Joo en tiedä miksi näin on. Nyt olen alkanut sietämään paljon enemmän vieraita ihmisiä kun olen joutunut olemaan töissä julkisilla paikoilla.
Mutta nyt tilalle tuli tämä että sydän hypähtää kurkkuun jos näkee jonkun tutun jossain. Näin mm. kauppaan mennessä ex-kavereiden tulevan kauppaan päin niin johan sydän hypähti kurkkuun ja käänsin äkkiä pääni pois ja laitoin nopeammin jalkoja jalkojen eteen. Sitten kiersin kaupan hyllyt joilla tiesin olevani heiltä näkymättömissä. Sitten kiiruhdin pois kaupasta enkä sen koommin heitä nähnyt.
"Pelästyn" tuttuja?
SairasihminenST
1
222
Vastaukset
- toinensamanmoinen
Mulla on kans samanlaisia juttuja. En oikein tiedä miten lähestyisin tuttuja, jos heitä vaikka kaupassa näen. Jotenkin sitä ei osaa olla normaali, sosiaalinen ihminen niissä tilanteissa.
Sama homma jos en ole esimerkiksi nähnyt siskojani pitkään aikaan niin jännitän heidän seurassaan. Typerää. :-/
Jännitätkö sä vieraiden ihmisten seurassa niin ettet tiedä mitä puhuisist?
mulle on vaikeaa kaikki tämmönen ja myös jonkun asian tekeminen muiden nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622832Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672648Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322542Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582088Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181609Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121602- 491599
- 791589
- 571489