Hemmetin velho ;)
Nyt kun pahin pöly mielen sopukoissa on laskeutunut valtaisan myllerryksen jälkeen, ja ne muutama hernekin pääkopassa taas heilahtelee, joku pieni ääni takaraivossa piipittää, että onhan tässä kuitenkin varmaan joku puolen promillen erehtymismahdollisuus...? Ja viime aikoina noita "tunnistajia" tuntuu liikkuneen täällä ennätysmäärin.
Semmoinen kysymys mulla on nyt päällimmäisenä mielessä (ja niitä kysymyksiä on paljon, usko pois!), että miten pitkään olet oikein täällä ollut, ja kuinka kauan olet mun edesottamuksiani seurannut ;)? Nimittäin nyt kun kelailen taaksepäin, niin on alkanut tuntua, että ollaan saatettu täällä ennenkin jutskailla tietämättämme, tai ainakaan minun tietämättäni. En ole ollut mikään aloitustehtailija tai hirmuinen aktivisti, mutta loppujen lopuksi on tullut aika paljonkin tänne kaikenlaista kirjoitettua, ja yllättävän usein olen saanut tosi osuvia vastauksia. Mulla vaan on ollut koko palstaan melkein inhorealistinen asenne, ja olen vaan laittanut kaiken sen piikkiin, että pyöriihän täällä porukkaa. Enkä ole mitään selllaista kirjoitellut, mikä ei jollekin muullekin olisi voinut joskus sattua. Pari kertaa on kyllä sattunut otsikon suhteen ”työtapaturma”, eli on tullut ihan vahingossa siihen sellaista että sitten kun olen itse sen huomannut, on tullut vähän semmoinen ”glup!” olo, mutta ei niitä vissiin sivulliset ole ainakaan tajunneet.
Itse kävin alun perin vain tuolla terveyspuolella ja sielläkin satunnaisesti. Kesäkuussa sitten pari päivää sen jälkeen kun olin antanut sulle sen kortin, tuohon etusivulle oli nostettu niin mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu juttu, että se oli aivan pakko lukea. Sitten piti tietenkin lukea muutama muu juttu lisää, ja alkaa itsekin kirjoitella. En kyllä alunperin enkä pitkiin pitkiin aikoihin tänne tultuanikaan osannut kuvitellakaan että SINÄ täällä olisit... Onhan tää ihmeellistä. No toisaalta, mulle on sattunut elämän varrella niin paljon kaikenlaista outoa, kaveritkin aina sanoo, että mulle sitä sattuu ja tapahtuu, että itse asiassa täähän alkaa olla melkein normikamaa loppujen lopuksi.
Olen muuten kiinni koko viikonlopun, siis töissä, että en varmaan ehdi tänne sua häiritsemään ;).
Kysymys sinulle, joka
8
310
Vastaukset
- junnu sen sanoi
Köyhän ainoo,,,ja paras huvitus, on vilkas mielikuvitus:DD
- about ??
15 - vee ?
- henkisesti
tod.näk.
- sinulletämä
Ei kannata miettiä mitä ihmiset ajattelevat.
Tiedän itsekin erään joka täällä kirjoittelee. Jokainen tekee niinkun parhaakseen katsoo.
Itsekin kirjoittelen täällä pääasiassa iltaisin ja viikonloppuisin.
On sellaista mukavaa terapiaa ja kaiken virallisen työviestittelyn vastapainoa.
Joskus kun on ahdistanut melkoisesti, niin ihan kauniita lohduttavia sanoja täältä saanut lukea. Kiitos niistä kirjoittajalle.
Itse olen todellinen tunneihminen ja kun missään muualla en voi erästä kaivata, niin täällä voin.
Nautitaan keväästä yhdessä eikä mietitä menneitä kirjoituksia.
Muista aina että tämänpäivän lööppi on huomenna kalojen kääre.- Negatnurin
Ei näiden varaan voi paljon laskea - menevät toisesta korvasta ulos samantien. Minun pakko rajoittaa kirjoittelua, on tullut sanomista. Mutta näkyillään :-).
- 119
Kamalia juttuja on täällä ollut vuosikausia...Ymmärtääköhän kukaan hävetä?
- jotkutkuvittaa
Toivottavasti älyää. Jotkut jutut on kuvottavia.
- villi veikkaus
Itsekin siis olet hoitoalalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862