Valituksia Varpaisjärveltä

Irmeli Alatölli

Terveiset täältä Pohjois- Savon sytämmestä Varpaisjärveltä.
Irmeli tekkee valituksen perussuomalaisesta miehstä teille, Irmelillä oli seurusteluilmoitus lehtessä ja siihen vastasi perussuomalainen mies ja Irmeli ajatteli, että noin ison puluvveen mies on hyvä ja nyt Irmeli pyytää anteeksi mitä miehestä sannoo ja "pas,at ", Irmeli on ite kuutenkymppin pintaan oleva leskirouva, uhhkee muotoiltaan, sivistynyt, hyvännäköinen ja varakas ihminen ja luulisi miesten olovan kinnostunut, vain ei tämä perussuomalainen tai niin hän itseään sano, pikkunen äijänkäppyrä, hais hielle ja vanhalle viinalle, uonot hamppaat ja kikkelin paikalla kurttunen nahka ja Irmeliltä meinas saunassa piästä itku tai nauru kun käppyrän puhheet oli kun perussuomalaisen kansanetustajan, levveet, mutta katteettomat
Irmeli laitto Iisalmesta käppyrän junnaan kohti kotipaikkaasa ja vaihtaa miehn tyylilajia, taitanpa ruveta ehtimmään miestä vihtamunasista mualaisukoista , taikka maahanmuuttaneista ja perussuomalaisille sanon, että hölökyn kölykyn

38

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rallimies kujala

      kuulehan irmeli elä sie lehistä eti miehiä ei sieltä löyvy muuta kun tuommosta sontaa mie löysin elämäni rakkauven tuosta emmasta (oik emmanuelle) ihan vhs ltä vaan heh heh emma on hyvä emäntä tekkee kaiken käsityönä heh

      • ralliman kuja..la

        mitenkäs tarvitsetteko rannetukea nk. esim. keilaajat ?
        minä jo säikähdin, että Te Kujala löysitte Perussuomalaisista itsellenne miehen, heh,
        mitä Irmeliin tulee, on komia 78 kg leskirouva ja todella tyylikäs, seksikäs ja hyvä laittamaan ruokaa,
        etsi Irmeli itselles mies ihan vakavasti otettavien puolueitten kavereista, Perussuomalainen on kova puhummaan ja siinä kaikki


    • Lilli Kuhava

      Persuäijä on kulemma parhaimmillaan nukkuessaan. Ei tee sillon niin palon pahhaa, eikä ryyppää. Kaasuja toki päästelee ja öyhöttää makuullaankin unissaan, mutta eipähän ole ainakaan kylillä riitaa haastamassa.

    • r k

      heh heh vai rannetukea heh joo kävin lääkärillä laittaa kohta koko käden kipsiin muutamaksi viikoksi kun on käsivarsi kipeytynyt kovasta vispauksesta heh tai ei naurata mitä me sitten emman kanssa tehdään höh

    • taas kusipää..

      Tuli selvähetki ja soopa painamaan..

    • r k

      älä sinä minua hauku kuspää olen täysin persu niin ku on emmaki jos tää arvostelu ei lopu revin jäsen kirjani tuhannen pil-lun päreeksi naurattaako sua sitten heh heh vai ookko katteellinen itelläs ei taia olla akkaa niin ku mulla on tuo emma

      • nuija/älämölö

        Tese heti ja ihan silpuksi!


      • r k
        nuija/älämölö kirjoitti:

        Tese heti ja ihan silpuksi!

        kyllä minä nyt pahoitin mieleni minä kun luulin että me persut pidetään yhtä sulle en enää ikuna kerro emmasta hähääää


      • nuijat
        r k kirjoitti:

        kyllä minä nyt pahoitin mieleni minä kun luulin että me persut pidetään yhtä sulle en enää ikuna kerro emmasta hähääää

        Helvettiin..


      • Anonyymi

        Teetkö Hakkaraiset jäsen kirjan kanssa


    • Marjatta Halsualta

      Kuuleppa Irmeli lohdutuksen sananen, minulla oli poikakaveri tai ei se oikeesti ollut, luuli vaan ite kepulainen ja isontalon poika, loikkas halavattu perusuihin ja kun ol jo ennestään pölvästi niin tauti ei kun paheni, nyt se kulukeepi maastohousut jalassa, pilottipusero päällä, suomi-liina kaulassa silleen kun soinilla ja on leuhkoo, laitta kuulomma koko Suomen assiit kuntoon, kaks kertoo ol meillä, eka kerralla ei seissy ja toisella kerralla sammu haarojen välliin, mutta kylällä ol kehunna, että on Marjattaa silleen, täyssii pa.kanpuhujjii koko porukka isommasta pienimpään ja nyt kun ovat jo kunnolla ryvettyneet niin ei niistä muuta
      koita kestee Irmeli, olin Hesassa käymässä ja siellä oli ihana tumma mies ja menen sen luo viikonlopuksi

      • toi ny on joka

        puolel suomee kato fakta, et noi äojjät kulkee olevinaan puolueosaston jutuis, mutta yleesä ne istuu kuppilos kaljoilla tai jossai porukoissa, toi medän Rene kun tulee kokouksesta niin sil on niin lärvit täynnä, et on ihan turha kysyy et mitä noin persut ny päätti
        tääl hesan jakiksessa noi persut saa äänii mut tulkaa ihmeessä tsikaa minkämoista jengii tääl luhaa

        krisse
        stadista
        ei alkuperänen


    • Kullervo Pellinen

      Eikös ne persuakat käy solkenaan aina pimeimmässä afrikassa asti itseään hoidattamassa, kun persuäijillä ei seiso kuulemma muu kuin järki??

    • P. Imppi

      Kertoili yksi persuakka, että hänen miehellä seisoo paitsi järki myös nyrkki. On kuulemma saanut monta kertaa maistaa luuvitosta.

      • Anonyymi

        Olisiko hän hyvä tuonne rajalle


    • lullin kutkuttaja

      Irmeli on oikeesti kateellinen kepu horo. Ei osaa kirjoitaa tämä aloittaja spermasäilö.
      Homo mikä homo

      • lullin k

        Arvoisa nimimerkki lullin kutkuttaja,
        Te edustatte mitä parhaimmin Perussuomalaisten polittista keskustelutasoa,
        onnea.


      • pako olla
        lullin k kirjoitti:

        Arvoisa nimimerkki lullin kutkuttaja,
        Te edustatte mitä parhaimmin Perussuomalaisten polittista keskustelutasoa,
        onnea.

        Demuhomoja!


      • Lullin kutkuttaja
        lullin k kirjoitti:

        Arvoisa nimimerkki lullin kutkuttaja,
        Te edustatte mitä parhaimmin Perussuomalaisten polittista keskustelutasoa,
        onnea.

        Alatölli keskustelu taso . Ai nii ei se edes ole keskustelua. Se 1. luokan asteelle jäänyt vanha kepupieru. Joka kirjotti omasta surkeasta kepu elämästä.

        Ei näillä lauteilla osaa kukaan keskustella. Eikä täällä riehu kuin mamut sweedut demutollot vasurit viherpiipertäjät ja kokoomuksen koirat.


      • Tauno K. Haapajärvi
        Lullin kutkuttaja kirjoitti:

        Alatölli keskustelu taso . Ai nii ei se edes ole keskustelua. Se 1. luokan asteelle jäänyt vanha kepupieru. Joka kirjotti omasta surkeasta kepu elämästä.

        Ei näillä lauteilla osaa kukaan keskustella. Eikä täällä riehu kuin mamut sweedut demutollot vasurit viherpiipertäjät ja kokoomuksen koirat.

        sinulle pieni neuvo lullin kut...., otahan kusiryyppy suuhun ( se tulee ylhäältä päin kun vähän päätä heilutat ) ja istu sitten saunan kiukaalle ja kun kusi rupiaa suussa kiehumaan olosi helpottuu


      • Anonyymi
        Tauno K. Haapajärvi kirjoitti:

        sinulle pieni neuvo lullin kut...., otahan kusiryyppy suuhun ( se tulee ylhäältä päin kun vähän päätä heilutat ) ja istu sitten saunan kiukaalle ja kun kusi rupiaa suussa kiehumaan olosi helpottuu

        Onko se niitä hindulaisten medikalisaatioon sijoittajien virtsahoitoja.


    • juoppo persu minäkin

      No on noilla persuilla kopsut!? HUH HUH!

      • olet nösö?

        Valehtelet täällä, vaikka olet se ilmeinen demuhomo puskassa paskat housussa!


    • kurawalli

      Totta se minähäntä Vuasassa kerran meinasin oikeen ruattia puhua. -Vaasakuu vaa ja va kostar hauki kilo i paatinpohja.
      Ei se kalakölli mitään vastannut, joten se siitä ruattinkielisestä palvelusta.

      • mie totistan siul

        kurawalli jotta ruotti on heleppo kiel
        mie oon käännä tukholmassa ja nähny ihan pikkulasten ruottii puhuvan


      • kurawallin
        mie totistan siul kirjoitti:

        kurawalli jotta ruotti on heleppo kiel
        mie oon käännä tukholmassa ja nähny ihan pikkulasten ruottii puhuvan

        Kyll mää vaan hokasin het, nottta kurawalli onnii sananviännös, jot ei tukkiholmissa tunneta .Notta Vassakiulua vaa.


    • Buahhhahahahaahaha

      Tauno K. Haapajärvi-- Itekkö keksit tuon vai kokemuksestako kerrot ?

      Alatölviön aloitus on todella naurettavan typerä.

      • buahth jne

        ei sinun tervii hävetä perussuomalisena äidin poikana sitä, että et ole kokenut naista henkilökohtaisesti ( mansikkia ei lasketa naiseks ), olet samanmoinen satojen salokorpien poikien kanssa ja huom, että he eivät narise ja syylistä, se vain sinunkin kohdalla arvoisa nimerkki Buahhhahahaahaha, elämän kohtalo ja sen kanssa täytyy elää
        pst. onko sulla terveet kädet ?


    • tosi juoppo persu

      Taas rojahti housuun kumpikin lasti. Ei haittaa. Olenhan persu.

    • juopon peruslinja

      Leikkisä persusutkautus:

      "Lupasin eukolle, että juominen loppuu heti kun elämäkin. Ja se lupaus pitää!"

    • Tule Irmel itä-

      Suommeen ja Lieksaan suat totellisen miehen, mallii voit käyvä kahtomassa paikallisella huoltoasemalla, alakkaat simensyöksystä rollattoriukkoon ja toteuta mielhalus, heh, heh
      naaratt etukätteen kun otat tiältä Lieksalaisen, lainoon sinun sannoo, käppyrän niin elämmääs tulloo täyttey ja muista kyssyy jotta on kepuli vai persu, demarit onnainu jo

      • elä mää lieksaan

        tuu suorraan tänne nurmekseen
        myö otetaan kuntaliitoksessa lieksan reppanat meijän kylän jäseneksi


    • Anonyymi

      Jotain tasoa, sanoi Stubb, kun persulla pöytää pyyhki.

      • Anonyymi

        Näinpä


    • Anonyymi

      Parempi näin. Ei pidä tyytyä katkarapuun, kun on ankeriasta saatavilla

      • Anonyymi

        Näin se on!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe