Että osaa pänniä.
Käytin talvella autoani huollossa kyseisessä korjaamossa jossa olen ollut asiakkaana jo vuosia.
Henkilökunta oli vaihtunut niin korjaajia kuin korjaamon neuvojankin suhteen, autoni renkaat tasapainoitettiin talvihuollossa joka epäonnistui ja maksoi 40€
Nyt kun vein renkaat uudelleen tasapainoitukseen niin se talvinen epäonnistuminen maksoi sitten 50€ ja senjälkeen niillä renkailla ei ajettukkaan sitten kuuttakymppiä nopeampaa kun auto täristi niin että...
No, selitys ei ole se että renkaat oli huonot vaan kun käytin toisessa huollossa niin taas mennään tasaisesti kuin lentokentällä.
Kyllä huoltoliikkeissä on eroja, ja varsinkin kun henkilökunta vaihtuu. Onko se sitä nykyaikaa kun ei tarvitse harjoittelijoille maksaa palkkaa ?
Persianlahden autokorjaamo Haukipudas
ouman
2
3128
Vastaukset
- Snus 79
en ole kyllä kuulut että jos takuuseen viety että tarvis maksella mitää uuestaa. kyllä ainaki omalla kohalla ollut tämä liike niitä vähiten kynyttäviä ja on saanut olla kyl tyytyväinenkin.
- WITTU
sama täällä takuu ei pelaa,vaihatimme renkaa ja kiristivät pultteja liikaa niin meni jengat,eivät ruvenneet vaihtamaan takuuseen osia ,vaikka ostin osat valmiiksi. HUIJJAREITA KOKO SAKKI.!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245142
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37779