Hei! olisiko joensuun alueella tatuointiliikettä, joka tekisi tatuoinnin 15-vuotiaalle vanhemman ollessa mukana?
Tatuointiliikkeistä
11
841
Vastaukset
- Aikuisena tatuoitu
Toivottavasti ei ole niin vastuutonta liikettä, eikä varsinkaan niin typerää vanhempaa, joka antaa LAPSEN leimata itsensä loppuiäksi.
15 vuotias ei todellakaan ole riittävän kypsä tekemään tuollaista päätöstä. Varmaan se nyt muka sikasiisti täppä on sitä vielä kymmenenkin vuoden päästä?
Tuplasti ikää lisää, niin sitten ehtii tatuoida ja lävistää ja valkaista vaikka peräröörinsä.- jaa-a
anna kun nauran. siinä vaiheessa, kun ikää on lähes 16 ja tatuointia mietitty monta vuotta, niin kyllä vanhemmilla on oikeus suostua. mielestäni jos on syy ottaa tatuointi ja on miettinyt asiaa ja ottaa siitä pienen ja järkevän niin mikä ettei?
- jakeeeeeee
Varmaan kinkys tattoo tekee vaikka olis vaippaikäinen ja ilman lupii. Mutta epäilen vahvasti että nuo kunnolliset firmat tekis, eikä tuolla asialla saa olla niin kiire että ei malta oottaa sinne täysikäsyyteen. Tulee ainakin se kuva kelattua pariin otteeseen läpi, tuon ikäisenä ne kuvat on oikeesti aika laimeita.
- minävainnnn
siinä vaiheessa kun on oikeasti hyvä syy ja asiaa miettinyt, niin mikä ongelma se 15-16 v ikä on? olen miettinyt tatuoinnin ottoa jo 3 vuotta, eräs läheinen ihminen kuoli tuolloin. En ole sitä uskaltanut tehdä, mutta nyt olen kerännyt rohkeuteni ja päättänyt, että tahdon ottaa käteen ko ihmisen muistoksi tatuoinnin. miksi se ikä olisi este?
- Tatulation sux
minävainnnn kirjoitti:
siinä vaiheessa kun on oikeasti hyvä syy ja asiaa miettinyt, niin mikä ongelma se 15-16 v ikä on? olen miettinyt tatuoinnin ottoa jo 3 vuotta, eräs läheinen ihminen kuoli tuolloin. En ole sitä uskaltanut tehdä, mutta nyt olen kerännyt rohkeuteni ja päättänyt, että tahdon ottaa käteen ko ihmisen muistoksi tatuoinnin. miksi se ikä olisi este?
Ota nyt sitten silleen, että saat sen halutessasi piiloon.
Ajatellaan vaikka työhaastattelua tulevaisuudessa, kun sulla komeilee kämmenselässä tökerösti hakattu "Juggis Rip in pieces". Vakuuttavaa ja antaa sinusta oikein hyvän, älykkään ja luotettavan kuvan.
Ja tatuointeihin jää myös koukkuun. Porttiteoria on totta. Ensin otetaan pieni töhry ja kohta niitä onkin ympäri kehoa.
Ja mietipä sitä tramp stampia alaselässäsi, kun perseesi roikkuu vanhana puoli metriä alempana. - miepä
Tatulation sux kirjoitti:
Ota nyt sitten silleen, että saat sen halutessasi piiloon.
Ajatellaan vaikka työhaastattelua tulevaisuudessa, kun sulla komeilee kämmenselässä tökerösti hakattu "Juggis Rip in pieces". Vakuuttavaa ja antaa sinusta oikein hyvän, älykkään ja luotettavan kuvan.
Ja tatuointeihin jää myös koukkuun. Porttiteoria on totta. Ensin otetaan pieni töhry ja kohta niitä onkin ympäri kehoa.
Ja mietipä sitä tramp stampia alaselässäsi, kun perseesi roikkuu vanhana puoli metriä alempana.tatuointi tulisi paikalle, josta sen saa helposti piiloon ja ei mitään noin tökeröä:D olen kyllä miettinyt asiaa. Ja turha pelätä koukkuun jäämistä, rahatilanne ei anna periksi;)
- 1 tatska
miepä kirjoitti:
tatuointi tulisi paikalle, josta sen saa helposti piiloon ja ei mitään noin tökeröä:D olen kyllä miettinyt asiaa. Ja turha pelätä koukkuun jäämistä, rahatilanne ei anna periksi;)
Lohduton tulevaisuus sulla kun loppuelämän rahat vähissä. Sorry ,oli pakko kommentoida rahattomuus:)
Olkapää on hyvä paikka kuvalle.
- tures vani
http://www.turestattoo.fi/index.htm
tuolta uskoisin että saat kuvaa, laatu on taattua- öÖÖöääää
laatu=taattua kirjoitti:
Kauneushan on katsojan silmissä...
- stinderi67
Ture´s tattoo? Käykääs katsomassa kuvia vaikka facebookissa ja päätelkää niistä onkos sittenkään se laatu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770