jos joku tuntee "Ajiksen" lahden pieleiltä? Vaalea, urheilullinen, abt 165cm pitkä, koulutettu valkotakkinen.
Kertokaa ihmeessä,
26
196
Vastaukset
- ei täällä
ketään sellasta oo näkyny.mitähän jos etsisit uuden naisen itelles näin kesän kunniaksi?
- söpis
mikä vatun ajis..ootsä ite keksinyt tuon nimen
- Ajiksen tunteva
Ei Ajis halua sinua,olet kuulemma vainonnonnut häntä jo aivan liikaa.Ajiksella on ,eräs toinen valkotakkinen mielessä psykiatrian erikoislääkäri Pentti
- Tosimies71
No vainoamista tämä ei ole, mutta huhuilun tunnustan! Ahaa-no sitten minun mahdollisuudet ovat aika pienet.
- Miksi et
kysy häntä sieltä, mistä sait tuon hänen nimimerkkinsä?
- Tosimies71
Ei tässä nyt kysellä mitään. Sen verran täällä ollaan, että hän kyllä tulee jutuille. Näistä ketjuista löytyy myös spostiosoitteenikin, joten saa yhteyden mikäli haluaa.
- palaneen kärtsää
sä oot keksinyt koko jutun, mitään ajista ei ole olemassakaan
- Vähän pelkään
nyt, että sinä et ihan tosissasi ole hänen kanssaan enää... Ei pahalla, mutta täällä ei voi, kuin ylläpitää sitä haavetta toisesta ihmisestä. Mielessään luovuttaneet tulevat tänne, kun eivät ole vielä valmiita ottamaan totuutta vastaan. Voimia!
- Tosimies71
Vähän pelkään kirjoitti:
nyt, että sinä et ihan tosissasi ole hänen kanssaan enää... Ei pahalla, mutta täällä ei voi, kuin ylläpitää sitä haavetta toisesta ihmisestä. Mielessään luovuttaneet tulevat tänne, kun eivät ole vielä valmiita ottamaan totuutta vastaan. Voimia!
Sinä olet oikeassa ja väärässäkin. Tosissani olen kyllä, mutta on se varmaan niin että hän sylkisi päälleni mikäli nähtäisiin. Pessimisti ei pety koskaan, vai miten se menikään?
- En väitä
Tosimies71 kirjoitti:
Sinä olet oikeassa ja väärässäkin. Tosissani olen kyllä, mutta on se varmaan niin että hän sylkisi päälleni mikäli nähtäisiin. Pessimisti ei pety koskaan, vai miten se menikään?
ettet kelpaisi hänelle. Sinun vain pitäisi uskaltaa ottaa selvää siitä oikeasti ja kohdata totuus :)
- Tosimies71
En väitä kirjoitti:
ettet kelpaisi hänelle. Sinun vain pitäisi uskaltaa ottaa selvää siitä oikeasti ja kohdata totuus :)
Ei ole mitään ongelmaa kohdata totuutta. Hän tietää sähköpostiosoitteeni ja kirjoitukset on nähtävillä. Tässä ei enää iskemistä tarvita, vaan treffit, kihlat ja kirkon varaaminen,,,-)
- Mutta mikä
Tosimies71 kirjoitti:
Ei ole mitään ongelmaa kohdata totuutta. Hän tietää sähköpostiosoitteeni ja kirjoitukset on nähtävillä. Tässä ei enää iskemistä tarvita, vaan treffit, kihlat ja kirkon varaaminen,,,-)
on se todennäköisyys, että hän täällä olisi ja ottaisi kirjoituksesi vakavasti, jos hänellä ei ole mitään muuta kontaktia sinuun. Miten hän voisi etsiä henkilöä, jota ei tiedä olevan olemassakaan?
- Tosimies71
Mutta mikä kirjoitti:
on se todennäköisyys, että hän täällä olisi ja ottaisi kirjoituksesi vakavasti, jos hänellä ei ole mitään muuta kontaktia sinuun. Miten hän voisi etsiä henkilöä, jota ei tiedä olevan olemassakaan?
Nimenomaan näiden kirjoitusten avulla luon hänelle sillan luokseni. Madallan siis kynnystä tutustua minuun ja luon luottamuksen. Aika näyttää miten meidän käy, mutta ilman yrittämistä ei tule mitään tulosta.
- Ymmärtäisit
Tosimies71 kirjoitti:
Nimenomaan näiden kirjoitusten avulla luon hänelle sillan luokseni. Madallan siis kynnystä tutustua minuun ja luon luottamuksen. Aika näyttää miten meidän käy, mutta ilman yrittämistä ei tule mitään tulosta.
veli hyvä, että ei hän täällä ole.
- Tosimies71
Ymmärtäisit kirjoitti:
veli hyvä, että ei hän täällä ole.
Kyllä se uskottava on. Lienee vain hiljalleen pakko unohtaa hänet.
- Unohda vain tämä
Tosimies71 kirjoitti:
Kyllä se uskottava on. Lienee vain hiljalleen pakko unohtaa hänet.
palsta ja siihen liittyvä haaveilu ja kokeile tavoittaa hänet sieltä, mistä se on mahdollista. Älä jää hiireksi tänne, sillä se ei ole ratkaisu elävälle ihmiselle.
- s....
Unohda vain tämä kirjoitti:
palsta ja siihen liittyvä haaveilu ja kokeile tavoittaa hänet sieltä, mistä se on mahdollista. Älä jää hiireksi tänne, sillä se ei ole ratkaisu elävälle ihmiselle.
ai olenko vielä ihminen, ai mahdollista, oho
- sinäkin kultaseni...
s.... kirjoitti:
ai olenko vielä ihminen, ai mahdollista, oho
.........
- Tosimies71
Unohda vain tämä kirjoitti:
Oikeassa olet. Olen vain jo hieman koukussa tähän touhuun, joten varmasti käyn täällä vielä huhuilemassa. Olin niin kuvitellut jotenkin, että huutelen täällä ja jossain vaiheessa "Ajis" sitten löytyy ja kirjoittaa minulle [email protected] osoitteeseen ja siitä se sitten lähtee. Eipä käynytkään ihan niin vaan hukkareissu tuli ikävä sivustosta ja olotila meni huonommaksi tämän asian suhteen.
- Tosimies71
Tosimies71 kirjoitti:
Oikeassa olet. Olen vain jo hieman koukussa tähän touhuun, joten varmasti käyn täällä vielä huhuilemassa. Olin niin kuvitellut jotenkin, että huutelen täällä ja jossain vaiheessa "Ajis" sitten löytyy ja kirjoittaa minulle [email protected] osoitteeseen ja siitä se sitten lähtee. Eipä käynytkään ihan niin vaan hukkareissu tuli ikävä sivustosta ja olotila meni huonommaksi tämän asian suhteen.
Ja kaikki tämä on vieläpä totta!
- Sitä minä
Tosimies71 kirjoitti:
vähän tarkoitin, ettet jäisi koukkuun tähän ja alkaisi sekoamaan
- Tosimies71
Sitä minä kirjoitti:
vähän tarkoitin, ettet jäisi koukkuun tähän ja alkaisi sekoamaan
Olenkin eilen ollut jo hissukseen tämän suhteen. Yritän vieroittaa jo pois täältä, kun olet täysin oikeassa ja täällä sekoaa!:-)
- Tosimies71
En muuten ole! Kyllä on olemassa, mutta tämä nimimerkki on hänen oma lyhenne oikeasta nimimerkistä!
- sori mutta..
kuulostat pakkomielteiseltä.
- Tosimies71
Sorry, mutta en ole. Annan ajan kulua, silti tottakai huhuilen ja luon siltaa kuten edellisessä viestissä totesin. Katsotaan ja ihmetellään. Palkinto joka odottaa on kaiken vaivan arvoinen. Minulla alkaa kiireiset ajat 2 viikon kuluttua, joten ehkäpä vain viikonloppuisin enää täällä. Siksikin olen hieman käyttänyt tähän aikaani ja voi näyttää ulkopuolisesta väkinäiseltäkin. Missään tapauksessa näin ei ole!!
- mä = tosimies
Tosimies71 kirjoitti:
Sorry, mutta en ole. Annan ajan kulua, silti tottakai huhuilen ja luon siltaa kuten edellisessä viestissä totesin. Katsotaan ja ihmetellään. Palkinto joka odottaa on kaiken vaivan arvoinen. Minulla alkaa kiireiset ajat 2 viikon kuluttua, joten ehkäpä vain viikonloppuisin enää täällä. Siksikin olen hieman käyttänyt tähän aikaani ja voi näyttää ulkopuolisesta väkinäiseltäkin. Missään tapauksessa näin ei ole!!
vaihda nikkis, sä oot helkkarin lapsellisen tyylinen..tosimiehet ei päivästä toiseen inise täällä , ne menee ja etsii sen naisen vaikka kiven silmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646205Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813856Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242841- 232380
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452272Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851322- 341281
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266