oon ajatellu kaiken ihan läpi. tossa syksyn paikkeilla ajattelin et ehkä sillon. ei ennen heinäkuuta kehtaa ettei isoveljen 18-vuotis synttärit mee vituillensa ku se odottaa niitä niin paljon, eihä 16-vuotiaan pikkusiskon itsemurha niin kiva synttärilahja ois?
itsekästähän tää on mutta tätä on jatkunu liian kauan ja mä en kestä enää.
aattelin tappaa itteni.
11
254
Vastaukset
- lonewolf 86
Älä tee sitä. Miksi elämäsi on niin raskasta? Kerro, haluan auttaa.
- 28
pelaa minecraft niin unohdat huolesi.
- huh!
Typerä teini liisa taas kerjäämässä sympatiaa.
- ek3890
Kerrohan huolesi? Me tai kukaan muukaan ei voi enää auttaa, jos olet kuollut.
Jotkut ei tunnu ymmärtävän, että masennus on tosi vakava juttu, hemmetin trollit eivät voi ees masennuspalstaa jättää rauhaan. Idiootit... kuitenkin, asiaan. Oli itsemurha itsekästä tai ei, ei ketään voi kai silti vaatii elämään vastoin tahtoaan, jos kaikki toivo on mennyt, eikä tunnu olevan mitään tehtävissä... Ei sillä, että sen teko kannattais, mutta niin... Onko sulla ketään, jolle voisit puhua, ja ootko puhunut? Tiiän, et voi olla vaikeeta puhua (kokemusta on), ainahan vois koittaa tehdä jotain epätavallista tai jopa vahingoittaa itseään hiukan (ei sillä et suosittelisin tätä!) avunhuutona... Mut tietty jos sitäkin on koitettu ja mikään ei tunnu auttavan... sitten ei taida auttaa. Koita kuitenki ajatella läheisiäs ja aatella positiivisesti (vaikka seki on tosi vaikeeta välil), mieti ees hiukan, miltä perheestäs tuntuis! Itsemurha on vaan niin pysyvä ratkaisu... harkitse vielä ennenkuin teet mitään!
- ek3890
Mistä tietää varmaksi milloin kyseessä on trolli?
- 8+13=
ek3890 kirjoitti:
Mistä tietää varmaksi milloin kyseessä on trolli?
Taisi tarkoittaa trolleilla noita kommentoijia eikä aloittajaa.
8+13= kirjoitti:
Taisi tarkoittaa trolleilla noita kommentoijia eikä aloittajaa.
Aivan oikein, en usko aloittajan olevan trolli... noi kommentoijathan niitä ovat. Miksi ees olisin yrittänyt aloittajaa auttaa, jos luulisin häntä trolliksi?
- ek3890
user.name kirjoitti:
Aivan oikein, en usko aloittajan olevan trolli... noi kommentoijathan niitä ovat. Miksi ees olisin yrittänyt aloittajaa auttaa, jos luulisin häntä trolliksi?
Jaa.. No, minä en ainakaan ole trolli...
ek3890 kirjoitti:
Jaa.. No, minä en ainakaan ole trolli...
Et varmaan, mutta 28 on, ja huh! on kovin epäasiallinen.
- välitän
Hei, yritä puhua jollekin. Hae apua... kyllä elämä siitä valostuu. Älä tapa itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679