Luotamushenkilö ei ole kaupungin työntekijä. Merivirta lehtijutussa mainitsee, että on ollut tekemässä töitä. Luottamushenkilöiden kokous ei ole työtä. Ja sitä paitsi ei Merivirralla ole mitään oikeutta pysäköidä puistoon jossa ajaminen on kielletty. Merivirta on oman edun ajaja eikä kuntalaisten kuten itseää mainostaa.
Merivirralle. Luottamushenkilö ei ole työntekijä.
7
145
Vastaukset
- ei jatkoon
Kaupungintalolla on yleisesti tiedossa Mertsun öykkärimäinen käytös. Moni pelkää häntä, kun tulee huutamaan ja vaahtoamaan ihan naamalle. Ja tosi törkeetä että ajelee puistossa, miten voi noin olla?
- ylekaakko
Tässä Merivirran lausunnosta lainaus YLE kaakkoissuomen sivulta.
(Tämä on ajojahti. Minulle oli tehty rysä, jotta minut saadaan hermostumaan. Olen autoa siellä pitänyt tähänkin asti. Tämä oli vaan ajojahdin niitti.)
On kuulema moneen otteeseen ojennettu valtuustossa ja hallituksen kokouksissa - ylekaakko
ylekaakko kirjoitti:
Tässä Merivirran lausunnosta lainaus YLE kaakkoissuomen sivulta.
(Tämä on ajojahti. Minulle oli tehty rysä, jotta minut saadaan hermostumaan. Olen autoa siellä pitänyt tähänkin asti. Tämä oli vaan ajojahdin niitti.)
On kuulema moneen otteeseen ojennettu valtuustossa ja hallituksen kokouksissahttp://yle.fi/alueet/kymenlaakso/2012/04/kotkassa_nousi_riita_valtuutetun_parkkisakosta_3417552.html
- Pirkköyrin paroni
Miksi kukaan pelkäisi pienikokoista vanhaa miestä? Mutta melkoinen öykkäri tuntuu olevan kun sakkopaikalle pysäköinti on ollut ihan tapana ja kun siitä vihdoin sakot rapsautetaan niin käydään mesoamassa kansliat ja kaikki! Pöyristyttävää käytöstä.
- Pelle Peloton`
Pirkköyrin paroni kirjoitti:
Miksi kukaan pelkäisi pienikokoista vanhaa miestä? Mutta melkoinen öykkäri tuntuu olevan kun sakkopaikalle pysäköinti on ollut ihan tapana ja kun siitä vihdoin sakot rapsautetaan niin käydään mesoamassa kansliat ja kaikki! Pöyristyttävää käytöstä.
Oli viritetty oikein ansa, johon persujen kruunun jalokivi lankesi.Tunnustaa pitäneensä autoa aina samassa paikassa.Sakkoa tulisi rätkäistä sen mukaisesti lisää.
Poliittisen ajojahdin uhri.Heh...heh...Voi perke1e!
- ?!?!?!?
Ihmettelen myös miten kehtaa mesota mokomasta maksusta! Olisi ollut hiljaa ja maksanut, luulisi jokaisen järkevän ihmisen tajuavan, ettei niitä kirjoteta perusteettomasti. Nyt saa vain enemmän huonoa julkisuutta mokomalla mesoamisellaan. Tosi noloa käyttäytymistä, osanneeko edes hävetä? Tuskin!
- pspspspsps
No kohta on kuntavaalit, montakohan ääntä Merivirta tulee saamaan ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875