Olen tässä yrittänyt netistä hakea tietoa maitokäärmeestä tuloksetta, eli osaisko joku kertoa joitain pukkufaktoja tästä kauniista matelijasta?
Maitokäärme
6
5185
Vastaukset
- Hellä
Maitokäärmeet on hankalia käsitellä. Vaikka ne eivät yleensä pure, ne yrittävät kiemurrella kädestä pois. Jos haluat helposti käsiteltävän lajin, niin suosittelen jotakin muuta.
Ja tietoa kannattaa etsiä ennemmin nimellä Lampropeltis triangulum, niin varmasti löytyy. - peikko
lisäksi maitokäärmeet ovat lähes aina piilossa pohjamateriaalin seassa ja muutenkin ovat sellaista lajia joka on lähes aina pois näkyvistä.
ovat kyllä erittäin kauniita otuksia ja sellainen meillekin seuraavaksi tulee. Maitokäärmeitä on myynnissä ainakin "paratiisilinnussa" helsingissä.- kärmylä
Onko tietoa missä hinnoissa maitokäärmeet pyörii, olen kuullut myös albiinoista entä mitä nämä maksavat?
- Gutt
kärmylä kirjoitti:
Onko tietoa missä hinnoissa maitokäärmeet pyörii, olen kuullut myös albiinoista entä mitä nämä maksavat?
Maitokäärmeet maksavat n. 150 €
- kärmaimis
kärmylä kirjoitti:
Jos käärmeen hinta on se joka on tärkeä, niin ei ole aika olla käärmeen omistaja.
- lflfkffkfk
kärmaimis kirjoitti:
Jos käärmeen hinta on se joka on tärkeä, niin ei ole aika olla käärmeen omistaja.
On se hintakin tärkeää.Vai maksaisitko normaalista viljakäärneestä 50000 euroa?Jos hinta ole tärkeää niin osta jatkossa käärmeesi minulta 50000000prosentin ylihintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434