin se että ri peitto heilu. Kokeilkaapa!:)

• Anonyymi

ja kun peittoalkoi heilua autoin kaveria suullani ei musta silti homoa tullu

• alikessuilijat

Mikkelissä vuonna 93 ainakaan alikersantit eivät runkanneet. Ne veti toisiaan perseeseen ja vielä höhlät kuvasivat sen. Koko varuskunta oli järkyttynyt ja tämä oli varmaan yksi syy miksi Savon prikaati lakkautettiin.

• KapteeniCash

Komeet roiskaukset jäi kesäkuun lopulla ´95 Punkalaitumen metsiin. Huovinrinteellä koulutettiin todellisia runkkareita.

• yltnevp

Silloin v 80 kun olin armeijassa niin ei kertaakaan tullut runkku eikä panohommat mieleen sielä, lomalla sitten eri juttu tollanen homma on helppo psyykata itselleen.

• KaiPR

Leirin jälkeen runkkasin vessassa seisaaltani niin, että mällit lensi kopin seinään. Kovat oli paineet. Tuvassa kerran jätkät runkkaili yhdessäkin, kun katsoivat pornoa netistä.

• PSVP

Juu meilläkin runkattiin porukalla, yläkerran luokkahuoneessa pyöri porno VHS-kasetilta ja jätkät veteli muniaan rivissä.

• onkokokemusta

Jossain yleisis vessois on niin paljon siementä lattialla et liukasta saa varoa seiniin
      sit sormet pyhitty

• Intissä95

Omista inttirunkuista jääny parhaiten mieleen salaa peiton alla runkkailu. Tuskallisen hitaasti vaan homma eteni kun peukalolla ja etusormella yritti hiljaa vedellä ettei kukaan kuulis. Spermat joko sukkaan tai lakanan reunaan.

• mini-muna

Tuo kuulostaa tutulta, sitten tietysti vartiossa, kun sai olla ihan yksin..

• res.luti

Kuulitko tai näitkö muiden runkkausta?

• mini-muna

En nähnyt, en edes kuullut...varmaan olisi tullut itsellä tarve samaan..

• jestapas

Samoin. Myös makuupusissa oli kiimaista salaa hieroa kyrpää orkkuun asti.

• Suihkussa nopeasti jos ei ollut muita samaan aikaan lähettyvillä harvemmin kuitenkaan pääsi rauhassa runkkaamaan,lomille kun tuli niin kotona heti housut alas ja kyrpä käteen aah vauvataikinat lensi paineella ainakin pari metriä ja sitä tuli litra sieltä ♡

• MakeLoveNotWar777

Eipä ollut sivarissa Vaasassa aikoinaan tuota ongelmaa, kun asuttiin opiskelija asuntolassa ja naapurissa asui tyttö jonka kanssa paneskelin koko koulutusajan. :D

• Anonyymi

Vitut tommosta sivaria kukaan panis.

• Anonyymi

jäit kunnon kyrpää paitsi kannattas kokeilla

• Anonyymi

Kyllä oli intissä aikanaan melkein aina kovat piipussa.
      Yhden kerran muistan aika elävästi,silloin ei tarvinnut runkata.
      Olimme palaamassa pitkältä leiriltä Lapista, juna oli täynnä ,istumaan paikkoja oli vähän.
      Nuokuimme käytävillä,ja lähdimme kavereiden kans ravintolavaunun.
      Saimme istumapaikat kun ihmeen kaupalla,yksi paikka jäi vapaaksi .
      Siihen tuli pariskunta,noin 40 kymppisä.
      Katselivat mihin istuivat.
      Kaverini sanoi että tulkaa tänne,täällä on tilaa.
      Mie sanoin että rouva voi tulla mun syliin.
      Ihme ja kumma rouva parkkerasi pyllynsä syliini,ja bamm, kulli heräsi eloon.
      Kun hän huomasi ahdinkoni hänvain pyöritti enemmän pyllyään.
      Olin siinä tilassa että kohta ruiskahtaa,naisen tuoksu teki hulluksi.
      Huomasin jo siinä mistä oli kyse,naiselle haettiin kunnon orjia.
      Kaverit puhuivat intissä juttujaan,ja rouvan mies vaa hymyili ja kyseli.
      Viimein tuli mieheltä kysymys ,päästi teki koko aikana runkkaamaan.
      Kaikki meni hämillään hiljaiseksi.
      No lähdetään sitten meidän makuu hyttiin,sopiiko mies kysyi.
      Olis halvempaa juotavaa.
      Ennen kun noustiin ,rouva puristeli munaa housujen läpi.
      Päästiin hyttiin niin rouvan mies veti hänen housut pois,siinä rouva keikasta hytin vuoteella pikkuhousuissa.
      Tais meidän silmät lasittua, kun rouva sanoi että saa koskea.
      Vedin naiselta pikkuhousut pois ja nuolin hetken kiimasta Pillua ja kolme työntöå .
      Meinasi mennå tajunta kun koko lasti syöksyi pilluun.
      Annoin paikan seuraavalle.
      Tehtiin sitä koko yö,ei tarvinnut runkata .

• Anonyymi

Intis tuli runkkailtuu muutaman hyvännäköisen jäbän kaasunassen ”kuonokoppaan” ja sit sai harjoituksessa kattoo ku jäbä painaa mällinen nasse päässä

• Sama oli mullakin toi sukka "kortongiksi" ja mä vaan runkkasin mällit sukkaan.
      Sitte kun sinne oli useammat lastit ruiskauttanu ja ne oli kuivunu, niin sukka seisoi itekseen
      En muista muualla intissä runkanneeni
      Kyllä siellä peitot heilu ja huokausut kuului

• Anonyymi

opettelin itse ottamaan suihin muilta joskus sain itsekkin jotku paino peppuunkin kun annoin

• Anonyymi

innostuin suihin otosta kun näin upeita kaluja saunassa lupasin suihin otot niin ei tarvi runkata parhaiten 10 kaveria illassa no eipä kulunut sotkussa rahaa tarjoajia piisas

• Anonyymi

Minä olin meidän tuvan huora. Otin kaikilta poskeen ja osalta otan vieläkin silloin tällöin. Kaikki naimisissa olevia ukkoja nykyään.

• Anonyymi

Vetää käteen kessun edessä,niin saa 2 päivän kuntsarin.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      115
      1966
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      238
      1277
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1218
    4. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      925
    5. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      901
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      49
      868
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      804
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      802
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      236
      772
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      743
    Aihe