Olisi meheviä asioita juorulehdistölle:
-Martinan ero
-Martinan miekkosen uusi nainen
-Vahvia epäilyksiä ettei edes ole raskaana
Miksi lehdet eivät vieläkään kerro näistä?
Tuo ero ja uusi nainen, eivät edes olisi vaikeita saada valokuvia.
Ja miksi kukaan lehti ei edes esitä kysymyksiä kuten:
-Olet siis eronnut Stefanin kanssa?
-Ilmeisesti vai hänellä uusi nainen?
-Oletko edes raskaana?
Miksi mikään lehti ei kirjoita Martinan erosta yms.?
23
1955
Vastaukset
- Reaaliteetti
Martina on viihdemedian broileri; kasvanut median "kanalassa", muut meriitit jääneet vähäisiksi.
Ja toinen agraari vertaus: lypsävää lehmää ei tapeta.
Toisinsanoen M työskentelee yhteistyössä viihdemedian kanssa ja sen suojelussa. Vasta, jos median kanssa menevät sukset ristiin, aletaan uutisoida ikäviä asioita.- 11+3
Lehdet kyllä myisivät paremmin, kun Martinalle esitettäisi näitä oikeita kysymyksiä. Kun on noin rupsahtanut kuin Martina, niin ei mikään lehti enää mene kaupaksi hänen "seksikkäillä" (reps) kuvillaan. Raakaa totuutta viimeinkin julki lehtiin, eikä mitään nynnymeininkiä. Eikö "keltainen lehdistö" osaakaan enää kirjoittaa kohuista ja asioista niiden oikeilla nimillä...
- mitämitäh
Onko MArtti eronnutkaan kun Seiska ei ole saanut vihiä tästä?? Odotin tämän viikon seiskaan kyllä jo otsikkoa..Martina : Ero...
- Olen ihana
Tämä asia ei ole vaivannut meitä lainkaan, mutta nyt täytynee pohtia.
- 16+9
Samoin voi kysyä miksi muutama muukin julkkis on turvassa näiltä keltaisen lehdistön otsikoilta.. Miksi Kimi Räikkösen tai Teemu Selänteen naisjuttuja ei juoruta ja uutisoida jne. No, nuo kaverit on varmaan maksaneet lehdistön hiljaiseksi, mutta Martinan kohdalla en tajua... On samanlainen Seiskan lemmikki kuin Nykänen. Mutta tosijuttu on että Seiska myisi vinhammin jos näitä juttuja eroista ja feikkiraskauksista julkaistaisiin nöyryyttävien haastattelujen kera :))
- ?
Jos Marakin on maksanut hiljaiseksi? Toisella tavalla vain kun rahaa ei ole.
- nihh?
? kirjoitti:
Jos Marakin on maksanut hiljaiseksi? Toisella tavalla vain kun rahaa ei ole.
Miten joku köyhä yleensä ketään kiinnostaa??
- skskksksk
Juu, näitä urheilijoita olen myös ihmetellyt. Tiedän tästä näin heti ainakin 4 suomalaista huippu-urheilijaa, jotka kaikki törkeitä kuin mitkäkin, koko ajan pettävät, taukoamatta, vaimojaan. Mutta ei, kukaan ei kerro, siis yksikään lehti!
Eikö Suomeen voisi rantautua oikea keltaisen lehdistön lehti. Lopultakin, joka oikeasti kaivaa asiat esille ja tuo ne totuudenmukaisesti kaikkien tietoon.- 12+12
Lehdet ei halua oikeusjuttuja näiltä urheilijamiljonääreiltä, eikä poltella siltoja muiden henkilöihin liittyvien tahojen kanssa, eli sinänsä ymmärrettävää. Mutta mitä suojeltavaa on nobody-Martinassa?? Julmaa totuutta vaan otsikoihin kuvien kanssa, niin saataisiin se narttu pois julkisuudesta! Jumaliste se ämmä ei kehtais näyttää naamaansa missään, jos Seiskan tai Hymyn kansi julistaisi lehtitelineissä ympäri Suomen että
MARTINA EI RASKAANA -SUURHUIJAUS!
STEFAN SAI TARPEEKSEEN, MARTINA JÄLLEEN YKSIN JA ASUNTO LÄHDÖSSÄ ALTA!
MARTINAN ALAMÄKI: ARTISTIN URA JÄISSÄ JA STEFANIN UUSI ONNI!
Kuvitelkaas... :)) - Olen ihana
Tarkoittanet myös entistä kiekkoilijaa, joka ei ole mauste nimestään huolimatta. Vuosien varrella vaarassa olleet kaikki kaksijalkaiset tikapuita ja herätyskelloja myöten. Naaraspuoliset siis, täydennän.
- Olen ihana
Olen ihana kirjoitti:
Tarkoittanet myös entistä kiekkoilijaa, joka ei ole mauste nimestään huolimatta. Vuosien varrella vaarassa olleet kaikki kaksijalkaiset tikapuita ja herätyskelloja myöten. Naaraspuoliset siis, täydennän.
Olen tullut hulluksi lopullisesti, teksteissäni ei ole enää mitään tolkkua!
- Olen ihana
Olen ihana kirjoitti:
Tarkoitin muistaakseni entistä balettitanssijaa vai oliko se kolmiottelija, muistinikin alkaa heittää! En oikein ymmärrä enää kirjoittamaani, siis näitä herätyskelloja? Ajatus harhailee.....muistelisin kuitenkin ajateleeni jossain vaiheessa pippurimyllyn tapaista laitetta vai oliko se kuitenkin kuviosaha?
Saattaa olla että mielessäni pyöri myös käkikellon tapainen kukkuja......en voi hyvin :(((((((
- yellowpress22
Pitää ihmetellä miksi roskalehdet kuten Hymy, Seiska ja Iltalehti eivät kirjoita asiasta. Muiden lehtien toimittajat eivät edes tiedä kuka joku Stefan on.
- 8
Seiskan ja iltalehden kanssa Martinalla on sopimus, ja siksi ne kirjoittaasitä, mitä Martina haluaa. Hymy sen sijaan voi kirjoittaa totuuksiakin ja kirjoittihan se jo siitä Martinan ja Stefun suhdesekoilusta ja facebook-kaveruuden vaihteluista. Hymyyn kannattaa ottaa yhteyttä näistä Martinan toilailuista. Rohkeimmin kirjoittaa totuuksista.
- Tomitttaja
Kyllä, Seiskalla ja Iltalehdellä on soppari Martinan kanssa: eivät kirjoita mitään negatiivista. Vain jos M. vahvistaa jonkun negatiivisen asian voivat kirjoittaa.
Hymyllä taasen ei ole sopimusta joten sieltä näette totuuden. Mm. Steffen uuden naisen kuvat ym.ym.- neiti toukokuu
Siinäpä todellista sisäpiirin tietoa ihan Toimitttajalta ;)
- Miksi ei uutisoida?
Kahden ulosottopummin ero ei ylitä uutiskynnystä. Stefusta sitäpaitsi tiedetään vain näillä palstoilla.
- NobodyMartina
Kyllä julkkisten erosta jotain uutisoidaan mutta kun Martina on pelkkä nobody joka ei kiinnosta juorulehtien ja -palstojen ulkopuolella ketään ja miksi kiinnostaisi kun ainoat oikeat meriitit ovat salarakkaana olemisesta.
Steffe kieltäytyi johdonmukaisesti pellejulkisuudesta mistä pisteet hänelle. - Olen ihana
Tyhjää täynnä oleva wannabe-julkkis, mutta tuottaapa meille paljon huvia.
- juuuooooruuuuuu
älkääpä nyt hätäilkö....kyllä tässä tulossa on juttua.
- Varmaankin siksi
Siksi hänestä ei kirjoiteta, koska lehdet kirjoittavat ihmisistä ja asioista, jotka kiinnostavat heidän lukijoitaan.
- niinkin voi olla
tai jos ne ei vaan ole eronneet
- jk
niinkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3721692Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50981