Aikeissa on tuoda tuollainen menopeli ulkomailta muuttoautona... toinen auto on jo hankittu.
Mikä noista kannattaisi valita ?. Onko jossain mallissa ollut esim. lastentauteja tai onko kulutus erikoisen suuri tai jotain muuta huomioitavaa ?. Itse olen paljon ajatellut, että tuo C 200 olisi kompromissi. Hankin vain automaattivaihteisen.
Teknisesti noissa ei kai ole mitään eroa eli kyse on kai hyvin pienistä asioista, mutta suositelkaa jos jollain jotain faktaa on.
Uusi C 180, C 200 vai C 250 vm. 2011-2012
6
1934
Vastaukset
- Johto-Tähti
Avantgarde-paketilla tietenkin ja farkkukori on jälleenmyynnissä kysytympi.
Lisävarustusta kannattaa tietenkin ruksailla niin paljon kuin per*e kestää, mitä enemmän varusteita, sitä helpommin menee myöhemmin kaupaksi.
Moottori on ihan makuasia. Kaikki kelpaa käytettyinä.- vaimolle
Ok. joo, Avantgardena otan, mutta farkkua pitää vielä miettiä..., kun toinen auto on myös farkku.
Ainahan tehokkaampi moottori kiva on, mutta täytyy kattoa jos hyvä tarjous osuu kohdalle. Tuollainen maksaa täällä hiukan yli 20 k€ ja eroa hinnassa esim. C 180 ja C 250 on jotain 2 k€.
- alustava
Diesel 180 ja 200 mallit on pikkualustalla. Niihin on saatavana taksipaketti, jossa on tukevampia alustan osia. Eroa on sen lisäksi ainakin turboissa, jarruissa, vaihteistossa ja perässä. 220 ja 250 on enemmän samanlaisia keskenään.
Käytännön kulutus on pienempi isompitehoisissa väännön ansiosta.- vaimolle
Siis, päteekö tuo kulutus ja muut kohdat myös bensamalleihin, sellaista olen hankkimassa ?
- alustava
vaimolle kirjoitti:
Siis, päteekö tuo kulutus ja muut kohdat myös bensamalleihin, sellaista olen hankkimassa ?
Varmaa en osaa sanoa, kun ei ole bensoja ollut.
Yleensä pienikoneiset pärjää paremmin nurkka-ajossa, pienemmällä vauhdilla ja kevyemmällä kuormalla. - Mersu...
vaimolle kirjoitti:
Minulla oli 2011 mallin C200 Facelift. Oli bensakoneella ja vei kaupunkiajossa bensaa 10 l satasella.
Keskikuluts oli 8 paikkeilla.
Vaihdoin uuteen E 220 Cdi Avantgardeen. On hyvä peli. Maksoi 56000 € Vehossa.
Jos ostat Csarjan älä osta bensakoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187