En ole pystynyt vastaamaan IRL viestiisi. Olet löynyt niin kovaa että olen ihan rikki. Satutat aina vaan, jatkat saamaa tyyliä. En minä enää tiedä mitä voisin tehdä. Käytöksesi sattuu niin paljon. En ymmärrä miksi teet sitä aina vaan uudelleen kun tiedät että jokainen sanasi sivaltaa kuin nyrkinisku. Puhumattomuutesi sattuu, niin paljon etten välillä pysty hengittämään.
Minulla on paha olla. Nukuin erittäin huonosti. Miksi jatkat sitä vaikka tiedät että minuun sattuu? Miksi kiusaat minua? En ole sinulle mitään pahaa tehnyt etkä sellasita väitä. KOstat minulle muiden tekemiset. Tiedät sen itsekin. Se sattuu.
IRL viestiisi vastaaminen
12
304
Vastaukset
- TadHC
Miten samaanaikaan voi jokainen sana sattua mutta niin sattuu puhumattomuuskin? Elaboroisitko hieman?
- .
Hän kirjoittaa ne julmat sanansa. Eikä koskaan puhu asioista.
- TadHC
Tänne? Aikuinen ihminen älä nyt näihin haksahda! :)
- joku ihminen
Ehkä sinun kannattaisi puhua hänelle niin hänkin puhuisi sinulle?? Mistä tiedät, etteikö hänkin olisi tilanteestanne rikki??
Kannattaisi keskustella asiasta hänen kanssaan suoraan. Ei hän täältä viestiäsi saa, kun ei täälä tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle ja minne. Ja jos hän kiusaa sinua ja tiedät sen varmaksi niin sano se hänelle hyvä ihminen.
Toivottavasti nukut paremmin ensi yönä. :) - hoono soomi
En mä itte oikein enää tiedä miksi sanon aina jotain mikä sua loukkaa. Kun on kuitenkin paljolti niin, ei sitten huvita enempää ärsyttää tai yrittää aina vaan selitellä että en niin pahaa tarkoittanut. Tärkeintähän on se, miten itse koet viestit.
Ainainen selittely väsyttää. Kun en osaa yhtään ymmärrettäväää viestiä kirjoittaa, parempi kai olla hiljaa. - häh
IRL viesti?
- Just tämmöisten
takia minä en näitä lue. Ehkä kirjoittajankin kannattaisi miettiä, onko näistä hyötyä. Itse en ainakaan ota näitä itseeni yhtään, mutta helposti niin voi käydä. En voi tietää miten sattuu, kun en voi tietää, mitä hän ajattelee.
Jos minä jotain olen yrittänyt ilmaista, niin sen, että en ole ihan normitapaus, mutta tämä ei ole myöskään normitapa kommunikoida. ja siksi jokainen ennakkoluulo ja mielikuva minusta on väärä, niinkauan kunnes kohtaamme, jos niin haluat. Se on ainut asia, johon olen pyrkinyt, kun en minä osaa edes ilmaista mitään muutoin, kuin läsnä. En tee ihan joka vuosi tälläistä, niin olenhan itsekin ihan varpaillani ollut kokoajan, kun ei tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä. - koitetaan nukkua
Vastaamattomuus voi loukata myös toista. Yleensä jos vastaa irl viesteihin sitä puhettakin alkaa syntymään.
Toinen haluaa puhetta (eiköhän kummatkin) toinen taas epäilee toista kun ei vastaa viesteihin. Voisiko tässä olla mitään perää?
Tuskin kumpikaan tahallaan haluaa toista loukata.- Voisi.
itse en ajattele ikinä, kuitenkaan niin, että joku haluaisi loukata MINUA, kun en minäkään halua loukata ketään. Ei ole kuitenkaan minulle mitään puolivillaista tämä...Sitäpaitsi minähän tässä itseni olen paljastanut ja nolannut, ei hän.
- Mitä se loukkaaminen
auttaa yhtään enempää?
Ymmärrätkö, että jos sinä nyt loukkaat sinua halutaan loukata vain pahemmin :(- En ymmärrä
mitään loukkaamisia puoleen, enkä toiseen, kun minun elämääni ei negatiivisuudet kuulu. Voiko oma loukkaamattomuus loukata toista ihmistä? Huh onnistunkohan ikinä lähestymään ketään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899